Procedură de retur
- Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
- Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele
Foarte multă lume achiziționează de pe cel.ro. Au prețuri mici, servicii relativ ok, iar oamenii testează și altceva decât magazinele clasice.
Totuși, unii nu sunt atât de mulțumiți de alegerile pe care le fac. Așa că returnează produsele.
Nu foarte mulți știu procedura de retur, dar cred că este util să o aflăm. Așadar, la magazinul cel.ro procedura este mai complexă. Mă refer la faptul că pot apărea situații în care aceștia îți pot opri o sumă de bani dacă produsul nu l-au găsit în starea corespunzătoare.
Conform site-ului lor avem următoarele:
In cazurile in care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse.
Se pare că cei de la Cel și-au făcut MarketPlace. Așadar, e posibil să vedem și mai multe țepe ca până acum. Tendința e clar de a copia eMAG și toată nebunia care se întâmplă acolo. Dacă la eMAG care sunt un pic mai sus decât ei, apar foarte multe probleme în marketplace, aici sunt mai mult ca sigur ca vor fi și mai multe probleme.
Sorin Istratoiu a zis
Am comandat pe 21 februarie 2017 un computer..n-are semnal video, l-am trimis imediat la service (cel atestat ASUS si indicat de Cel.ro) in speranta ca poate placa video nu e bine inserata in sloturi sau un contact ceva, deci nu ceva f grav pt care sa-l returnez..L-am primit azi inapoi (6 martie 2017) de la service cu o lista alaturi ca functioneaza toate componentele. Bagat in priza, pornit…nu am semnal la monitor si evident am incercat si la alt monitor, implicit alt cablu ca sa elimin suspiciunea unui cablu sau monitor defect. Azi am facut cerere de retur – exact la 14 zile de la data facturarii, cum se mentioneaza pe site (desi are 7 zile de stat in service…) Acum astept sa fiu contactat. Computerul nu a fost folosit absolut nicio secunda, deci arata si este in stare perfecta…cu exceptia problemei sus mentionate cu semnalul video. Ce s-o mai intampla in continuare nu stiu, dar la cata suparare mi-a pricinuit, returul si rembursarea completa mi se par singurele solutii. In caz contrar, voi fi probabil nevoit sa ma adresez la Protectia consumatorului (persoana fizica). Am sa va tin la curent cu ce s-a mai intamplat.
Durac a zis
Care este răspunsul fata de cererea de retur a laptopului?
iacob iulian a zis
cumoarat smart tv samsung 43ks7502u si are display ul desprins de rama 10 cm in partea de sus si bt nu functioneaza
vreau alt produs sigilat identic cu toate ca angajatii m au avertizat ca nu se returneaza nimic !!! infectii naibii !!!
Marius Cucu a zis
Ai fost în cele 14 de zile de retur?
Adrian a zis
Evitati cel.ro! Vor cauta absolut orice motiv sa va refuze returul! Sunt patit de 2 ori cu ei. Scriu povesti frumoase in politica de retur, dar cam atat. Orientati-va catre magazine mai serioase.
Alex a zis
Azi am patit si eu la fel ca ceilalți cumpărători, sa nu pot folosi produsul decat 2 zile…Multumesc cel.ro…cei mai mari tepari de pe piata…daca ma duceam in targ intelegeam teapa…pe viitor am sa evit acesti teperi ce vand doar produse cu defect fara sa le mai primeasca retur…
George a zis
Cel.ro cei mai mari tepari. Iti trimit produse sparte si apoi itio refuza coletul
Calin Crisan a zis
Am cumparat in 30.07.2018 un Mac noucu 14200 lei. A ajuns si nu a functionat nici o secunda. Mi-au refuzat returul pt ca sunt client PJ. Ultimii 2 ani am cumparat de pe cel.ro de cel putin 20000 euro fara sa returnez nimic pana acum. Ma gandesc sa le fac plangere penala la politie pt inselaciune. Rezolv ceva?
Marius Cucu a zis
Trebuie dați în judecată.
client a zis
Confirm si eu ca refuza produsul prin orice mijloace. Desi l-am returnat a doua zi, in mai putin de 24h.
Am facut plangere la ANPC impotriva lor. Sper sa rezulte ceva. Va recomand sa va adresati catre ANPC.
