Bine, nu sunt convins că pe lângă cele cu certificări care sunt deja pe piață mai e nevoie de ceva mai mult. Da, QD-OLED-ul îți oferă un spațiu de culoare extins, dar nu știu cum se comportă pe termen lung.
Se pare că cei de la Philips, divizia de monitoare, lansează un monitor QD-OLED. Practic, au luat tehnologia de la Samsung Display și se joacă cu ea.
Nu sunt foarte multe detalii despre specificații, se pare că va avea DisplayPort 1.4, 2 porturi HDMI 2.0 și unul de USB C.
Va fi și o diagonală relativ comună: 34′. Ca nume de cod va fi Philips 34M2C8600.
Mă aștept ca în România să nu ajungă așa ceva, cel puțin nu s-a comunicat la noi nimic, iar Philips nu prea aduce în țară produse high end, pe zona de monitoare. Abia peste 1-2 ani de zile probabil le vom vedea la lucru.
Pheno a zis
E o vorba evreiasca: „nimeni n-a murit de castig putin” (unii spun, mai mare). Ce vreau sa spun cu asta, este faptul ca nu conteaza nici macar numele de firma pe care il ai, daca te codesti sa-ti vinzi marfa oricui iti plateste pentru ea. In traducere libera, inseamna ca firma mai sus pomenita are un marketing prost, fiindca spre deosebire de alte tari din alte galaxii, romanii cumpara mai mult decat alte natii, fiindca prin nastere sunt fudui.
Daniel Bis a zis
Da, din pacate asa e.
Nu inteleg politica asta de a nu impinge macar la nivel de test unele produse sau categorii de produse pe anumite piete.
Macar sa stie lumea de ele si sa iti faci reclama, chiar daca nu le cumpara la volume mari.
Ban cu ban se face … meleonu’.
Si da … romanii sunt cei mai fudui, coada Europei la tot ce e bun, dar fruntasi la coruptie, lacomie, zgarcenie, prostie, ghiorlanie, marlanie, nesimtire etc