Pe 6 iulie primeam mesajul de la Depanero în care eram invitat să îmi ridic telefonul. Reparat pentru a doua oară. Cum am zis-o în primul articol, băieții l-au reparat de mântuială. Puteți citi articolul aici.
În acel articol am spus că este o problemă cu o tentă verzuie într-un colț al display-ului. Vizibilă doar pe negru și cu luminozitatea dată la maxim.
După ce l-am luat din garanție a doua oară, telefonul a funcționat ok. Mi-au schimbat carcasa după ce mi-au rupt-o și am început să mă obișnuiesc cu ideea că telefonul funcționează ok.
Până astăzi.
Înainte să mă duc la masă totul era în regulă, l-am butonat în aplicațiile obișnuite, dar când mă întorc, aveam un cadran verde. Ca în videoclipul de mai jos. La final am încercat să-l rotesc pe toate părțile ca să se observe că n-a fost scăpat, că n-are nicio problemă vizuală.
Dar băieții sunt „profesioniști”. Merită să-i laud de fiecare dată.
Ce experiențe ați avut cu ei?
Bogdan Epureanu a zis
HAHAHA! Sunt vedeta; comentariul meu apare in inregistrarea ta. :))
Marius Cucu a zis
Yup. Un comision s-a aprobat și comentariul tău au venit exact atunci când încercam să filmez.
Zaicovici Vasilen a zis
Lipsa totala de profesionalism,mincinosi.Au spus ca termenul de reparatie in garantie pentru o masina de spalat este de 15 zile lucratoare ceea ce este o minciuna.Dupa promisiuni au depasit termenul legal si magazinul a schimbat produsul.O adevarata pacoste.Nu recomand.
Alex Ciocan a zis
ba, acuma daca e s-o zicem p-a dreapta, mie Depanero mi s-a parut o firma de meseriasi romani tipici. Adica, in loc sa lucreze cu profesionistii care cer bani, lucreaza cu ciuri-buri de-au schimbat si ei o carcasa pe la 3310 acu 10 ani si de atunci se bat cu pumnii-n piept ca se pricep. Am vazut masinile lor si prin Severin. Nu as avea incredere sa ii chem sa repare ceva. Acuma, daca zici ca ei au obtinut garantia, plm, nust pe ce criterii … E clar ca nu se pricep.
Marius Cucu a zis
Păi cum să obțină garanția? E clar. Băieții au eMAG-ul în spate și încearcă să își facă un nume.
Prin comentarii, unii spuneau că sunt doar intermediari. Pe lângă showroom-ul eMAG băieții discutau: „Nasol că se repară pe garanție la Depanero, dar na… nu am ce face. Dacă era să repar orice altceva sigur nu alegeam Depanero.”
Asta este discuție între 2 care ieșeau, la fel ca mine, din showroom. Poate că sunt doar ei nemulțumiți, poate că, în rest, totul este roz și frumos.
Mă gândesc dacă să cumpăr garanția extinsă pentru telefon…
Alex Ciocan a zis
Eu iti recomand sa mergi intr-un service autorizat si sa il repari pe cheltuiala ta daca vrei sa ai un telefon in regula. Nexus 5 e un telefon bun dar se pare ca nu poate fii reparat de incepatori. Probabil la Depanero acuma se invata meserie.
Marius Cucu a zis
Cât timp este valabilă garanția… vreau să o folosesc. D-aia am plătit un preț ridicat pentru un produs, ca să am parte de servicii. Altfel cumpăram de pe un site obscur și mă așteptam să iau țeapă la garanție.
Catalin Tatiana a zis
Nuuuuu !
Sfertodocții de la Depanero se plictisesc stând la căldurică sub târtița lui ”madam” eMAG. Ei nu-și pun mânușițele pe nimic pentru că se pricep ca porcu” la portocale să repare ceva cu cipuri.
Iar noi încă mai credem în garanțiile lor de 2 ani + … ?
Abia aștept să vină unu” de la Depanero la cabinetul meu !
ice4you a zis
Nasol … ce dracu sa mai zici?! Pe mine ma mira calmul tau totusi. Dar oare stii ca din punct de vedere legal, daca ai intors a treia oara un produs in service ai dreptul sa soliciti inlocuirea lui sau banii pe motiv ca acesta este lipsit de conformitate?
