Discuții între branduri și oamenii care testează au fost și vor mai fi. Pe alocuri, pe aici, am mai aruncat și eu câte o pastilă de-a lungul timpului.
În weekend am comentat pe Facebook la materialul de mai jos:
Povestea este simplă: băiatul de la TechTablets le-a testat produsele și a vorbit de fiecare dată de problemele lor, iar Xiaomi s-a supărat pentru că nu le-a zis doar lucrurile pozitive.
Tot ce ține de local nu pot zice că au fost probleme. Sigur nici nu testez activ produsele lor. Cred că am 1-2 sample-uri de la ei, iar cu unul am avut probleme mari de stabilitate. Dar nu mi-a zis nimeni de sănătate.
Eh, aparent, la nivel mare lucrurile nu stau chiar așa și oamenii fac presiuni. Știu că, la un moment dat, au fost niște discuții de la alții mai mari: Nvidia, MSI.
Eu n-am fost atât de aproape de zona asta, deși am dat la o parte și eu un brand pentru că ce era trimis ca sample nu avea legătură cu ce avem în magazine și n-aveam cum să am o părere completă. Mai mult, pe zona de televizoare acolo unde sunt mai prezent, efectiv oamenii lucrează împreună cu cei care le testează, vor să aibă feedback real, să poată îmbunătăți lucrurile.
Mi se pare că genul ăsta de acțiuni până la urmă se află. Mai ales în bule d-astea mici în care sunt foarte puțini oameni și informația circulă mai repede ca în orice alt domeniu.
Perfu a zis
In mod normal trebuie sa accepti si pareri negative pentru ca : De multe ori o parere negativa te va face mai bun pe viitor si poti regla , remedia sau schimba ceva si o parere negativa iti poate aduce si un profit mai mare pe viitor asta daca tii cont de acea parere negativa
Pheno a zis
Una e sa-ti expui parerile negative direct, intre patru ochi, producatorilor si alta e sa le faci publice. Expunerile publice negative pot zgudui afacerile firmelor. Asa se intampla cand ne jucam cu mintile labile ale cumparatorilor, care se pot transforma din fanboy in flasnete antiprodus. Sunt extrem de putini cei care nu tin cont de parerile nimanui cand aleg sa achizitioneze ceva. E ca si cum ai acorda unui produs, patru stele din cinci, fiindca nu e verde-albastrui ci albastru-verzui (fiindca asa percep unii carcotasi), fara a tine cont de fapt de functionalitate, performante, fiabilitate, tehnologie, pret, etc.
Marius Cucu a zis
Păi da, dar munca omului ăla este să aibă păreri despre produs. Să îl prezinte cât mai bine, cu avantaje și dezavantaje. Nu zice nimeni să dai cu produsul de pământ, să te legi de chichițe, dar să nu faci presiuni la el. Trebuie să ai atât păreri pozitive, cât și mai puțin pozitive când construiești ceva.
Andrei Bucur a zis
Orice producator care trimite in teste trebuie sa inteleaga ca autorul trebuie sa expuna liber. Una e sa zici ca e nasol ca e mov si alta e sa zici ca are camera slaba si nu e cat spune in specs.
Marius Cucu a zis
Păi da pentru că, implicit, omul ăla își va pierde credibilitatea. Uite că la noi, într-un fel sau altul, a contat scandalul din 2020. Ce am zis în articol au fost lucruri de dinainte de pandemie, după… mi se pare că s-au mai schimbat perspectivele.
Iulian a zis
În economia teoretică aşa ar fi. Practic…
ice4you a zis
nVidia confirm, credeam ca si’au mai schimbat obiceiurile.
Marius Cucu a zis
Eu am lucrat local cu Nvidia și n-au fost probleme. Însă, poate s-a potrivit proiectul, nu știu. Dar ce-am văzut în afară… au mai fost niște lucruri grele.
Stefan a zis
Normal că nu acceptă să fie vorbiți de rău…cu toate astea nici nu se grăbesc să rezolve problemele.
Perfu a zis
Mie imi place sa citesc si pareri pozitive dar si pareri negative ca sa stiu ce cumpar . Daca vad un produs care are doar pareri pozitive nu il cumpar