Marius Cucu a zis
Dacă e ridicat din sediu s-ar putea să se considere din magazin, dacă e online, fugi cu ANPC-ul după ei.
Ovidiu a zis
Salut, am patit si eu la fel, platit online cu card avantaj si ridicat din magazin (neavand incredere in curieri) si dupa 2 zile nu pot sa-l returnez. Ridicat vineri seara, duminica facut formular de retur si luni refuzat pe motiv ca a fost achizitionat din magazin. Nu stiu de când termenii achizitie si ridicare sunt sinomini, dar se pare ca pentru cel.ro așa este. Am facut o reclamatie tot pe site-ul lor si astept raspuns.
Monica a zis
Fix asa am patit si eu. Am facut reclamatie la ANPC, care mi-au raspuns dupa vreo 45 zile, dandu-i dreptate lui cel.ro. DAr, “dragii de ei” au facut o “exceptie” si mi-au returnat banii. O mizerie…daca ridici produsul din showroom, sa fie considerat ca luat din magazin. Niciodata nu voi mai cumpara ceva de la cel.ro
Florin a zis
Am cumparat acum o saptamana, un produs cu plata online prin card si vreau sa-l returnez sa iau ceva mai bun. Problema e ca locuiesc la 10 minute de ei, de apaca, si ptr retur am fost nevoit sa completez un formular la care am primit raspuns ca sa pun coletul la un curier, anuntati prin ce curier il trimit…etc!Evident acel curier trebuie platit,nu e problema de bani, dar mi se pare absurd sa ma oblige sa fac lucrul.acesta….plus ca nu mi se pare safe. Orice se poate intampla cu coletul, implicit sa zica cel-ul ca produsul e zgariat/ lovit sau mai rau ca e defect/ars/bubuit.
E vreo lege sunt obligat sa-l returnez tot prin curier, daca prin curier a venit sau a fost platit online?
Dragos B a zis
Orice produs ai incerca sa returnezi se va refuza prin orice mijloace.
Am cumparat 2 produse in data de 23.08.2018 ora 19:20 din magazin, cu mentiunea angajatilor ca pot returna produsul daca nu se potriveste in maximum 24 de ore.
Norocul meu a fost ca paguba nu era mare dar ca idee;
Desi produsele sunt eligibile pentru retur din toate punctele de vedere, raspunsul primit a fost negativ, ceea ce contrazice cele mentionate in website(retur24), asadar transparenta si lipsa de comunicare isi spune cuvantul.
Ca sa nu mai zic de raspunsul lor dat cu copy/paste
“Buna ziua,
Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur.
Daca produsul este defect,puteti completa cererea de service de pe site-ul nostru.
Am facut plangere la ANPC impotriva lor. Sper sa rezulte ceva. Va recomand sa va adresati catre ANPC si sa ii evitati.
Cordus Dumitru a zis
Am facut si eu un retur mai exact un telefon ce nu a founctionat nici macar o secunda. Mi-au acceptat cererea de retur, am trimis produsul, au spus ca mi-au deblocat banii de mai bine de o saptatmana dar nimic in cont nu mi-au intrat nici pana acum. Voi sesiza ANPC-ul cu siguranta. Sunt mai mult decat neseriosi si cu scuzele de rigoare PARSIVI!
Mihai Cornel a zis
Salutare,
AVTI GRIJA CU CEL.RO….
COMANZI ON-LINE UN PRODUS SI OPTEZI PTENTRU RIDICARE DIN MAGAZIN (AI INCURCATO RAU DE TOT)….
DACA VREI SA RETURNEZI PRODUSUL I-ATI ADIO…. NU MAI PRIMEAZA COMANDA ON-LINE CI RIDICAREA DIN MAGAZIN DUCE LA PUNCTUL DE A NU PUTEA RETURNA PRODUSUL….
SA VEDEM ANPC-UL CU CINE TINE CU VANZATORUL SAU CU CUMPARATORUL…. EU INCLIN SPRE PRIMUL…
Marius Cucu a zis
Nu sunt singurii. E practica generală.
