Observ că e o dinamică tot mai mare pe piața de asigurări. Când intră unul, când intră altul, când falimentează unul sau altul și face ceva pe statul nostru. Sau poate că așa știu băieții să facă treaba.
Stăteam și mă gândeam că în zona orașelor mari tot apar fel de fel de servicii din ce în ce mai bune. Ori, a se citi, cu marketing bun. Dar față de acum 10 ani diferențele sunt enorme. Trebuie doar să te dai în spate și să te uiți că e evoluție. Adică ați fi crezut că există oameni care trimit mâncarea la gramaj. Pe bucățele, pentru o lună întreagă… acasă?!
Revenind.
Pe reddit un băiat este supărat pentru că un proprietar i-a cerut mai multe detalii decât voia el să dea. Adică omul ăla să știe de cazier și o copie după contractul de muncă. Cine știe cum l-o fi citit?!
Dar ideea din Olanda mi s-a părut mult mai tare.
Salut, nu știu dacă in RO se practica însă în Olanda, pe lângă două luni garanție și dovada ca sunt angajat a trebuit sa îmi fac și o asigurare de liability. Undeva la 4€ pe luna însă acoperă până la 1Mil in cazul in care provoc daune neintenționate.
Pe lângă clasica garanție, un „abonament pentru daune” ar fi liniștea supremă, din punctul meu de vedere.
Și pentru chiriaș, dar și pentru cel care închiriază. Asta da, dacă ar fi 4-5 euro și s-ar despăgubi cât de cât ușor, fără birocrație.
Cred că ar fi benefică chestia asta și la noi, chiar îmi place ideea.