Din când în când mai fac și ceva campanii Ads, cât să nu îmi ies din mână. Bine, trebuie să îți iasă totul la atenție, cel puțin, câteodată.
Ideea e relativ simplă: am pus niște bani în contul de Ads pentru a promova una alta, așa cum fac de vreo 6 ani încoace. Am început să actualizez ceva campanii și am făcut cea mai frumoasă mișcare posibilă. Am pus virgulă în loc de punct și-am dat save.
Ce înseamnă asta?
Că am setat costul pe click al reclamei de 40 de lei. Un singur click să primească tot ce vrea de la mine.
În mod normal, un click pe o reclamă costă undeva la sub 50 de bani, poate chiar mai puțin pe anumite campanii. Eh, eu am încurcat virgulele din neatenție.
La câteva zile văd apel de la Google, încerc să sun, răspunde robotul, ignor.
Intru peste câteva zile în cont, banii s-au dus. Mareele noroc a fost că am avut limită setată pe campanie și te lasă să consumi maxim 2X.
Uite așa pierzi 3000 de lei.
Vreți să vă mai învăț treburi?!
Nelu a zis
Cred că te-ai stricat de cap cu gaura asta de 3000 lei. Eu cheltui până în 20 lei pe zi pe Google ads și îmi vine să îmi dau palme când fac cate un comision obosit de 8 lei pe zi in afiliere. De vreo săptămână au cam picat și comisioanele astea rahitice. Lumea da click, intra dar nu cumpără. Degeaba am CTR mai mare de 15. Google îți ia banii cu sânge rece,frumos,elegant cât de cat.Oamenii stau cu banii la ciorap speriați de creșterea preturilor.
Marius Cucu a zis
Am „făcut rugăciuni” în seara aia. Pățești 😀
Redoo a zis
Mda, așa strica unii piața. Huooo!!!!
Marius Cucu a zis
Jos mafia! Ne fură like-urile și multinaționalele.
Iulian a zis
Bine de știut. Măcar te-ai ales cu un subiect de articol foarte bun.
Marius Cucu a zis
Nu-mi doream să coste atât de mult articolul ăsta. 😀