Aproape 48000 de mii de euro a plătit Poșta Română pentru rebranding, dacă ne uităm la oferta din SICAP.
NU știu dacă e mult sau puțin că pare că sunt mai multe trecute acolo, inclusiv workshop-uri.
Doar că logo-ul e cel puțin dubios.

Scris pe 11 septembrie 2025 3 comentarii
Aproape 48000 de mii de euro a plătit Poșta Română pentru rebranding, dacă ne uităm la oferta din SICAP.
NU știu dacă e mult sau puțin că pare că sunt mai multe trecute acolo, inclusiv workshop-uri.
Doar că logo-ul e cel puțin dubios.
Cam ciudățel (am văzut logourile altor țări europene https://share.google/MPxIJ0RGmSpGiizHq ) pentru suma asta dar probabil astea sunt tarifele.
Hidos. :))
Un rebrand nu înseamnă doar un logo. E simplu de aruncat ideea că „au făcut un desen și gata 48.000 EUR”.
În realitate este un întreg brandbook ce scrie în SICAP.
Cum ai spus și tu, inclusiv niște workshop-uri. Văd și niște colantări de mașini, niște materiale pentru social media șamd.
Nu știm câte întâlniri au fost, câte versiuni de rafinare, câte persoane implicate, durata de timp.
Singurul lucru care merită comentat în ideea aceasta este dacă logo-ul acela reprezintă cu adevărat compania. Dacă este suficient de reprezentativ și poate fi recogniscibil.