Marius Cucu a zis
Și ce să le fac? Să mă duc să mă înjur cu ei? Problema este ca acum, pe seara, si-a revenit un pic. Mai am o tenta de verde, dar in rest pare ok. O să mă duc să discut cu ei luni, când ajung în oraș. Până atunci… Vedem cum se mai comportă.
ionica a zis
Vezi ca la mai multe reparatii mi se pare ca poti cere inlocuirea lui. Intereseaza-te.
Marius Cucu a zis
Mă duc luni să văd ce zic. Problema este ca acum și a revenit la culori și tot. E imaculat. Dar toată ziua a stat exact ca în video. L aș pune pe olx dar nu am variantă… Până apare nexus 2015…nu am ce alege.
Daniel H. a zis
După 3 reparații poți cere înlocuirea produsului.
Dragos a zis
De fiecare data cand am avut treaba cu Depanero am avut de asteptat, stat la cozi si de fiecare data am intampinat probleme. Acum am o sursa in service, sa vedem cum se intoarce, poate isi spala pacatele.
Bogdan Epureanu a zis
Serios vorbind, si eu ti-as recomanda ce ti-au recomandat si ceilalti… fiind a treia oara cand il trimiti in service, ai dreptul sa soliciti inlocuirea telefonului cu unul nou, ceea ce oricum ar fi de preferat unuia care ar fi, din nou, doar carpit.
Ciprian Lospa a zis
Reclama la gabrielursan.ro 🙂
Mie nu mi se pare chiar enervant verdele ala, tine-l asa decat sa il „repare” iar. Sau cauta pe altii.
PS: unghii curate si taiate, inca un motiv sa te apreciez 🙂
Marius Cucu a zis
Nu erau tăiate 🙂
Ciprian Lospa a zis
Erau cel putin curate 🙂
Marius Cucu a zis
A fost o întâmplare. 😀
ice4you a zis
Trecand peste manechiura … ce treaba are gabrielursan.ro sa faca Marius reclamatii acolo?! Exista incercarea unei intelegeri amiabile intre parti … mai pe romaneste o negociere directa cu ei pentru solutionarea amiabila a problemei sau ANPC daca nu sunt dispusi sa rezolve problema in concordanta cu legislatia in vigoare, dupa care un post de duh pe mariuscucu.ro preluat si de noi restul ca sa il sprijinim si cam aia e.
Bafta Marius … eu zic sa te ti tare si sa le dai sanatos peste unghii … ca sa fiu in ton cu ultimele postari.
Cătălin a zis
Depanero , a mai mincinoasa firma , mi-au anulat garanția (all inclusiv 4 ani ) la un Samsung galaxy s3 neo , pe baza unei poze .Ei nu au realizat ca în poza ce mi-au dat-o era „gt-ul 630” (un core prime ) și samsung-ul s3 neo are i9301 . Pentru mi-au anulat garanția . Cică „Garanția se va anula pentru soft neautorizat ” ce soft ? Măcar de îmi dădea o poza cu un Samsung s3 neo … Încă aștept să primească firma Flanco un răspuns de la ei sa mă contacteze (de 15 zile ) …Sunt niște nesimțiți. Dacă nu se va rezolva nimic o sa iau masuri adecvate pentru această firmă .
lazar a zis
sunt de tot rahatul….i-am chemat de doua ori, pt masina de spalat si de fiecare data au spus ca ceea ce are masina, nu face obiectul garantiei si pot sa vina doar contra cost?sa moara ma-sa?am rezolvat singura problemele, dar cand voi mai cumpara ceva, intreb si cine cine asigura service-ul…..nu-i recomand absolut deloc….
cd a zis
Vad ca asta este politica firmei la mine cu litere mici altex cu service depanero. Un laptop pe care nu au stiut sa-l repare Lenovo, au facut ce au facut si l-au adus sa numai indeplineasca conditiile de garantie. Se poate repara nu are mare lucru dar nu gratis.
E rau ca autoritatile tolereaza asa ceva acestea fiind ANPC care asigura protectia consumatorului, SRAC care este organismul care certifica si acrediteaza astfel de mizerii in domeniul calitatii. Din pacate nici cu locul 1 in Romania Lenovo romania nu prea imi este rusine.
gabriela a zis
lamuriti ma,va rog ce inseamna all inclusive?platesc all inclusive!de fapt platesc,o garantie normala.nicidecum all inclusive
Marius Cucu a zis
Nu știu să vă zic. Eu nu am luat garanție de genul, doar normală, de fiecare dată. 🙂
gabriela a zis
PAREREA MEA ESTE,ALL INCLUS INSEAMNA TOT CE INSEAMNA TOATE PROBLEMELE INCLUSIV LOVITURI….ALL INCLUSIV!PE LANGA GARANTIA PE CARE O AM DE DOI ANI…EU PLATESC 4ANI ALL INCLUSIVE,LA FANCO.DECI IN CE TARA TRAIM?
