Eram obișnuit cu ăștia ai mei. Chestiile mici mi le aduceau băieții de la Urgent și Fan. Nu aveam de ce să îi înjur că erau băieți de treabă. La 8-9 dimineața aveam produsul.
[Citeşte mai departe…]Când vorbim despre cumpărături vreau să mă gândesc atât la comenzile din China, cât și la comenzile de pe Amazon sau chiar de la noi.
Dar nu numai despre experiența de shopping vreau să discutăm, ci despre întreg procesul, ba chiar să trecem dincolo de asta, spre magazine, să vedem care sunt lucrurile bune și care sunt mai puțin bune de la acestea.
Nu vreau să intrăm în zona de curierat, acolo trebuie să facem categorie separată pentru că aceștia sunt ceva mai special, aparte.
Electrocasnicele mari sunt testate înainte?
Tocmai am primit mașina de spălat vase. Băieții de la Cargus se pare că au mers cu barca și au ținut-o în ploaie. Am sunat la magazinul de la care am comandat să întreb dacă e normal ca ambalajul să fie ud. Rupt n-a fost, dar s-a simțit că miroase a apă împuțită.
Am desfăcut ambalajul ca mai apoi să văd că este apă în cuvă.
[Citeşte mai departe…]Cum face campanie cel.ro
De curând, băieții și-au deschis canal de Youtube. Nu-i problemă. Toate magazinele fac asta, mai nou, chiar e trend pentru Marketplace-uri. Așa că fiecare copiază tot ce poate, tot ce prinde. Ce? Doar Facebook să fure de la Snapchat?
În fine, băieții s-au gândit că e bine să facă un video și să-l urce pe canalul lor. Ca cel de mai jos:
[Citeşte mai departe…]Cum să contactezi direct un operator prin chat-ul eMAG?
Cei de la Emag sunt tare interesanți și au făcut o strategie din a renunța la Call Center. Pe de-o parte o înțeleg, pe de altă parte, chiar sunt lucruri urgente de vorbit cu un operator și nu vrei să stai mereu să vorbești cu un robot.
E dezarmant, ca să citez niște clasici.
[Citeşte mai departe…]Gata cu marketing-ul cu transportul gratuit?
Se tot discută că emag a ajuns prea mare. E evident că e lider și au servicii ok. Eu unul n-am avut probleme cu ei. Bine, rar m-am lovit de probleme și la alții. Poate la altex ar trebui să se schimbe unele lucruri dacă vor și ei feedback ok în online. Există și treaba aceea în care clientul nemulțumit vorbește primul, mai rar cei mulțumiți…
Eh, de ceva timp, cred că la ice am văzut prima dată că transportul s-a ridicat de la 100 de lei, apoi s-a tot ridicat la eMAG. Pentru valorile mari, pentru electrocasnicele mari discutam deja că e greu cu serviciile de curierat. Eh, se pare că ușor, ușor din gratis a devenit cu plată.
[Citeşte mai departe…]Cum se fac plățile la ANAF
Nu prea știu eu treburile astea cu ANAF-ul așa că am întrebat pe Facebook dacă pot plăti și online sau cu cardul. Se pare că aveam nevoie de cont la ANAF și să-l aprob la ei. Ghiseul.ro am folosit strict pentru persoane fizice cu succes. Bine, ieri când am verificat dacă totul e în regulă dădea din greu platforma pe Prahova.
Așa că am fost direct acolo să rezolvăm cu dările și cu un registru pe care trebuie să îl ai. Evident că plata puteam să o fac de la bancă, dar am zis să le unesc.
[Citeşte mai departe…]Tensiometru de mână de la Lidl?
Am căutat mult timp un tensiometru pentru taică miu. Până la urmă am ajuns să avem un Omrom și unul manual. Își ia tensiunea în paralel.
Recent, mi-am aruncat un ochi pe Lidl și am văzut că promovează un model de tensiometru de mână. Pare a fi în parteneriat cu cei de la Medisana.
[Citeşte mai departe…]Fier de călcat cu aburi. Silvercrest de la Lidl
Sunt ani de când caut un fier de călcat bun, cu aburi. Exagerez, vă dați seama. Dacă era să îmi doresc cu adevărat unul, cel mai probabil făceam un efort să îmi cumpăr rapid.
[Citeşte mai departe…]jeje.ro ne vinde haine?
Am făcut prostia să dau click pe o bluză. De acolo totul a fost frumos și m-a rostogolit nenea Facebook până n-a mai putut. Mi-a dat numai și numai rochițe de fetițe.
Interesat de „rochiță” am dat și eu click. Păi, nu?
[Citeşte mai departe…]Ați folosit Flip.Ro? Experiențe?
Flip.Ro sunt de ceva timp pe piața noastră. Au fost mici o foarte bună perioadă de timp până când business-ul a prins o investiție mare de la eMAG. Astfel, ușor, ușor au prins tactica de marketing a acelora de la eMAG și au încercat să prindă tupeu cu prețurile, cu serviciile și încearcă să împingă tot mai departe serviciul. După cum bine știți, cei de la eMAG au în portofoliu și pe cei de la OLX, practic, au luat toată piața de eCommerce din România. Cel puțin, pe cea importantă, în care sunt mai toți utilizatorii importanți care folosesc internetul.
[Citeşte mai departe…]