În 2019 am fost la sediul Dolby cu cei de la Panasonic. La fel, am avut o experiență ca cea din materialul următor, foarte tehnică pentru nivelul meu de atunci, dar cumva ăsta a fost declick-ul pentru care am schimbat din Premiere Pro în Davinci.
Vedeam că am lacune, voiam să evoluez și nu găseam informație suficientă pentru colorizare, în timp ce Davinci era din altă lume. Acum s-au mai așezat lucrurile și la Adobe, dar odată migrat nu îți mai arde să te întorci.
Sigur, întâlnirea de atunci nu era strict pentru editare, pentru colorizare, ci mai degrabă ne prezentau ceva aplicat pentru televizoarele lor.
Materialul ăsta e dedicat colorizării, despre cum aleg ei cadrele, culorile. Mi-ar fi plăcut să văd întreaga prezentare, astea sunt tutorialele adevărate, de la oameni care lucrează zi de zi cu asta.
Catalin a zis
Arta, eleganta, cultura si tehnologie in cel mai bun sens al cuvantului…