Se aduce tot mai mult în discuție Black Friday. Ne-o bagă și de data asta cu „reduceri” și până în noiembrie trebuie să pregătim portofelul ca să cumpărăm ce avem sau n-avem nevoie.
Îmi plac cei care zic că așteaptă să apară Iphone 6s că sigur îl vor prinde la reducere de Black Friday.
Despre sistemele de afiliere am mai vorbit. Eu mi-am permis să zic că sunt niște adăptări ale MLM-urilor, iar ce merge azi, poate mâine nu va mai funcționa.
Tocmai ăsta este motivul pentru care nu insist și nu mă implic doar pe zona asta.
La început ni s-au dat comisioane mari, frumoase, când prea puțini puteau să facă vânzări. A fost un pas până eMAG a dat redus perioada de recurență din ce în ce mai mult.
Apoi s-a introdus termenul de comision diferențiat, cu mențiunea că pot modifica oricând comisioanele în zona campaniilor de Black Friday sau alte astfel de campanii.
Acum am primit un mail de la F64 prin care ne anunță că nu se vor înregistra comisioane în platforma lor de Black Friday anul acesta.
Probabil că și-au făcut calculele și încearcă să testeze Marketplace-ul eMAG. După cum știți, aceștia au făcut pasul de curând spre eMAG.
Eu zic că dacă 1,2 încep să renunțe la sistemele de afiliere, pot urma și alții mult mai mari din piață…
ice4you a zis
Si eu am primit acel email si din punctul meu de vedere procedeaza cinstit! Decat sa iti dea in batjocura un comision de 1% iar reducerile sa fie mai mult fictive, eu zic ca e mai corect sa opreasca afilierea inutila in perioada aia iar reducerile sa fie pe bune. Anul trecut am boicotat si retras programul de afiliere in acea perioada la fel cum voi face si anul asta pentru ca nu sunt de acord din principiu sa sustin teapa chiar daca m’as alege si eu cu cateva miezuri de la masa bogatilor.
Marius Cucu a zis
Nici eu nu am promovat nimic anul trecut, tot ce a venit, a venit din urmă… nu numai pe ei, pe niciunii…
Costin D a zis
Mie mi-a ajuns pina-n git acest mare rahat de import in care preturile, cu 2 -3 saptamini inainte de marea cumpareala, cresc asa, usurel, pe nesimtite, dupa care ti se ofera produsul la pretul initial daca nu cumva chiar mai scump.
Din cite stiu, prin strainatate, aceasta vineri febrila are loc o singura data pe an, ei bine la noi e cu ‘re’ de nu mai stiu cite ori. Devine obositor.
Se pare ca si-n State, de unde a plecat initial aceasta gaselnita, comerciantii au pus botu’ la metehne de import, si baga doar un numar destul de limitat de produse la marea tirguiala.
Si-or fi facut concediile prin Romania taman in perioada asta si au avut de unde sa se inspire…ceva bun n-ar fi puteau prelua… 🙂
Marius Cucu a zis
Black Friday la noi a fost toată vara. Din câte am văzut eu, prețurile sar foarte mult după campania din septembrie. Dacă iei o listă de la 15 septembrie și o compari cu jumătatea lui noiembrie… cred că o să te sperii.
Acolo vei vedea „promoțiile”.
ice4you a zis
Daca iti cumperi produse doar de BF inseamna ca nu iti sunt neaparat necesare! 😉 Cand ai nevoie de ceva iti cumperi … si aia e, restul e can-can … pardon … pam-pam.
Cătălin Corozanu a zis
Dacă renunță firmele mari la afiliere, nici vânzările, nu vor mai fi așa mari.
ice4you a zis
Nu va conta deloc …. intre timp au obinut efectul Pavlov, afilierea devine doar o cheltuiala in plus.
Petre a zis
… si daca multi din cei care au lucrat intens pe afiliere se retrag si incep sa critice magazinele si produsele din oferte ?
Marius Cucu a zis
Și ce rezolvi? Oamenii vor cumpăra de undeva… că de la x magazin sau y… tot vor consuma.
Paul a zis
Din cate stiu, Black Friday e „perioada ta preferata”.