Au fost câteva lansări recente și m-am mirat că unii de pe tehnic, de la anumite branduri, habar n-aveau că noi ca Uniune Europeană avem câteva reglementări stricte privind bateriile.
Ba chiar omului nu îi convenea faptul că: de ce chinezii pot să aibă telefoane cu 7000-8000 baterie?!
Acele baterii, de fapt, sunt ceva mai pretențioase și cu mult mai multe reglementări pentru Spațiul European. De asta avem versiuni de China și versiuni de Europa.
Și acum să curgă înjurăturile pentru birocrația UE.
Totuși, la nivel de UE nu s-a auzit de așa ceva. Ca o baterie să ia foc direct în avion.
Pe de altă parte, să ne amintim de cum luau foc telefoanele de la Samsung. E posibil să fi fost și acolo un Samsung mai mic.
M-a emotionat profund linistea pasagerului care, delimitindu-se de focul ce-i ardea deasupra capului, continua sa sada cuminte pe locul sau.
Nu era zbor în estul Europei, totuși.
S-o fi aplaudat după stingerea incendiului?