Cei de la CounterPoint au publicat un infografic cu cele mai vândute televizoare. Am văzut situația și-am zis să o prezint și aici pentru că ar trebui să vină ca un semnal de alarmă pentru brandurile mari de televizoare, cele coreene, dar și pentru cele japoneze.
De fapt și de drept, acum ceva timp, chiar atrăgeam atenția că Sony și Panasonic nu prea mai reușesc să facă treabă. Nu pentru că n-ar reuși să facă televizoare bune, ci pentru că este greu să te bați pe preț.
În plus, s-au făcut și câteva schimbări privind fabricile de LCD-uri. Foarte multe au fost vândute, probabil pentru că au vrut să meargă pe tehnologii mai noi.
Așadar, a fost oportunitate pentru TCL și Hisense ca să crească și să propună modele la prețuri competitive.
Doar ați văzut și ce hype este în România, în ultima vreme, cu TCL. Reușesc să aibă prețuri foarte bune, dar nici n-au cea mai bună tehnologie de pe piață.
Însă volum faci cu produse ieftine, nu?
În plus, trecem printr-o criză, venim dintr-o inflație foarte mare, lumea se orientează mai mult spre produse ceva mai ieftine, chiar dacă sunt din categoria premium. Eu am învățat că nu orice e premium e OK, dar nah, până la urmă, contează să se vadă decent că rezolvi cumva cu sistemul de operare dacă are buguri.
Culmea este că acolo unde Samsung avea întâietate lucrurile încep să se schimbe. Și de LG sunt surprins, se băteau în top.
Vin vremuri interesante.
Adaugă un comentariu