Este de ceva timp pe lângă noi Dacia Spring. După cum am văzut pe internet există destul hype despre noua mașină a celor de la Dacia. Eu sunt circumspect pentru drumurile lungi cu această mașină. Mini mașină, aș zice.
Dar pentru o primă versiune eu zic că nu se prezintă deloc rău mașina.
M-am gândit să fac un mic ghid pentru cei care folosesc pentru prima dată o mașină electrică. Oricum, informațiile pe care vi le prezint eu aici sunt banale, dacă ne raportăm la faptul că trebuie destul de multă experiență pentru a conduce o electrică.
Găsiți totul pe aplicația PlugShare. Acolo aveți documentație și comentarii despre încărcarea publică și gratuită, acolo unde mai este, dar și despre starea stațiilor de încărcare.
Vă puteți arunca un ochi și spre E-charge, Juice Pass, PolyFazer, Eon drive. Dacă veți călători în afara țării sigur veți fi curioși și de Plugsurfing.
Catalin Electirc a zis
Aveam emotii la ai mei 1,90 m, dar s-a dovedit ca imi faceam griji degeaba. Totusi, locurile din spate nu sunt pentru mine ??
Per total sunt multumit de cat am testat masina. Abia astept sa imi ajunga comanda si sa vad impresii de zi cu zi.
Mihai a zis
Dupa multe asteptari am ridicat o si eu azi si am facut cam 60 km. In ultimii 7-8 ani am avut mereu a doua masina din clasa mini. Spring ul a inlocuit acum un smart forfour 2017, practic aceeasi clasa. Am 1.88 si 85 kg deci la limita pt astfel de jucarii. Pe langa tot ce s a scris o sa va spun si parerea mea, mai ales comparativ cu smart.
Per total masina este f ok, cel putin pt mine, pt oras si mai ales pt cei 8000 euro platiti, este fara egal.
In interior spatiul este similar cu smart, e decent. Portbagajul insa este vizibil mai mare. Calitatea este asemanatoare, putin mai slaba la spring. Diferenta majora vine la vizibilitate. Nici smart ul nu avea reglaj pe inaltime si vedeam putin in plafon, ei bine la spring e mai accentuat, trebuie sa stau mai in spate putin.
Ca feeling la volan, pare mult mai sprintena decat smart ul de 71 cai, e mai mult decat ok pt oras. Noi stam in otopeni si am mers pe dn cu 90-100 fara emotii azi.
Consum?
Eu am avut 17 kwh pe cei 65 km, consum resetat de la 0. Maricel dar nici n am menajat o. Tinta mea este sa scot macar 100 km autonomie in cel mai rau caz si pare realizabil. Seara oricum e la incarcat.
Pt mine testul fiabilitatii e cel mai important. Daca se mentine in urmatorii 3-4 ani similar nivelului actual, pt mine si-a indeplinit scopul. Urmeaza sa descopar mai mult din minusuri pe masura ce ma acomodez cu ea.
Alexa a zis
Ce autonomie aveți cu Spring acum la -2 grade dimineața și 14 la amiază? Să reducem la jumătate prin ianuarie la -15 grade !!
Marius Cucu a zis
Sunt și eu tare curios să văd cum se va comporta la temperaturi extreme, mai ales când noaptea e frig, iar ziua e… decent. Acolo e testul bateriei.