Black Friday reduceri. Șoc, groază. Click aici.
Citesc că vor să reglementeze reducerile de Black Friday. Pe online eu cred că e aproape imposibil să faci asta. Nu știu cum arată legea, dar ei zic că:
- Orice notificare de reducere a prețului va trebui să indice și prețul anterior aplicat de comerciant pentru o perioadă determinată, înainte de aplicarea reducerii de preț. – Prețul anterior va trebui să reprezinte cel mai scăzut preț practicat de comerciant în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț.
- Prețul anterior va trebui să reprezinte cel mai scăzut preț practicat de comerciant în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț.
Eu aveam impresia că avem ceva de genul ăsta, dar evident, nu se respecta. Auzisem și ceva bârfe că unii ar jongla cu mai multe firme și pe una aplică un preț, pe alta altul.
Se vor aplica și amenzi: de la 4 000 la 40 000. Să sperăm că pentru fiecare produs, nu pentru neregula în sine. O astfel de amendă nu va deranja magazinele mari, de la noi. Poate că le vor bugeta, la un moment dat.
Oricum, reglementările vor fi introduse din 28 mai 2022. Anul ăsta, de Black Friday, vom fi tot pe sistemul vechi.
Dacă mâine n-o să avem Black Friday de primăvară și de vară cred că o să fim mai fericiți. Doar că n-o să-i oprească nimeni să crească prețurile de prin septembrie așa, să le pregătească de Black Friday.
Pato a zis
Era și cazul și nu doar de Black Fraier day. Sa vina cavaleria să facă curățenie în online că m-am săturat de bullshit-urile lor.
Dacă nu pot să-și respecte clienții să de-a faliment, e simplu!
dant a zis
Mai corect ar fi daca ar lua in calcul ultimul trimestru, nu ultimele 30 zile.
Adrian a zis
Să dea prețul pe un an, parcă erau ceva grafice pe undeva care îl arătau, nu?
dam167 a zis
Foarte bine, dar la noi trebuie cineva să taie capul balaurului și să ne salveze tot timpul. Până la urmă prețul va rămâne tot ăla, o să fie 15% redus în loc de 30%, că n-o să aleagă comercianții să piardă bani ca să le vândă românilor mai ieftin.
Au încercat destui să explice de ce de Black Friday nu mai pot fi reduceri spectaculoase, dar se pare că la noi încă are tracțiune perioada aia, mulți își planifică mofturile pentru intervalul dinainte de sărbători – are sens dacă aștepți să treci peste cheltuielile importante din an ca să vezi câți bani de spart mai ai.
Marius Cucu a zis
E greu să schimbi mentalități. Sunt procente foarte mari din vânzările din an care se duc spre Black Friday. Că eMAG și puțini fac bani din asta e partea a 2 a. Dar ușor, ușor, piața noastră se așează.
Doc a zis
Pe 30 de zile e vrăjeală,de la un semestru în sus mai merge.
Marius Cucu a zis
E greu să faci pronosticuri pe 3 luni, mai ales acum când e nebunie cu transporturile.
Doc a zis
Adevărat,la chestia cu transporturile nu m-am gândit.Oricum e o idee bună.
Marius Cucu a zis
Cum am zis și în trecut, mi-au povestit oamenii că azi luau display-uri de TV cu un preț, iar mâine nu mai aveau de unde să ia, așa că ajungeau să ia alt tip de display decât cel declarat. E doar un exemplu, cu siguranță sunt probleme și în alte domenii.