Ovidiu a zis
Si eu sunt fix in aceeasi situatie, încalca legea flagrant! in oug 34/2014 nu se specifica acest lucru. atata timp cat a fost comandat si achitat online, avem dreptul sa ne retragem din contract in 14 zile indiferent de modalitatea de intrare in posesie a produsului.
Marius Cucu a zis
Reclamație la ANPC.
Ovidiu a zis
Într-un final s-a rezolvat ieri dupa ce am facut o prima reclamatie pe sectiunea site-ului de reclamatii.
Dupa 2 ore primesc mesaj pe formularul de retur ca pot sa aduc produsul in ziua respectiva si sa-l returnez conform retur24. Avantajul a fost ca nu dezlipisem protectiile de pe TV, etichete, etc. altfel nu l-ar fi acceptat.
Atofani a zis
Am cumparat 2 televizoare dintre care unul a fost spart ,bineînțeles l-am trimis inapoi de 3 saptamani si nu am primit nici un raspuns!
Marius Cucu a zis
ANPC.
Stefan L a zis
Comandat si achitat de pe DOMO pe 31 August, a ajuns pe 6 Septembrie produsul (un controler xbox), fara cablu, fara factura, fara carte tehnica, jocurile il ignorau complet.
7 si 8 weekend asa ca nici vorba sa am cu cine vorbi de retur pana pe 9, au acceptat returul pe 13 a ajuns la ei produsul si au facut stornare. Azi i-am sunat fiindca suntem in 18,nu mi-au dat inca nici un ban, erau total dezorientati. M-au trimis catre ManiaMall, dar vorbisem deja cu ei si-mi spusesera ca CEL trebuie sa returneze banii. Au promis in final ca trimit solicitarea la contabilitate si…in continuare habar nu am cand o sa primesc banii, ca tiketul unde pun intrebarea e ignorat cu succes.
Marius Cucu a zis
Din câte știu, banii se returnează în maxim 14 zile de la data verificării coletului.
Raducanu iuliana a zis
Am cumparat o.masina de spalat semiautomata pe 23 septembrie e defectă dar nu mai am ambalajul ei oate se mai poate returna fara ambalaj
Marius Cucu a zis
Așa ar trebui, dar o să vă oprească o sumă de bani.
Cretu a zis
Am comandat un telefon mobil și am primit unul nefuncțional, am restituit produsul și nu pot recupera banii. Exista o practică judiciara împotriva acestor excroci ?
Marius Cucu a zis
ANPC?
Cretu a zis
Nu ANPC,pierd sesizările, procurorii asemenea, poate la judecătoria sector 6.Sunt creditor, poate reușesc insolventa buticului și concediere prostituatelor cu pretenție de agent vânzări.
Dom a zis
Uitati ce mesaje imi dau gunoaiele astea de la cel dupa ce le-am trimis un colet inapoi si am asteptat 2 sapt dupa care mi s-a intors inapoi. I-am intrebat pe cei de la fan courier de ce mi s-a refuzat returul, si mi-au spus ca in sistemul lor apare ca nu au raspuns la telefon
https://imgur.com/a/xXgs5m2
Marius Cucu a zis
E clasic cel.ro 🙂 ANPC cu conversația și dovada bonului de la curier.
Silviu D. a zis
va sfătuiesc sa nu cumpărați nimic niciodata nimic de la magazinul asta. în caz de probleme nu veți outea niciodată recupera nimic de la ei. nici ramburs nici garanție nimic. de aceea și. au și închis telefoanele și showroom.ul. ca sa nu mai ai realmente nici o cale.
Marius Cucu a zis
ANPC și te vor căuta ei.
Cornelia a zis
Am de returnat un aparat de cafea Samus manual.Avand in vedere experienta voastra cu aceasta firma,credeti ca mai am sansa sa imi recuperez banii sau sa pastrez aparatul?Nu sunt incantata de el,de aceea doresc sa il returnez.Vreau o parere…
Marius Cucu a zis
Igienizați-l, ambalați-l corespunzător și faceți filmare/ foto înainte de a pune la curier. Poate chiar și să apară data pe undeva ca să aveți dovadă pentru ANPC, la nevoie.
Altfel, pe cel sunt foarte multe firme care vând acum, nu doar ei vând.
Costras Ioana a zis
Buna ziua. Vreau sa returnez un laptop.