La un moment dat, mă bătea gândul și pe mine să merg în direcția asta până mi-am dat seama că nu e simplu, nu merită, nu am de ce să alerg atâta pentru conținut.
O fac, dar în funcție de ce îmi doresc eu. De aia nici nu mai plec atât de des cu branduri, cel puțin nu în grup, ci doar singur.
Pe cont propriu, după 2 ani, omul e în pagubă 15 mii de euro.
Totuși, a ajuns într-un punct critic în care cred că poate să și monetizeze un pic. În plus, că tot vorbeam de branduri, am văzut că lucrurile devin mai ușoare, brandurile se îndreaptă și spre publicul lor tot mai des.
Dar da, ai crede că la cifrele astea ar mai veni să te întrebe cineva de sănătate. Ori poate nu știu ei să bată la uși. Am văzut multe conspirații, de-a lungul timpului, pe zona asta.
Altfel, ca pe orice nișă banii grămadă îi fac cei din partea de sus, nu cei cu 10-20K.
N-as putea face asta. In clipa in care calatoriile devin un business, mi se pare ca dispare farmecul lor.
Nu te mai bucuri de experienta, esti mereu cu ochii dupa cel mai bun cadru, locurile cu impact si preferintele comunitatii.
Mai bine faci bani din altceva si calatoresti liber.
Total de acord. Eu sunt în punctul în care, acum 5-6 ani mi-am dorit asta. Apoi am călătorit suficient singur, cu branduri, cu treaba mea, pe opulență, pe low cost, efectiv după o Europă văzută în mare, nu mă mai motivează să plec. Oricum, mi-am atins foarte multe „goal”-uri în direcția asta.
Chiar recent povesteam cu cineva că fix asta făceam, căutam cele mai bune poze, dar nu neapărat pentru comunitate, ci voiam să-mi demonstrez mie că pot.
Da, total de acord e un business foarte trist, per ansamblu. Să transformi vacanța în job. Practic, lucrurile obișnuite te vor motiva, nu fix relaxarea clasică.
Heya, ti-ai mai facut cont business la Salt? Inca sunt in dubii, au oferta de 50% pana pe 30.08.25.
Nu-mi place ca n-au si varianta desktop a aplicatiei…
Asta m-a dat și pe mine înapoi și faptul că FGO e doar pentru un an disponibil. Vezi că și BCR are ofertă bună acum, pe 3 ani, dacă ai rulaj de minim 10 000 de lei lunar. Acolo tind momentan, dacă nu rămân cu Unicredit.
Nu știu dacă se poate generaliza, dar cei pe care îi urmăresc eu vând o poveste, nu conținut făcut când se poate. Povestea înseamă o producție pe care să vrei să o vezi, să te facă curios și să te distreze. Cred că toți cei care ajung să facă asta au noțiuni adânci de marketing, dacă mergi o săptămână undeva și filmezi și pozezi pe alocuri n-o să intereseze pe nimeni. Așa că lumea ajunge să urmărească povestea, așa cum era la Casey Neistat, nu e suficient să fii mâine în Barcelona, peste 2 zile în Dubai.
Depinde cine ești și ce faci, ce fată în bikini integrezi prin vloguri, până la urmă nici în filme nu vrei să vezi oameni care nu-ți plac. Până la urmă e o afacere și trebuie gândită de la început ca o afacere. Mie mi se pare foarte greu, e foarte multă muncă și trebuie să păstrezi / mimezi o atitudine pozitivă tot timpul, altfel nu se mai uită nimeni dacă apari îmbufnat prin clipuri.
Dacă nu au noțiunile de marketing… le dobândesc. Dar în orice business e același lucru. Îți trebuie un pic de marketing ca să supraviețuiești.