Ori de câte ori vorbim despre o aplicație nouă de streaming este hype în jurul acesteia. Am scris despre SkyShowtime inainte ca acesta să aibă o variantă publică. În ziua lansării știam deja că abonamentul costă ~2 euro.
În categoria de filme găsiți titluri precum Indiana Jones, The Godfather, TOP GUN, World War Z, Scarface, Minionii, Transformers, Jurassic Park, Gladiator, Mumia și multe altele pe care încerc să le actualizez.
În ceea ce privește serialele, avem titluri ca HALO, DR. House, Californication, Ray Donovan, Grimm, Twin Peaks.
Înainte de a vă abona la un serviciu nou de streaming cred că ar fi bine să vă interesați dacă televizorul vostru suportă aplicația, asta dacă nu doriți să ajungeți să rulați în browser acest serviciu. Am făcut eu câțiva pași de instalare și am sugerat alternative punctual, însă ar fi bine ca televizorul vostru să suporte aplicația.
4 euro, dar în prima zi s-a putut cumpăra cu 2 euro pe lună, pe viață.
SkyShowtime poate fi accesat de pe 3 dispozitive în același timp. Asta înseamnă că ar putea fi folosit de către 3 persoane. Sigur, probabilitatea ca acestea 3 să folosească în același timp aplicația, așadar prețurile per utilizator sunt infime.
Sorin a zis
Lămuriri pentru cei care cred că oferta de la SkyShowtime e un fals:
Luați în considerare că acea reducere se aplică DOAR dacă vă abonați prin BROWSER (PC sau smartphone), NU prin magazinele de aplicații Google Play și AppStore.
Dacă vă dezabonați în perioada asta cu oferta activată și ulterior vreți să vă abonați iar, veți plăti prețul întreg.
Adrian Negomireanu a zis
Am inceput procedura de abonare si la modalitati de plata nu am stiut ce sa scriu la CCV, asa ca m-am oprit. La scurt timp am fost anuntat ca siteul a mai fost activat si pe smart. La email imi spune ca un nou dispozitiv s-a conectat la contul meu. Care cont ca eu nu il gasesc si din moment ce nu am finalizat procedura de abonare, nu ar trebui sa am inca un cont. Puteti sa ma ajutati? Vreau sa ma abonez dar, nu ma descurc asa de bine cu procedurile.
Marius Cucu a zis
Codul CCV este cel de pe spatele cardului. Vedeți ca nu cumva să aveți contul în procesare și să aștepte plata.
adrian negomireanu a zis
Am incercat sa introduc acel cod dar nu accepta toate numerele si nu imi da voie sa continui semnalizand ca nu am compltat rubruca. CCV ul are 6 cifre si eu nu pot introduce decat 4.
Marius Cucu a zis
În mod normal sunt doar 3 cifre la CCV. Cum de aveți 6 cifre? Ce tip de card aveți?
adrian negomireanu a zis
VISA si scuze, are 7 cifre, un grup de 4 si unul de 3
Marius Cucu a zis
Cifrele acestea sunt pe partea din față. Pe spate mai trebuie să fie un cod de 3 cifre Dacă este grup de 7 cifre trebuie să le băgați doar pe ultimele 3. Exact ca aici.
adrian negomireanu a zis
nu am stiut ca trebuie sa trec doar ultimile 3 din moment ce toate sunt pe verso. de aia am crezut ca CCV inseamna altceva. Bun , acum problema este , daca sunt deja abonat, din moment ce am fost anuntat ca un alt dispozitiv a fost cuplat pe contul meu si daca sunt unde gasesc acest cont. Daca nu sunt abonat , vteau sa stiu daca pot reincepe procedura.
Marius Cucu a zis
Pe mail aveți vreo informație de la SkyShowtime? Cum ați făcut contul?!
adrian negomireanu a zis
Am mspecificat ca am inceput sa urmez pasii pentru abonare si cand am ajuns la modalitati de plata , erau doua variante , VIS si PP am optat pentru VIS dar la CCV nu am stiut ca trebuie sa trec doar ultimile 3 numere si din moment ce nu am putut sa continui, am iesit. O abonare ar trebui in mod normal sa se termine cand ini dau acordul si dau clic pe ternima procedura,finalizeaza sau ceva asemanator.
Marius Cucu a zis
Da, logic așa mi se pare și mie. Încearcă să refaci procedura. De obicei, dacă nu se face plata fie îți dau un mail în care îți amintesc că trebuie să plătești, fie se anulează de la sine.
adrian negomireanu a zis
da mai este un mail Asistență la securizarea contului.dar nu stiu al carui cont, nu stiu daca sunt abonat.
adrian negomireanu a zis
mai este o problema. din ce am citit , daca te abonezi a doua oara , nu mai poti beneficia de reducerea aceea de 50% pe viata. deci cred ca trebuie sa gasesc undeva o explicatie la mailurile trimise de ei cu atasarea la contul meu al unui alt dispozitiv. asta ar lamuri daca m-au abonat ei , ce cont am sau daca nu. ai vreo ideie cum pot afla astea?
adrian negomireanu a zis
Nu stiu cum si unde sa intru in contul meu. Nu am tv si vreau sa folosesc PC-ul. Pot sa fac un shorcat?