Acum 1-2 ani de zile făceam coadă la BT pentru extrase. La 3-4 luni de zile, frumos, elegant, cu ștampilă frumoasă. Pierdeam câte 20-30 de minute, în funcție de coadă. De când cu pandemia și mi-am dat seama că trebuie să plătesc TVA lunar am trecut pe homebank. Un homebank vechi, dar ieftin. Am zis că merită mai mult decât să stau la cozi.
Dar că pandemie, că evitat deplasări inutile, chiar nu merge schimbată legea aia cu validarea datelor? Fă un videocall, fă o chestie legată de 2021.
Nu știu dacă procedura ține de bănci, cel mai probabil este o lege tâmpită a statului, dar dacă tot e una dintre cele mai mari bănci din țară, dacă mai ai și ING acolo care își ia „carne” de fiecare dată, chiar nu se pot face presiuni ca să se digitalizeze și procesul ăsta? Să nu mai calc la bancă pentru actualizarea datelor personale?
Să nu mai zic de idioțenia cu cardul: bă, dacă am emis card nou în septembrie, dacă am fost acolo, de ce mă mai cauți în 2 luni pentru actualizarea datelor?
Din moment ce ANAF bagă bani în FB Ads în d-astea cred că sunt deschiși la posibilitatea de a schimba și la bănci birocrația. Nu?
Mălin a zis
Aș de înapoiați sunteți? Eu n-am mai stat la un ghișeu de bancă de cel puțin 5 ani, nici personal nici pentru firmă și am și asigurări, și am schimbat și acte de identitate și mai sunt și emigrant…
Pato Basil a zis
Marius, bănuiesc că povestea este pentru firma/PFA! Că la persoane fizice se rezolvă online sau și telefonic.
Marius Cucu a zis
Da, da. Juridic.
Costin a zis
Nu-i chiar asa. Ca sa-mi imputernicesc sotia pentru activitati pe contul meu, a fost nevoie de prezenta ei fizica in sucursala bancii pentru mostra de semnatura electronica. Semnatura ce n-a fost acceptata online ci doar pe device-ul specific bancii respective. Un soi de pad cu creion cu sirma. Halal.
Marius Cucu a zis
Eu am înțeles de ce ne-au chemat la bancă. Să mai taxeze cu 20 de lei pierderea timpului.
ice4you a zis
Juridic nu merge nici in Jermanica … sau anul trecut nu mergea. In rest nu stiu ce sa zic.