Telekom taxează roaming-ul. Este normal. Mi se pare normal, ca în 2024 să avem taxe pe roaming. Dacă vă uitați în trecut, aveam abonamente foarte mari, la prețuri imense, iar noi, toți utilizatorii plăteam foarte mult pentru internetul mobil.
Lucrurile au evoluat, concurența a apărut, iar cei 4 operatori din România au oferte din ce în ce mai bune pentru utilizatorii de rând.
Așadar, trebuie să știm că nu contează foarte mult ce rețea folosim în țară. Mai mult contează să:
- avem conectivitate cu cele mai bune rețele din țara respectivă
- să avem suficient trafic și informare pentru datele pe care le folosim în roaming
- să avem limita de 50 de euro pentru cazurile în care ieșim din SSE și să nu ne trezim cu costuri imense, în cazul în care depășim abonamentul
Cum activez roaming la Telekom?
Trebuie să te duci în MyAccount și să activezi de acolo sau să suni gratuit la 1234. Unele planuri nu au roaming.
Unde pot verifica ce oferte sunt la roaming la Telekom?
Dacă ești pe abonament poți să verifici totul pe link-ul acesta.
Spanac a zis
Sunt nașpa. Cât de puțin am avut treabă cu ei, însă am fost dezamăgit de servicii!
Vasile a zis
O sa scriu un mesaj nasol, daca nu apare nu ma supar, toata stima!
Haoleu mancati’as pai astia sunt disperati! Nu ati vazut ca si-au facut un site, nu-l mai pun ca-l gasiti voi, unde vad toate imobiliarele lu’ Romtelecom. Pai cand vad atata disperare la ce sa ma astept? Ne considera niste imbecili buni de muls. Serviciile sunt de kkt, serviciile lu’ Cosmote, restu’ e istorie. Nepoata mea si-a luat de pe un magazin al lor un Iphone 4S cu 1000 de ron, o rasnita replica. Eu am acelasi telefon da nu seamana nici daca ma imbat turta, banuiesc ca ne cred imbecili. Cand am sunat la ei ghiciti ce mia-u spus, absolut senin; daca nu imi place telefonul sa aleg altceva din oferta lor si sa trimit Iphone-ul inapoi, what? Deci nu ai nimic de zis, pai inseamna ca stii ca vinzi golanii?!
De obicei sunt ponderat in declaratii, dar ne asteapta vremuri grele si nu mai merge cu jumatati de masura!
Marius Cucu a zis
Eu nu cenzurez comentarii. 🙂
Nesimtirea este din partea tuturor operatorilor. Cel mai bine este sa nu ai de-a face cu ei.
Vasile a zis
Multumesc!
Am doar o singura adaugire, este imposibil sa nu ai de a face cu ei! Pentru ca; ai nevoie de un telefon mobil, ai nevoie de o conexiune mobila de internet, deci trebuie sa alegi un provider de servicii care sa-ti acopere cumva toate necesitatile, deci; AI NEVOIE DE EI!
Problema este ca TU ca si client sa fii INFORMAT! Sa insisti sa fii INFORMAT, pentru ca doar atunci poti face o ALEGERE CORECTA PENTRU TINE!
Marius Cucu a zis
Prin intermediul blogurilor chiar am facut de multe ori alegeri bune.
Colegii m-au ajutat sa imi iau un telefon, sa imi iau un gadget, o balarie, orice.
Accesul la informatie… e chiar util, mai ales ca aici ajunge, de multe ori, prima.
Vasile a zis
E perfect, chiar pentru asta sustin, pentru o informatie corecta, nu doar de dragul unei stiri! Desigur orice stire e un interes, problema este ca noi sa discernem o stire tip; RECLAMA de o stire ADEVARATA si obiectiva ce noua ne va fi de folos si ne va ajuat in luarea unei decizii corecte pentru NOI!
Daniel H. a zis
Mie imi comvine ca a scazut pretul la abonamentu dolce. Adica eu sunt doar cobai pentru cineva din strainatate, nu folosesc serviciile lor personal.
Marius Cucu a zis
D-asta este bine sa fie concurenta in piata. Se imbunatatesc si ieftinesc serviciile.
Vasile a zis
Te rog sa fii mai explicit; eu nu folosesc aceste servicii, ma rog! De la cat la cat au scazut serviciile mentionate de tine?!
Daniel H. a zis
Poi nu folosesc direct serviciile. Doar contractul e pe numele meu si foloseste echipamentul cineva din strainatate. Semnalul e bun indiferent de vreme, super multumiti. Dupa ce au devenit Telekom, pretul abonamentului a scazut cu vreo 5/7lei.
VASI le R a zis
Prea mulţi bani investiţi în publicitate, deşi n-au nimic cu care să „dea pe spate”. Ca în proverbul cu pomul lăudat…
gabi a zis
Am un pachet de reseller hosting de la Telekom, cade de 2-3 ori pe ora uneori, si in ultima vreme deschid cate un tiket de fiecare data cand se intrerupe serviciul.
Nu raspunde nimeni la tikete, uneori mai suna cate cineva dupa 5 zile si se scuza ca lucreaza la baza de date, etc, tot felul de scuze de copii mici, ideea e ca sunt niste incompetenti care ofera servicii de toata jena si eu m-am mutat la ei tocmai pentru ca sunt mai mari si seriosi imi imaginam eu.
In concluzie: NU va luat host de la Telekom !
Marius Cucu a zis
Păi… cine e nebun să ia de acolo?! 😀
gabi a zis
pai…uite eu nu am stiut si am luat de acolo, tu ce host recomanzi ? (am avut pe la multi dar nici unul este prea serios)
Marius Cucu a zis
Pai depinde. Ce proiecte ai?