Finalul discuției de aici am zis că este ok să fie scurt și la obiect. Am reziliat acum ceva timp, în pandemie, CATV. Voiam să fac upgrade la fiberlink 1000. Ba chiar am vrut să fac asta fix când a fost treaba cu cele 6 luni gratuite, dacă semnezi pe 2 ani de zile.
Eh, dar pentru că nu eram sigur de treabă am zis ca întâi să reziliez CATV și apoi voi face eu mărirea, la un moment dat. Cât a fost oferta aia cu FB 1000 au avut un CTA în dreapta, pe site. Am zis că citesc despre ofertă și poc, upgrade la 1000. Primit contract pe mail totul aproape automat. Mișto și nu!
Stai așa, internet vreau, dar CATV de la voi nu mai vreau că Orange. Hai să renunț la FB 1000, dat fiind faptul că am făcut contract la distanță și am 14 zile în care să reziliez oferta. Am făcut-o în primele 2 ore, am primit storno, totul OK. În mintea mea zic wow! Ce proceduri pe pandemie. Tare!
3 luni mai târziu vine situația cu roboțeii. La final zic, ok, dacă nu se rezolvă, vreau să reziliez.
Ok, stați să verific.
Da, aveți de plătit ~100 de lei taxă de reziliere. Ce? Nu sunt în perioada contractuală.
Ba da, sunteți. Pe 18.04 ați făcut cerere de upgrade și s-a prelungit automat, cu 1 an de zile.
Pai da, dar dacă verificați mai bine mai aveți un ticket cu o anexă de reziliere. Sunt până în 14 zile lucrătoare, contract de la distanță UE și la gară.
Da, dar nu, s-a prelungit automat. Aici n-am putut să nu râd haotic și să povestesc că ANPC.
Păi nu, stați că deschid un ticket și o să vi se răspundă în 30 de zile.
Să se răspundă ce? Mă obligați la 30 de zile de contract pentru că prostul ăla care a automatizat treaba asta nu s-a gândit și că se pot face contracte online și anula?!
Sigur se va rezolva inepția asta, m-aș mira ca procedura să fie îmbunătățită în viitorul apropiat, am zis și mai departe de inepție, dar e bine ca cei care se lovesc pe viitor de asta să insiste, mai ales când dau de băieți care nu știu să verifice mai mult de-o „bulină verde”.
Marius Cucu a zis
Am rezolvat problema cu DIGI. Am dat la verificat contul, am ajuns chiar și la băieți de la tehnic, nu și-au dat seama ce se întâmplă. Soluția a fost că eu aveam contul pe alt nume, am reziliat și am făcut pe numele meu.
Evident, mi-au pus un an în plus de contract, le-am reclamat treaba asta, am înțeles că e ceva comisie de analiză.
Din punctul meu de vedere, acel an nu are de ce să fie în plus, nici ei nu știu pentru ce l-au adăugat. Acum că am cont nou de DIGI pot să fac și upgrade la fiberlink 1000, asta ca să-i pun un pic la muncă.