TikTok funcționează mișto. Mi-a recomandat cineva un video despre un incident de pe avion, iar acum primesc tot felul de recomandări de la TikTok, cu fel de fel de incidente de la avioane.
Am trecut peste turbulențe. E drept, cred că sunt ani de zile de când nu am mai prins ceva grav. Adică spre Franța știu că am prins niște turbulențe urâte, în rest, mai mult ca suportabil.
Cea mai mișto experiență cu un avion a fost atunci când am aterizat de 2 ori. Cred că sunt astfel de materiale pe internet, cu avioane care aterizează cu 2 roți și apoi o iau înapoi în aer pentru că sunt curenți de aer.
Știu că atunci oamenii au luat-o razna. Efectiv, s-au mutat dintr-o parte în alta și începeau să își facă rugăciuni. Dar au reușit să detensioneze lucrurile vorbind la boxă cu lumea.
Cea mai mișto experiență cu un avion a fost acum, la întoarcerea în România. Mai exact, un soi de român s-a întors în țară cu piranda. Aveau copil de 2 luni, maxim.
Erau în lateral, i-am observat încă de când s-au așezat, am zis: am pus-o. Am reușit să descarc 2 filme, mi-am pus căștile și-am scăpat de stres. Vă recomand să vă luați noise canceling pe avion. Efectiv, vă izolați de ceilalți, de fiecare problemă. Mi-am învățat minte de la zboruri cu 5-6 copii mici. E groasă!
Eh, domnii noștri români se retrăgeau din Spania. Probabil voiau să ducă pe cel mic în România. Ne-au atras atenția tuturor prin faptul că omul a avut un incident cu un nene care își cumpărare bilet la geam. Wizz Air, bilete aleatorii. Omul voia să doarmă și ghinionul lui a fost ăsta. După ce a refuzat să își schimbe locul efectiv a început un scandal d-ăla ca la ușa cortului: „te rup cu bătaia când coborâm”. El având maxim 60 de kg.
Amuzant a fost că, fiind cu copil foarte mic, trebuie să îi pui centura și lui. E o centură mică, special pentru copil. Omul nostru i-a pus copilului direct vesta de salvare.
Nu știu cum a scăpat la decolare pentru că o verificare a fost făcută la centuri, dar la aterizare s-au minunat stewardesele de ce făcuse la nostru. De altfel, educația chiar face diferența. Nu neapărat etnia. Din păcate, copiii nu își aleg familia.
O altă întâmplare amuzantă mi s-a părut în Turcia. Deh, știți cum e: cum aterizează avionul, oamenii ori se plictisesc de stat în scaun, ori cred că instant se deschide ușa avionului. Eu am pățit să rămân blocat aproape o oră după ce a aterizat avionul așa că stau jos chiar și după ce se aude sunetul de eliberare de centuri.
În Istanbul sunt foarte multe piste de aterizare și cred că am făcut vreo 10 minute de mers pe pistă. Oamenii din avion efectiv s-au pus în picioare, iar pilotul avionului s-a gândit să frâneze puternic de câteva ori. Turcisme. Să vezi cum picau turcii pe culoar doar pentru că nu respectau indicațiile din boxă.
De multe ori am pățit asta pe low cost. Tot aștept să mai vină câte un pilot să se comporte ca turcul.
Andrei Bucur a zis
Cand am vazut titlul „cea mai proasta experienta” ..ma asteptam sa ma pui in articol cu ce am povestit despre calvarul meu.
Marius Cucu a zis
Noi n-am avut ghinionul tău. Dar da, eu am văzut la vlogherii care au pățit asemănător cum că s-au dus frumos la coadă la ghișeu, nu au sunat în Call Center. Și bine, ai avut noroc că ai fost într-un aeroport care are ghișeu de la Wizz. Erau toate șansele să găsești unul care nu are nici reprezentare. Sau să fie doar niște intermediari, nu angajați direct la Wizz. Acolo era distracție și mai mare.
Oricum, situațiile astea se întâmplă la vreme nasoală. Țin minte că și cei care au fost în delegație cu Motorola au pățit ceva asemănător, doar că eu am fost acasă, cu Covid. Ei s-au plimbat prin aeroporturi, au zburat prin Frankfurt, cu alte zboruri de legătură, de la Milano.
Andrei Bucur a zis
Nu era ghiseu wizz, era de ala generalist. Dar s-au implicat. Doar Ryanair avea ghiseu dedicat.
Andrei Bucur a zis
Apropo de ce zici tu, aterizarea la Bari a fost urata, cand a pus rotile pe pista au inceput sa se ridice toti, desi avionul se clatina puternic.
A tipat de doua ori stewardeza la ei..sa vezi ce mielusei erau.
Marius Cucu a zis
Români, români. De fapt, cred că e low cost-ul aici.
Claudiu a zis
Copenhaga – New York, cu escală la Amsterdam. KLM.
Primul zbor anulat (08:00), stat vreo 3 ore degeaba în aeroport în Copenhaga. Pierdut zborul din Amsterdam. Re-bookuit cumva.
Ajuns în Amsterdam, prindem următoarea legătură (15:00). Avionul merge spre pistă (15:30), ajunge pe pistă, dar nu decolează? De ce? În compartimentul cargo era un CAL care nu „coopera”. Ne întoarcem la poartă. Se „descarcă” calul, suntem buni de plecare. Ajungem la pistă, avionul de dinaintea noastră raportează un „bird strike” sau „tail strike”. Nu mai știu exact. Așteptăm iar jumătate de oră să se verifice pista.
Soția a pus un film când am plecat prima dată de la poartă, când am ajuns în final să decolăm deja se terminase filmul.
Ajungem la New York la ora locală 23:00 în loc de 16:00.
Bagaje pierdute. Am stat 2 zile pline fără bagaje. Când am recuperat bagajul, era tăiat lăcățelul direct cu flexul.
Bagaje pierdute și la întoarcerea prin Paris cu Air France.. pentru că de ce nu.
Partea bună e că am dat 250 EUR pe bilete și apoi am primit despăgubire 450 EUR pentru întârziere.
Toată pățania aici.
Fuzzy a zis
avut parte de experiente stranii pe avioane, dar cel mai misto a fost folosirea platformei de social media TikTok. TikTok functioneaza destul de bine acolo, mi-au recomandat cateva incidente de avion din care am invatat multe. Acum primesc tot felul de Filme cu avioane, despre intamplari, ceea ce ma ajuta mult.
fuzzy a zis
Mi-a recomandat cineva un video despre un incident de pe avion si de atunci primesc tot felul de recomandari de la TikTok cu fel de fel de incidente de pe avioane. E o modalitate interesanta de a invata noi lucruri si ceea ce tine de comportamentul corect pe avioane. Merita verificat.