Se produc niste schimbari la Profitshare, schimbari pe care nu credeam ca o sa le prindem.
Versiunea scurta: revine Profitshare.emag.ro dar in forma noua, cu interfață noua, de influencer marketing. In perioada următoare, probabil, veți vedea câțiva creatori care vor fi tot mai vocali. Pare ca o sa fie si o zona de testat produse. Tare curios sunt să vad in ce direcție se va duce asta.
Practic, vor sa fie un soi de agenție de publicitate, din ce-am tradus ideile lor. Influenceala, dar pe modul performanță. Sunt curios ce resurse umane vor fi implicate in treaba asta pentru ca pe acolo păreau ca sunt 2-3 oameni strict la execuție, la dezvoltarea platformei. La felul in care înțeleg eu treaba cu produsele in teste s-ar putea sa aibă nevoie de oameni direct pentru asta.
Pe influencereala sunt scoruri separate si total diferite fata de ceea ce se mișcă in platforma de afiliere. Nici nu putem sa gândim cate zerouri se mișcă in afiliere versus in influenceala. Dar poate sa fie o oportunitate pentru cei care trec la pragul următor. Posibil sa fie o idee buna, mai ales ca ai putea avea acces la anumite produse mult mai simplu. Dar strict pe partea asta cred ca piața nu mai seamănă cu 2015-2016 cand aveau proiectul anterior. In fapt, eu așa am început testarea de produse, cu un program mic de la ei pentru televizoare.
Lucruri bune vor veni si pentru zona de comisioane. Am înțeles ca platforma o sa fie adaptata pentru toate magazinele din grup.
Profitshare by Conversion o sa fie mâncat de noua platforma(de fapt, au zis că îl lasă să moară „pe pilot automat” și nu vor mai aloca resurse), însă au fost răspunsuri evazive fata de celelalte magazine din platforma. E posibil sa nu se insiste foarte mult pe acelea, vom vedea mai multe în viitor.
Strict pe relația de afiliere măcar acum e o voce, ai un factor uman si… chiar vor creste procentele de afiliere cu pana la 90%, in funcție de anumite categorii. Până in Black Friday se va anunță totul.
O sa crească perioada de recurenta si… cumva se va separa si recurenta. Nu o sa mai fie doar de 48h.
Păreau optimiști ca lucrurile vor fi bune. Sa speram ca o sa fie si realizabil. Au adus oameni care s-au ocupat de zona asta si înțeleg fenomenul cat de cat.
Totodată, am primit recent si mesaj de la 2Performant. Si acolo o sa fie un soi de program de influenceala. Sa vedem in ce forma se vor face lucrurile astea.
Deh, uite ca încep sa se miște lucrurile si pe zona de performanta. Din păcate, lucrurile se mișcă doar in momentul in care consumul e la cote minime, mai rău ca in pandemie sau începutul războiului.
Treaba cu influencerii la eMAG e destul de veche, minim 6 – 12 luni…