Zilele trecute comentam cu un amic clipurile Deliei și apoi ne-a recomandat Youtube melodia asta. Noi ne uităm din punct de vedere tehnic, să vedem cum pică culoarea, ce-a vrut să zică artistul cu imaginea aia, de ce a colorat așa, etc.
Apoi ajung pe instagramul Irinei și văd tagul #meritisafiisurprins și apoi văd că bula social media se activează cu bravo Lidl și se produce buzz-ul.
Clar e campanie, dar e una bună. Mi se pare foarte mișto să te legi de melodia de pe 1 în trending, ca mai apoi să bagi și-o poveste la tine pe canal acolo.
Mhm, n-am urmarit treaba, dar probabil că-s imagine ceva… că am găsit și-o poză mai veche.
Adrian a zis
Mie îmi place melodia lu` veața mea.
Marius Cucu a zis
Și nu pare că te înșeală? ??
Adrian a zis
Pare
vasile a zis
Daca era filmat vertical, atunci era adevarat!
Marius Cucu a zis
M-ai speriat, credeam că e ăla oficial…
vasile a zis
si uite asa scapam de mofturi cu 4K si ramanem doar la HD, traiasca verticalu! :))))
Cu Lidl n-am inteles nimic… la’s ca mai citesc odata maine pe lumina!
Marius Cucu a zis
4k? Avem deja 8k…
vasile a zis
De abia ai cu ce acoperi 1k, la ce bun 8k… sa le vezi paru’ din nas?!
Marius Cucu a zis
Să faci downscale? Să poți edita cum vrei… ca la poze?! 🙂
vasile a zis
Inteleg faza cu editarea si alte aspecte via…, dar uitam pentru ce ne asezam in fata tv-ului si de obicei cateodata ne asezam degeaba. In fine avem 8k, avem continut de calitate, dar ce facem cu sunetul ne trebuie si un sistem cu Dolby Atmos sau ramanem doar cu privitul?! Pe cand un review cu un soundbar compatibil?! 😉
Marius Cucu a zis
Mho, e mai dificil sa faci acolo un review să și vândă. Am făcut ceva teste, e nișa prea mica și e greu de departajat. Și ca sa fie o comparație cat de cat ok trebuie să ai 2-3 in paralel ?