Ieri am avut internet cu porția. Aveam 50 de GB de internet mobil, dar am preferat să termin niște lucruri mai vechi ce nu erau dependente de internet.
Pentru prima dată, după mulți ani de zile, poate din 2008-2009 am avut internetul fix picat. De aici se înțelege și de ce am preferat să nu iau o linie de backup. Oricum, eram conectat cu datele mobile, pentru urgențe.
Experiențe cu DIGI
Roboțelul lor este de milioane. Mi-au asociat numărul de telefon cu un cont de la ei. Interesantă treaba, dar ghinionul meu că internetul este pe alt număr de telefon. Dar procedura este simplificată mult mai bine față de trecut.
Nu am știut că este o avarie în zonă așa că e posibil să fi anunțat primul. Am dat de un tip care avea ceva habar și-am explicat pas cu pas că sunt în interfața de admin a GPON-ului și că nu funcționează IPV6 și că nu se alocă DNS-urile.
Bine, fiind un GPON în casă s-ar putea ca el să aibă mult mai mult acces față de înainte.
Mi-a dat un termen de rezolvare de ~3 ore. Era 10:30, iar treaba s-a terminat, până la urmă, pe la 16:00.
Am sunat la ei în jur de 14:00 să îi întreb de sănătate și abia atunci mi-au transmis că e incident pe rețea. Ah, de data asta, am nimerit o fată mai neînțelegătoare un pic.
Avaria, din ce am înțeles pe Facebook, era pe zonă. Probabil a crăpat pe undeva vreun echipament sau s-a rupt vreo fibră pe undeva.
La final, după ce a venit internetul a venit și un mesaj pe telefon:Pare că se îndreaptă și ei spre ceea ce trebuie.
ice4you a zis
Cam aia am vrut si eu sa scriu zilele astea. Am avut ceva belele cu RDS chiar ieri in zona asta de Bucuresti, si m’am lovit de custom suport. Le’a fost al dracului de greu sa faca ceva in sensul asta, dar pana la urma a inceput sa le iasa si lor ce altii au de ani si ani de zile.