Am trăit un șoc zilele trecute. A fost campanie Wizz Air și cineva s-a blocat în prețurile biletelor de avion. Eu am râs un pic știind situația cu prețurile dinamice. Cu Booking, cu eMAG, cu orice înseamnă prețuri pe internet și nu numai.
OK, pe la noi mai sunt câteva reglementări, însă la biletele de avion structura e simplă: sunt sloturi și cu cât cauți mai mult e posibil să cumperi mai scump. Dacă o agenție cumpără 10-15 locuri într-un avion ți se pot dubla prețurile. Mai ales pe date fixe.
Ei bine, când sunt promoții de la companii… să ne așteptăm la prețuri dinamice. Să nu zic prețuri mărite artificial. Că na, campania aceea de reduceri costă. Direct, indirect.
Mi-am dat seama că nu m-am întâlnit cu situația asta și asta pentru că, atunci când eu caut bilete ieftine nu merg pe principiul prețului cel mai mic din ziua aia, ci pe cel mai mic preț raportat la destinație și la perioadă aproximativă.
V-am mai zis, avantajul meu este că pot să îmi iau concediu aproape oricând. Totul este să am câteva zile în avans și să pot lăsa lucrurile cât de cât în ordine.
Dar da, prețurile sunt dinamice la biletele de avion, mai ales în perioadele de campanii. Nu aș lua în funcție de dată, ci m-aș orienta pe graficul de prețuri din acea perioadă. N-are sens să așteptați promoțiile că rar sunt. Poate un Black Friday când se mai oferă 1+1 la diferite companii. Dar sunt chestii punctuale.
Adaugă un comentariu