Glumesc, dar n-am găsit un titlu mai bun.
Se pare că PNRR va aduce schimbări și pentru Ploiești. Pe DN1 sunt 2 ieșiri importante din partea de Vest a orașului.
Una pe drumul spre Târgoviște și alta spre Strejnic. Acum câțiva ani de zile a fost mare scandal în Ploiești pentru că, tot pe fonduri europene, s-a făcut un pod peste linia de tren. Nu știu cât de politice erau, dar oamenii spuneau că podul are pantă prea mare și iarna vor fi probleme cu el.
Uite că au trecut multe ierni de atunci și nu au fost probleme. Da, apeși un pic pedala pe el, dar nimeni nu mai stă la coadă, la bariera de tren.
Acum, undeva la maxim 1km vor să facă un alt pod pentru DN1. Într-adevăr, la orele de vârf ca să ieși din Ploiești ai ceva mașini la rondul acela.
Eh, oamenii vor să facă un pod acolo. Deocamdată, pare că se face un proiect de fezabilitate: Pasajul rutier denivelat la intersecția DN 1 (km 61+900) cu DJ 129 (județul Prahova).
Din punctul meu de vedere, da, proiectul va fi bun pentru cei care ies din Ploiești. Dar atât. Degeaba ieșim noi repede pentru că la 3-4 km mai încolo este un rond în care sunt mall-uri și e singura intrare OK din DN1. Practic, ar trebui să preia tot traficul din zonă, plus pe cei din București care vor la munte. Nu știu de ce nu s-ar prioritiza zona aia. De fapt, acolo sunt blocaje mult mai mari decât la primul rond.
Costin a zis
Nici nu vreau sa mă gândesc ce ar fi fost fără podul ăla la Billa bine nici zăpezii n am prea avut dar e vital podul acolo la fel de vital ar fi unul si către Strejnic cât despre Ploiești oraș unde locuiesc pot spune ca datorita conducerii din ultimii ani a rămas mult in urma față de alte orașe din țara asta într-un cuvânt mi e rușine cu el.
Marius Cucu a zis
Au fost multe proiecte din fonduri europene ce au fost făcute prost, iar orașul a trebuit să plătească pentru ele.
Nu zic că nu e bun, dar prioritar l-aș vedea pe cel de la intrare de la Shopping City. De când s-a făcut o singură intrare e mult mai aglomerată zona. Măcar nu mai mor oameni acolo. 🙂
Perfu a zis
In ziua de astazi nu se mai gandesc la sistematizare , la prioritizare si la eficienta unui pasaj sau pod , ei se gandesc doar cum sa faca proiecte bune sau rele ca sa isi incaseze comisionul