Am avut nevoie să cumpăr ceva urgent. De pe-o zi pe alta. Magazin foto, accesorii, chestii. Îi zice photosetup. E prima dată când comand de la ei, iar pentru că voiam să îmi ajungă produsul cât se poate de repede întreb pe chat de produsul X, comand, plătesc în avans. Revolut se descurcă exemplar și p-aci, nu cum țipă lumea pe grupuri.
La câteva minute după ce plasez comanda sunt sunat să mi se confirme comanda. Nu prea înțeleg pentru ce e telefonul ăsta, serios.
Adică întrebat înainte(ok, poate nu sunt aceiași oameni pe suport tehnic), plasat comandă, plătit comandă. Nu vorbim nici de produse mari sau foarte scumpe, dar am impresia că-s niște resurse consumate aiurea.
Aș fi înțeles dacă ar fi vrut să încerce să îmi vândă și altceva, dar discuția a fost strict despre confirmarea comenzii. Ar fi fost o scuză dacă aș fi plătit ramburs, dar așa?!
Oricum, cât am butonat zilele astea după produse la ei am ieșit cel mai bine, în plus, site-ul e ok structurat, ba chiar mi-a plăcut treaba cu alegerea curierului. Am avut de ales între Cargus și Fan. A fost prima bifă, mă-nțeleg mai bine cu primul, cel puțin pe colete mici, pe alea mari fură din ele.
Cătălin a zis
Îți zic eu de ce se mai sună de confirmare.. fiindcă, nu toți sunt oameni tehnici, și știu ce cumpără. Deaia mai bine preferi să suni omul, să-ți confirme că a înțeles ce cumpără și când primește. Fiindcă, ma sunt și oameni care n-au habar, și când vine produsul la ei, deja se trezesc cu figuri gen.. păi nu vroiam asta, vroiam ailaltă, și se plătesc retururi, furnizori, etc..
Marius Cucu a zis
Păi știam ce am de luat, de aia am selectat produsele alea, de aia am dat banii înainte, chiar întrebasem de produsele X de pe stoc. Nici măcar n-a fost o încercare de overselling, ci doar că vor fi livrate în ziua următoare.
Postolachi Dumitru a zis
Ar mai putea fi o treabă cu Revolut: mi s-a întâmplat să folosesc cardul Revolut pentru a plăti diverse servicii gen reîncărcare cartelă, rezervare cazare pe Booking, înregistrare domeniu internet, etc. și să am surpriza că nu se întâmplă nimic timp de câteva zeci de minute (până într-o oră oricum).
Cu un card emis în România lucrurile se întâmplă instant, aici și acum, plătești și ai parte de credit pe cartelă, plătești și domeniul e rezervat instant…
Ei bine, în cazul meu, la plățile cu Revolut pentru servicii de genul celor de mai sus mi s-a spus că procesatorul de plăți verifică manual ca operațiunea să nu fie fraudă 🙁
Așa că și în cazul tău magazinul e posibil să nu vadă plata până nu este verificată.
Marius Cucu a zis
Mda, uite că p-asta n-am luat-o în calcul. Tot ce e posibil. În general nu plătesc în lei de pe Revolut, dar am strâns o sumă prea mare acolo și nu voiam să exagerez aproape de Brexit. O să scap de sumele mai mari luna asta 🙂
Postolachi Dumitru a zis
A, era să uit, de obicei plătesc utilitățile cu cardul de la BT și în 2 – 3 zile apărea plata confirmată în contul fiecărui furnizor.
Ei bine luna aceasta m-a mâncat în dos să bag Revolut la înaintare și confirmarea de plată a apărut în contul furnizorilor după 7 – 10 zile.
Marius Cucu a zis
Atunci îl punem în cui pentru plățile din România.