Zilele trecute chem și eu prima dată curierul de pe aplicație. Ziceau băieții că e linia ocupată, că nu prea răspunde nimeni și-am zis că decât să-mi dictez adresa și să silabisesc la telefon, mai bine ceva scris, oficial.
Băgăm aplicația de la FanCurier să trimitem coletul înapoi. Completez datele mele, cele de destinație, de expediție, caut prin mesajele de Facebook adresa și stau liniștit.
Curierul ajunge cu un AWB, semnez undeva și gata.
Da de unde?!
Ce-am completat eu în aplicație rămâne în aplicație. Curierul trebuie să facă factura manual, să scrie el acolo, aproape analfabet, pe hârtie.
Eu întreb: pentru ce naiba mai aveți aplicația dacă eu îi mai dictez încă o dată datele?! Fă atunci o aplicație de chemare de curier, nu mă mai pune să completez aiurea.
Sorin a zis
Pai si la finante si peste tot unde mergi sa platesti vreo factura, peste tot completeaza inca odata datele de identificare, chiar daca este o baza de date comuna, deci factura este scrisa la calculator, si apoi chitanta este scrisa cu mina. E o mare prostie ce se intimpla aici, o stupiditate sa ai calculatoare in retea si sa completezi factura de fiecare data. O dovada in plus de prostie suprema de care dau dovada firmele si birourile care practica acest obicei, deci o dovada de seriozitate, de incredere, de tot ce vreti… Si cica sintem insecolul 21 !
Marius Cucu a zis
Statu-i stat. Ne-am obișnuit cu el… Dar privații? Care vor să-și optimizeze serviciile?!
Costin a zis
Trebuie sa ‘maninca si gura lor’…
Daca totul ar fi informatizat (si functional) 16 milioane de romani ar fi muritori de foame.
Anonim a zis
Astia sunt romanii, nu gandesc inainte sa faca ceva ! Trebuia sa o faca vorba ta pentru a chema curierul.