Marius Cucu a zis
Nu știu ce să vă spun. Nu am nici măcar un produs cumpărat de la Flanco. Ar trebui să citiți, totuși, contractul de garanție. Sigur trebuie să fie explicat acolo totul.
Vasile a zis
Cred ca este o garantie extinsa, inclusiv transportul daca produsul trebuie trimis prin curier si da trebuie sa cititi termenii si conditiile specifice fiecarui magazin.
Florin a zis
Am trimis un tv in garantie nu schimba programele si a ajuns cu displeiul spart au spus ca e problema mea si l- au trimis asa am revuzat coletul si le fac reclamatie la opc sa vedem niste porrci
Marius Cucu a zis
Nu ai deschis coletul la livrare?
Întotdeauna trebuie făcut asta pentru că nu e de joacă cu niciun curier.
Desfăcut în fața lor, băgat în priză și aia e.
Vasile a zis
L-ai impachetat bine, ai pus pe el fragil?! Fii mai explicit, altfel e doar un trol pe un blog si nimeni nu are de castigat dintr-o informatie daca nu e corecta.
Chiar avea de gand sotia sa trimita o imprimanta la ei si….
FlorentinFFF a zis
Salutare!!
NU RECOMAND DEPANERO!!!!!!!
pe mine doar ce m-au scos din sarite!!!
am o masina de spalat samsung care nu prezinta vreo avarie dar nu mai avanseaza in program… toate bune pana cand am contactat sevice samsung iar acestia m-au pasat la DEPANERO… mai bine kknero le puneau numele… vine primul tehnician la doua zile fata de ziua programata interventiei ,dar asta e … nu m-am suparat…acesta constata nu stiu dupa ce procedeu ca modulul de comanda e defect si trebuie inlocuit desi nu am observat ca ar fi umblat pe undeva… eu sceptic l-am intrebat daca e sigur iar el mi-a confirmat ca asta se intampla des la aceste masini samsung.. ok…dupa ce am fost anuntat ca a sosit modulul , se prezinta al doilea asa zis meserias… el constata ca nu e de vina modulul ci motorul de la cuva ca stie el sigur…:)))) ok… zic eu pregatit sa mai astept cateva zile…meseriasul imi spune ca daca nu gasesc pe stoc motorul (ca e posibil)si ca daca trec mai mult de 15 zile imi vor inlocui produsul…dar a doua zi sunt sunat de o doamna Stoicescu de la kknero spunandu-mi ca produsul nu face obiectul garantiei ca in urma constatarii meseriasului produsul nu a fost folosit corespunzator , ca are urme de condens etc,etc…precizez ca nu a fost intocmit nici o nota de constatare de nici unul dintre reprezentantii kknero din acesta cauza sunt si mai nervos…cum doamne iarta-ma iau astia banii???? sunt niste incapabili… sunt aproape convins ca motorul are carbunii defecti si astia ma fac la lant…duduia aia imi spune ca daca vreu sa repar masina trebuie sa platesc modulul si motorul si ca ma costa 990 de ron, in conditiile in care eu am dat pe masina 999ron!!!!!mai fac o precizare… vorbind cu cei doui meseriasi aflu ca ei sunt de meserie frigotehnisti… unii care repara masini de spalat!!!
NU RECOMAND DEPANERO!!!! avem dreptul sa-i refuzam si o puteti face!!!
Gabriela Pandele a zis
Bine ca au venit! Tatal menu a cumparat de la Flanco o combina frigorifica Beco acum 3 ani, cu pachetul de garantie all inclusive si nu mai functioneaza. Am dat mail, telefoane peste telefoane, dar nu a venit nimeni sa o repare. Cum este vara si canicula nu se poate fara frigider, am renuntat la garantie si am chemat pe altcineva ca sa o repare. Concluzia este : produsele Beco sunt proaste, iar data viitoare nu mai dau banii pe extragarantie , bani aruncati pe apa sambetei.
PS: Dupa mai bine de o luna de la solicitarea mea m-a sunat o doamna sa ma intrebe daca au venit baietii de la Depanero sa repare Combina….???
