Dacă tot majoritatea a plecat spre munte și mare noi am zis să vedem și cum e la moldoveni. Am vizitat recent Bulgaria și Ungaria și era păcat să nu bifăm și asta. Până la urmă, de bifat e vorba pentru că au fost mult prea puține zile încât să poți vizita foarte mult.
Ideea este că dacă mergi în Ungaria zici că România are drumuri de rahat, dacă mergi în Bulgaria zici că noi stăm bine, dacă mergi în Republica Moldova… te gândești unde ai nimerit din punctul ăsta de vedere. Sau să te rogi să nu îți pierzi seara făcând o pană.
Noi am întrat în Moldova pe la vama din Albița și-am continuat drumul pe E581.
Cât ține drumul european putem spune că avem un traseu decent. Adică poți rula, fără mari probleme, undeva la 80-100 la oră. Mai o groapă, mai un val, mai un trosc. Decent.
Ușor, ușor poate scădea viteza când vorbim de drumuri cu M. Acolo nu degeaba sunt panouri cu 50-70 la oră pentru că n-ai nicio șansă.
Trecând de aceste detalii tehnice ajungem și pe drumurile cu R. Dacă ajungeți în Moldova și vedeți R pe GPS(dacă – sunt zone multe neacoperite de GPS), puteți să luați în considerare că nu e nimic pe hartă. Evitați. Ah, de fapt, o să vă evite GPS-ul de multe ori. Asta dacă v-ați pus problema că de ce nu sunt poze cu drumurile de prin Moldova. Nu există.
Dar au indicatoare!
Totuși, în căutările noastre pentru niște obiective turistice – pe hartă se discuta despre 2-3 monumente istorice – în realitate discutam despre niște sate ușor uitate de lume. Dar acele sate aveau drumuri „extraordinar de ok” încât erau limite de viteză, erau relantisoare la treceri de pietoni, asta în condițiile în care parcă trecuseră tancul.
George Ginghina a zis
Ai avut noroc ca ai intrat prin Albita.
Daca mergeai prin Iasi via Sculeni, iti puneai mainile in cap! :)))
Marius Cucu a zis
Am nimerit destul de prost în țară, la dus. Era navigație nouă, nu aveam hărți actualizate, nu butonasem prea mult. La întoarcere a fost mai ok. La ei… haos.