Comunicarea Samsung din ultima vreme merge cu frâna trasă, cred că au pus AI și pe zona asta, nu știu ce se întâmplă.
Totuși, pe afară se anunță și lucruri bune. Știți, ziceam că noul dual engine de la Philips, ce ni s-a arătat încă de anul trecut o să facă revoluție. De fapt, toată industria merge mai departe și televizoarele noi vor fi și mai interesante.
Asta pentru că cele 2 coduri principale vor fi îmbunătățite, vin versiuni noi. Dacă până acum Dolby Vision a ieșit în față cu noile opțiuni, acum și Samsung a dus americanii și britanicii să vadă noul standard HDR10+ Advanced.
Și de data asta Samsung s-a lovit de propriul marketing, asta pentru că în trecut au râs de OLED-uri și câțiva ani mai târziu au început și ei să producă. Acum au povestit despre HDR10+ Advanced, dar unele televizoare deja veneau cu „marketing” la pachet.
Însă, da, o să fie vorba despre dynamic metadata.
Televizoarele de anii viitori vor avea conținut tot mai bine interpretat, fie că o să fie cu Dolby Vision 2, fie că o să fie cu HDR10+ Advanced.
Dacă anul ăsta a fost unul mai mult de actualizări incrementale, de la anul… se va schimba povestea.


Sunt curios daca o sa-l implementeze pe TV-urile de anul asta si trecut.
N-ar avea motive să o facă, lumea trebuie să cumpere televizoarele noi.