Pentru că nu-s cel mai bun investitor, dar învăț, tot mă uit pe grupuri pentru chilipiruri de apartamente. E posibil să fie ceva nou, ca ăsta în care stau să iasă la închiriat, e posibil să schimb la 3 camere, e posibil să orice. Gândim cea mai bună soluție.
Pe grupurile de Facebook însă se vând multe sau se încearcă. De exemplu, e un grup referitor la apartamente mișto(cred că așa se numește) și Facebook îmi arată tone de fete de pe comunicare ce își caută fie chirie, fie comentează p-acolo, în loc să își facă de lucru.
Adică sunt oameni care pur și simplu iau la hate postările altora fără drept de apel. Că e scump, dacă nu e amenajat nu știu cum, dacă e amenajat, de ce e amenajat și e scump, dacă e super OK încep să alerge și să zică ceva de zonă. Nimic nu e perfect în ochii lor.
Și nu e ca și când ar vrea să cumpere ceva. De când urmăresc zona e aceeași mână de oameni care comentează și comentează. Același lucru l-am observat și pe zona de închirieri, dar acolo sunt alte criterii.
Comentaci?
Costin a zis
Pentru amestecul eteroclit de populatii ce bintuie actualul teritoriu circoteala dintodeauna a fost un modus vivendi. Si asta de vreo 2000 de ani incoa daca nu mai demult.
Te asteptai cumva la altceva si-n cazul imobiliarelor?
Pheno a zis
Cea mai comoda si eficienta metoda e prin firme imobiliare consacrate. Oricum ar fi, sunt trei moduri de a gandi. Sa spunem ca sunt proprietar si cunosc pretul corect al zonei. Sa zicem ca un imobil se vinde la o suma X. 1.Eu proprietarul, voi vrea intotdeauna sa fiu mai smecher si sa vand apartamentul la valoarea X+. 2.Conditiile sunt cunoscute si de cumparator, care va dori sa cumpere apartamentul la valoarea X-. Rezulta ca nici primul, nici al doilea, nu-si vor putea duce planul la un rezultat scontat, propus. Tranzactia nu se mai finalizeaza. Toata lumea vrea sa vanda si sa castige (de multe ori, cat nu face), la fel cum toata lumea vrea sa cumpere cat mai ieftin, mult si bun. Un apartament se poate vinde doar la pretul mediu derivat din media ponderata dintre pretul mare al vanzatorului si pretul mic oferit de cumparator. Din pacate, romanii sunt putin cam carpanosi si nu accepta sa castige o firma specializata un procent stabilit prin contract civilizat, asa ca, si unii si ceilalti vor ramane cu/fara apartamentul nevandut/necumparat. 3.Intelegere directa si negociere cinstita.