Am avut un articol recent privind OLX și oamenii au început să se plângă de faptul că banii ajung târziu. Eu am avut o experiență atât de nasoală cu ei când… cumva s-a greșit IBAN-ul la copy paste. Aproape 2 luni am stat să rezolv problema. Sigur, era și sumă relativ mică, sub 500 de lei, și a trebuit să fac 2 drumuri la Fan Curier (sediu în afara orașului că deh) pentru asta ca să se rezolve, până la urmă, pe mail. O mizerie!
Acum lansează „Siguranța Achiziției”. Practic, fac un sistem asemănător ca eBAY, ca Vinted. Partea bună este că oamenii sunt identificabili și banii rămân 24 de ore într-un cont escrow. Nu înțeleg încă ce se întâmplă cu acel produs, dacă nu îi place cumpărătorului. Se întoarce, cine plătește transportul?!
Partea mai puțin bună este că, momentan, oamenii au stat și 5 săptămâni să aștepte banii, după cum se vede în articolul anterior.
Comunicatul zice așa:
„Atunci când fac o achiziție online, oamenii vor să știe că sunt protejați, indiferent de situație. Cu Siguranța Achiziției, OLX le oferă utilizatorilor garanția că sumele plătite sunt păstrate în siguranță până la confirmarea comenzii și că, în cazul în care produsul nu corespunde, pot solicita rapid returnarea banilor. Este un pas firesc în misiunea noastră de a face fiecare tranzacție mai sigură și mai de încredere”, declară Dragoș Matei, Senior Senior Head of Monetization and Goods OLX.
Procesul este complet integrat în platformă: cumpărătorul alege opțiunea „Cumpără cu livrare”, plătește online sau la livrare, primește coletul și îl poate verifica înainte de confirmarea tranzacției. Sumele sunt păstrate în siguranță de PayU și sunt transferate vânzătorului doar după confirmarea cumpărătorului. În cazul în care produsul nu corespunde descrierii, acesta poate solicita returnarea banilor direct din aplicație, fără costuri suplimentare.
Prin parteneriatul cu FAN Courier, livrarea este disponibilă door-to-door, în toată țara, la un tarif preferențial, începând de la 10,15 RON (TVA inclus). Serviciul este gratuit pentru vânzători, inclusiv în caz de retur, asigurând o experiență echitabilă pentru ambele părți.


Mie mi-au oprit un anunt, pe care îl țineam de mai mult timp pe motiv că incalcă regulile. Era un compas. Nu am reușit sa iau legătura cu nimeni. Îi sar.
Compas? Pe OLX? 🙄🫣