Când vorbim de Digi vorbim, fără doar și poate, de ONT-uri. Digi chiar are o sumedenie de modele ce pune la dispoziție utilizatorilor. Este știut acest aspect.
Discuția se pune în felul următor: merită să țin ONT-ul în modul bridge? Ajută cu ceva?
Ce este acest ONT?
Cu ajutorul acestui dispozitiv se convertește fibra optică pentru a primi informația pe cablu de rețea(RJ45). Este principala funcție. Pentru că, la bază, vorbim tot de un fel de mini server, acesta are și componentă de WiFi și alte lucruri disponibile precum DNS sau firewall.
Dar cum ei îți pun la dispoziție un sistem minim nu sunt interesați să aibă performanțe foarte mari. De aceea este recomandat să ai un router disponibil.
Astfel, ca să răspund la întrebarea din titlu, dacă vreți să aveți viteze mai mari, mai multe dispozitive, este indicat să folosiți un router. Fie cel pe care vi-l dau ei în custodie, fie ceva mai bun. ONT-ul este limitat, face întâi conversie, apoi are și funcții de router.
Trebuie contactați cei de la Digi fie prin telefon, fie prin ticket pe site.
Merită atât timp cât ești ok cu vitezele de acolo. Pentru gigabit nu știu dacă aș lua așa ceva, dar pentru restul cu siguranță.
ice4you a zis
Ca mi’ai adus aminte, era prin ’96 cand am ajuns prima oara in Germanica, undeva pe langa Munchen. M’au dus pe acolo niste amici la „Club HELL”, unde am avut un soc cand am dat de minimalismul ala, toata treaba se rezuma la niste efecte pirotehnice, niste proiectii cu flacari … si cam atat. Am zis … ba, vai amarul lor, de un blader si un laser de dai Doamne nu bani astia! :)) Dupa 30 de ani, din cate am inteles, cam pe aici s’a ajuns prin cluburi in general.
Marius Cucu a zis
Nu știu, mie mi se par total hidoase chestiile astea. Eu, pe video, îi înjur pe ăștia, în special DJ-ii care vin ei cu luminile și cu laserele lor… că știu ei mai bine. Unde mai pui că îți rupe senzorul un laser și poți arunca aparatul după.
La restaurant la fel, prea puțini antreprenori d-ai noștri nu întreabă și ei: băi gheorghe, tu ne promovezi prin poze și filmări sala, cum ar trebui să facem x și y ca… nah, vrem și noi clienți mai mișto pe viitor?!