Am un telefon de la RDS. De 1 an de zile mă chinuiesc să-l reziliez. Dar ideea nu e asta, ideea e că nu-l folosesc. Nici măcar nu știu ce număr de telefon are.
Îl mai ținem doar până expiră contractul la ei și… până atunci sper să se mai termine și cu birocrația. Sigur plec cu un teanc de foi de la ei.
Astăzi primesc un telefon de la cineva. Era o tanti care voia să ofere totul gratuit, promoție, șoc. Groază. I-am închis repede.
Recapitulăm cerința. Nu știu decât 2 persoane de numărul acela, de la țară(femei bătrâne, chestii, trestii). Din casă nimeni nu-l știe: ar trebui să mă apelez de pe el ca să îmi pot afla numărul de telefon…
Și, totuși, primesc telefon de la un Call Center. RDS, nu mai aveți bani să extindeți rețeaua?!
Sorin a zis
Se apropie Hallowinnu deci incep bombardamentele cu reclame de groaza. Cuvintele magice care sint folosite in ziua de azi in toate reclamele: soc, groaza, halucinante, REDUCERI, PROMOTII… nebunie in toata regula. Si sa te mai miri ca nu poti rezilia un biet telefon, panctru ca nici macar nu e folosit !
Marius Cucu a zis
S-ar putea rezilia, dar e doar 5 lei pe lună. Nu merită să plătesc clauza de reziliere.(am telefon luat de la ei)
Postolachi Dumitru a zis
M-au sunat și pe mine din call-center RDS ca să-mi facă ofertă de fidelizare: telefon Lenovo A1000 GRATUIT + OPTIM 3/ COMPLET 3 cu 6 luni 100% reducere la abonament.
Marius Cucu a zis
Mai au puțin și ne plătesc ca să le folosim rețeaua 🙂
Daniel a zis
Teoretic poti rezilia fara sa platesti taxa aia de reziliere din contract insa platesti ce ti-au dat gratis. erau ceva legi pe net care te avantajau intr-un fel.
Marius Cucu a zis
Am luat telefon la preț promoțional. O să expire în juma de an… pachetul.
Apropo de asta, imediat după ce am scris postarea m-a sunat un nene de la DIGI să-mi ofere încă un abonament. De parcă mai aveam nevoie de încă unul: 4 abonamente în casă, 4 abonați. Oare credea că pot vorbi la încă un telefon?! 🙂