Acum vreo 2 ani de zile am fost și eu la Dolby, la o prezentare de televizoare. Cumva au avut și o parte tehnică de colorare, dar la nivel basic. La modul că, ce făceam eu acasă, era tot p-acolo. Dar deh, era diversitate, n-aveau cum să nișeze și să fie foarte, foarte tehnici. Dar măcar am văzut workflow-ul, fie el la nivel basic, de prezentare.
Am dat de un video al unui băiat care vorbește despre culori mult mai mult pe canalul lui de Youtube. Filmulețul este aplicabil pentru Sony A7sIII și, probabil, pentru fostele FX-uri, ce ar avea cam același senzor. Limitele încep să fie din ce în ce mai mici atunci când faci trecerea de la 8 biți spre noile generații de camere care știu de la 10 biți, iar cele mai scumpe știu și mai mult de atât.
Și concluzia rămâne aceeași, e perioadă de tranziție pentru ce va urma, până și oamenii mai mici vor învăța să folosească noile opțiuni, până ce vor ajunge la publicul accesibil.
Sigur, fac lobby și pentru Dolby băieții, dar ori că alegi Dolby Vision, ori că alegi HDR10 tot sunt diferențe majore.
Pentru unii poate fi plictisitor, pentru alții pasiune. Altfel, în filme nimic nu e întâmplător, de la sticla de Cola apărută, până la lumina pe care o vezi într-o anumită situație sau culoarea pe care ți-o sugerează tematica filmului.
Sabau Gheorghe a zis
Pentru ce ar trebui sa optez:Sony 164 oled,Lg 164 oled sau samsung?multumesc
Marius Cucu a zis
Ce model, ce serie, ce an?