Din Ionuț a zis
Sal anul trecu am achiziționat un laptop Asus în valoare de 2000 de lei din g reslaa av vărsat lichid în el menționez ca ma garanție all inclusive la el astzi m au sunat sa îmi spună ca reparația ma costa 1900 lei pt ce am plătit acești bani la garanție? Ma poate ajuta cineva?
Adina a zis
Buna. All inclusive inseamna termen reparatie 5 zile lucratoare si nu 15 zile, + preluarea prds de acasa in caz de defect. Ce ai patit tu ca sa fie reparat trebuia sa ai casco. Garantia acopera stricaciunile pe partea tehnica.
Marius a zis
Oare chiar nu si-au gasit nasul cei de la Depanero? Credeam ca sunt unul dintre putinii pacaliti de ei,dar m-am inselat. Observ ca Depanero a devenit un fenomen. Eu am patit-o grav cu ei. Mi s-a stricat masina de facut paine,cuva ei curgand. Am trimis-o la ei si,dupa aproape 2 saptamani,m-au instiintat ca nu beneficiez de garantie deoarece nu am folosit-o corespunzator si ca(urmeaza surpriza) am rupt balamaua la ea. Astia chiar sunt in stare de orice. Mi-au trimis-o cu balamaua rupta si nereparata. Exceptie faptul ca curgea cuva,masina a FOST functionala pana a ajuns la ei ,neavand balamaua rupta. Am luat legatura cu Emag rugandu-i sa intervina,raspunsul fiind NU PUTEM,pentru ca nu au nicio legatura cu Depanero. Au uitat,probabil,ca e firma lor. Rezultatul? Am o masina de facut paine defecta. Rusine Emag….. Ar trebui infiintata ASOCIATIA VICTIMELOR DEPANERO…..?????
Ana a zis
Decat depanero mai bine lipsa , am dus un laptop cu 2 probleme si bonus l-am luat cu alte 2 , m am dus sa il duc sa il repare si surpriza laptopul functioneaza perfect fara probleme ( habnar nam ce teste au facut ei atata timp cat eu aveam parola pe windows original care nu se poate scoate decat daca instalezi windowsul de la 0 ) dupa ce le spun ca nu are cum sa functioneze normal atata timp cat nu s a intrat in desktop ca sa se vada problema mea si le spun ca am parola pe el imi cer si parola sa vada despre ce este vorba ( pai ori l ai verificat ori nu ? ) le dau parola dupa 10 min surpriza , ma suna , functioneaza perfect …., hanar nu am daca ei au chef de munca sau alte probleme conjugale acasa sau pur si simplu sung angajati incompetenti ( din cauza salariilor foarte mici si volumul mare de munca toti aia buni pleaca , nimeni nu sta acolo , ca la emag e un dute vino in depozite , hamaleala pe 1870 ron si 12 ore pe zi , mai rau ca la casino ) in fine , problema laptopului fiind ca , internetul pe 5Gz nu functioneaza , se conecteaza dar spune No Internet , pe 2.4 merge perfect , problema nu o avea inainte sa se schimbe placa de baza la laptop , si se misca si greoi ca un laptop de 1000 ron ( el costand 10.000 ron ) deci evitati depanero pe cat puteti
Marius Cucu a zis
Cu greu înțeleg ceea ce vrei să transmiți, însă ești sigură că problema nu este de la router și nu de la acel laptop?
KOVACS LAURA a zis
Buna ziua,
am achizitionat un laptop HP de la Flanco, cu garantie extinsa all inclusive prin Depanero, in data de 22.10.2018, am trimis laptop-ul in garantie saptamana trecuta deoarece nu imi recunostea placa de retea. Am primit raspuns din partea Depanero ca este arsa placa de baza si ma costa 1130 lei reparatia deoarece este din vina mea. Intreband care este vina mea, domnul respectiv imi spune ca de la firul de net. Pentru acest lucru se poate verifica foarte usor, nu a fost introdus niciodata un fir de net in acest laptop, deoarece s-a folosit intotdeauna doar Wireless. Ulterior spunandu-i acest lucru, mi-a raspuns ca poate a cazut laptopul, etc. Nici acest lucru nu s-a intamplat, deoarece laptopul sta non stop in biroul meu de asigurari si sunt singura persoana care il foloseste.
Depanero in general incearca sa dea vina pe noi, utilizatorii, sa nu isi respecte garantiile pe care noi le platim.
Nu sunt prima si nici ultima cu astfel de probleme nerezolvate.