Nu știu câți dintre voi aveți problema asta, dar deh, pe aici public destul de des. 3-4 articole pe zi înseamnă 120 de articole pe lună.
Mă uitam ieri în statistici și am ajuns la peste 110 000 de comentarii. Imens. Crește direct proporțional cifra. Mai ieri abia făceam 100k.
Ei bine, treaba asta vine cu costuri. Internetul a început să fie scump. Vrei GDPR, plătești, vrei statistică nu știu de care, plătești, vrei share, plătești. De hosting și domenii nu mai vorbim. Dar dacă nu te implici un pic ajungi să plătești 200 de euro pe lună pe bălării. Ori, nu știu dacă e justificat.
Twitter, adică X, a făcut modificări anul trecut. Au zis: băi, de unde facem rost de bani?
Hai să punem utilizatorii să ne dea bani. Facem un cont Pro și au un pic de boost, un edit ceva. OK, OK, dar mai vrem, hai să limităm API-ul.
Uite așa s-au închis multe servicii, iar altele au limitat produsul ca să nu ajungă să plătească milioane de euro.
Pentru companii e foarte scump acum să distribui automat conținut spre X. În schimb, pentru persoanele fizice poți face un cont și ai 1500 de interogări pe cont. Adică de 10 ori mai mult decât aș avea eu nevoie.
Am descoperit un plugin care face asta pentru că aveam doar 50 de distribuiri înainte și… rămâneau mereu 10-15 articole nedistribuite.
E vorba despre Autopost for X. Am testat ieri, funcționează perfect. Nu e chiar click-click, trebuie să faceți cont pentru API la Twitter, dar merită.
ionică a zis
Ai descoperit apa caldă 😀
Bravo!
Iulie, 2023. La varianta free prin API de la Twitter puteai să îți faci tu propria aplicație de share, aveai nevoie doar de key. Le-am închis și pa. Abia atunci am descoperit Autopost, simplu și rapid.
https://twitter.com/i0n1ca/status/1675826126986309633
Cătălin a zis
Pfft.. 3-4 articole pe zi. Eu dacă reușesc să scriu 3-4 articole pe lună. Despre X, într-adevăr, am observat și eu câteva chestii schimbate după ce-a venit nenea Elon, totuși, când bagi o grămadă de bani, cumva vrei să optimizezi tot, astfel încât să și producă bani.
ice4you a zis
A cam luat’o razna partea cu cheltuielile, mai ales daca ai un blog necomercial si implicit, non-profit. Deocamdata in plan e sa renunt la unul ca domeniu si sa il trec pe un subdomeniu, iar asta principal sa il mentin deocamdata pe linia de plutire in formatul in care este. In rest, o’m mai vedea …