Știți că fac comenzi mai mult online. E mediul în care îmi desfășor activitatea, înțeleg care e treaba, de multe ori urmăresc prețul cel mai mic și așa mai departe. Nu comand frecvent de la eMAG pentru că prețul este mai mare și nu întotdeauna am nevoie ca produsele să fie într-un timp scurt acasă. Nu mă interesează atât de mult că vine într-o zi sau într-o lună.
De data asta chiar am avut nevoie de încă un rucsac. Ceva banal, de cărat în spate, destul de rar.
Așa că m-a întrebat ce model am și l-am comandat. Era o idee mai scump la altex așa că l-am lăsat în pace. Oricum, diferența era insesizabilă, dar livrarea trebuia să facă diferența. Să ajungă de luni până joi, ceea ce la altex nu ai o siguranță.
Eh, am tăiat de pe listă orice fel de marketplace și dau comanda duminică seara la ~22:00. Plătit cu cardul, ca de fiecare dată. La 10 dimineața produsul era la curierul de pe zonă, la 12 era în mână.
Pentru București este nimic articolul ăsta, dar pentru noi, cei din provincie… e evoluție.
Bine, încă e octombrie… în noiembrie și decembrie eu nu lucrez cu curieri decât de forță majoră.
Emi a zis
Intradevar, daca ai nevoie de ceva in timp util apelezi la eMag.
Experienta recenta, am nevoie de un produs cadou. Il gasesc cel ami ieftin pe CEL, plasez comanda…dupa 2 zile statusul neschimbat..nici macar predat la curier..suport zero.
Ma duc pe eMAg, gasesc la un partener marketplace cu 40 lei mai ieftin, la fel, dupa 1 zi…nici macar preluata.
Reiau comanda, cumpar produsul mai scump de la eMag si a doua zi la 11 am produsul.
Conteaza si banii, dar cateodata pur si simplu pretul mai mic vine cu prea multe neajunsuri.
Marius Cucu a zis
Eu am auzit ca au băgat ceva sistem de ranking pentru market place. E posibil ca unele lucruri sa se mai schimbe. Cel puțin, unii țipau pe grupurile de profil.