Văd tot mai multe păreri pro și contra despre Joom. Am băgat și eu aplicația disponibilă în Google Play și încă sunt sceptic la ce este acolo. Cumva pare a fi un fel de wish.com, o platformă de la chinezi pentru a cumpăra lucruri ieftine. Mai multă încredere am, însă, în Banggood.
[Citeşte mai departe…]Când vorbim despre cumpărături vreau să mă gândesc atât la comenzile din China, cât și la comenzile de pe Amazon sau chiar de la noi.
Dar nu numai despre experiența de shopping vreau să discutăm, ci despre întreg procesul, ba chiar să trecem dincolo de asta, spre magazine, să vedem care sunt lucrurile bune și care sunt mai puțin bune de la acestea.
Nu vreau să intrăm în zona de curierat, acolo trebuie să facem categorie separată pentru că aceștia sunt ceva mai special, aparte.
Magazinele online au început să vândă orice. Nu mai există nișă!
Tot analizez magazinele, în special cele de IT și văd că toate au din ce în ce mai multe produse. Curios sau nu, produsele au depășit de mult sfera IT-ului și s-au îndreptat foarte mult pe electrocasnice, pe orice alte produse ce nu țin de IT.
[Citeşte mai departe…]Cât durează ca Emag să returneze banii?
Mi se pare că am evoluat foarte mult cu plățile online și lucrurile încep să ajungă tot mai bune. Băncile fac treabă din ce în ce mai bună, iar Emag are mai multe pârghii ca niciodată să returneze banii mai repede.
Nu se întâmplă mereu asta, mai ales când sunt situații ciudate care nu depind deloc de ei.
[Citeşte mai departe…]Campania de Black Friday se diluează tot mai mult
Trollam, un pic de dimineață că avem iar campanii de reduceri. Ce? N-a făcut Altex Black Friday de primăvară? Dar ce? Evomag e mai prost? Să facem și noi campanie. Îi zicem Spring Black Friday. Or pica în plasă câțiva p-acolo până ducem piața la păcănele. Doar na, e sustenabil, pe termen lung să ai cel mai mic preț și cele mai proaste servicii.
[Citeşte mai departe…]De ce nu e bine să generalizăm
Nu știu dacă e neapărat vorba de generalizare, dar eram și eu un pic încuiat la minte. Să nu zic un pic cam prost. 🙂
E drept, în România, haina face pe om. Am observat asta ieșind în alte țări și văzând că mulți își bagă șutul în modă.
[Citeşte mai departe…]Experiențe cu serviciile de curierat de la Fan Curier. Cum a fost ultima ta comandă?
Eram obișnuit cu ăștia ai mei. Chestiile mici mi le aduceau băieții de la Urgent și Fan. Nu aveam de ce să îi înjur că erau băieți de treabă. La 8-9 dimineața aveam produsul.
[Citeşte mai departe…]Electrocasnicele mari sunt testate înainte?
Tocmai am primit mașina de spălat vase. Băieții de la Urgent Curier se pare că au mers cu barca și au ținut-o în ploaie. Am sunat la magazinul de la care am comandat să întreb dacă e normal ca ambalajul să fie ud. Rupt n-a fost, dar s-a simțit că miroase a apă împuțită.
Am desfăcut ambalajul ca mai apoi să văd că este apă în cuvă.
[Citeşte mai departe…]Cum face campanie cel.ro
De curând, băieții și-au deschis canal de Youtube. Nu-i problemă. Toate magazinele fac asta, mai nou, chiar e trend pentru Marketplace-uri. Așa că fiecare copiază tot ce poate, tot ce prinde. Ce? Doar Facebook să fure de la Snapchat?
În fine, băieții s-au gândit că e bine să facă un video și să-l urce pe canalul lor. Ca cel de mai jos:
[Citeşte mai departe…]Cum să contactezi direct un operator prin chat-ul eMAG?
Cei de la Emag sunt tare interesanți și au făcut o strategie din a renunța la Call Center. Pe de-o parte o înțeleg, pe de altă parte, chiar sunt lucruri urgente de vorbit cu un operator și nu vrei să stai mereu să vorbești cu un robot.
E dezarmant, ca să citez niște clasici.
[Citeşte mai departe…]Gata cu marketing-ul cu transportul gratuit?
Se tot discută că emag a ajuns prea mare. E evident că e lider și au servicii ok. Eu unul n-am avut probleme cu ei. Bine, rar m-am lovit de probleme și la alții. Poate la altex ar trebui să se schimbe unele lucruri dacă vor și ei feedback ok în online. Există și treaba aceea în care clientul nemulțumit vorbește primul, mai rar cei mulțumiți…
Eh, de ceva timp, cred că la ice am văzut prima dată că transportul s-a ridicat de la 100 de lei, apoi s-a tot ridicat la eMAG. Pentru valorile mari, pentru electrocasnicele mari discutam deja că e greu cu serviciile de curierat. Eh, se pare că ușor, ușor din gratis a devenit cu plată.
[Citeşte mai departe…]