Acum aproape 3 luni de zile m-am programat pentru schimbarea buletinului. M-am programat online pe un site de prin 2000. Prea puțin contează cum arată, bine că a funcționat. E expirat de prin octombrie, dar oricum încă e valabil, deși mai am și alte documente precum un pașaport sau permis valabile. Nu m-am lovit de probleme până acum, deși, aparent, unii la bănci nu pot sta cu buletin expirat.
Eh, de când cu nebunia cu pandemia, pare că fiecare instituție face ce-și dorește, pune reguli cum vrea ea. Ca de exemplu, dacă te uiți pe statistică, Ploiești e la incidență sub 3 și se înverzește totul.
Primesc un mail perfect, că programarea mi s-a schimbat și logic că n-o să fie ceva punctual, ci au reprogramat la alegere, cu câteva zile înainte. Dar în loc să fie un mail în care să îmi zică punctual asta, au aruncat propoziția într-un colț.
Bine, domnul șef consilier R.P care s-a semnat cred că abia s-a digitalizat.
Cam așa arată mailul. L-am structurat în 3 poze, atât cât mi s-a părut ceva util.
Omul a mai pus și pasaje din lege, inclusiv a atașat 1 comunicat, o cerere care nu mi se aplică, dar să fie acolo. Intercalat, mi-au anunțat și singurul lucru care mă interesa din mail.
PROGRAMAREA DVS DIN DATA DE 26-11-2021 A FOST REPROGRAMATA IN
PERIOADA 23-25 NOIEMBRIE 2021
Cel mai probabil omul a dat copy paste și-a zis că rezolvă dând un mail „standardizat”. Cu tot avizierul trântit pe mail.
Dar evoluăm noi odată. Acum trebuie să mă duc să fac dosarul cu șină pentru eliberarea noului buletin. N-a fost să fie cu cip în el, găsim motive peste 2-3 ani pentru preschimbare. Dacă va fi gata.
Adaugă un comentariu