Ma uit putin crucis la ceea ce vad pe internet. Vad ca apare o noua retea de socializare, dar pe bune ca nu inteleg care este treaba cu ea.
Am primit si eu o invitatie de la Claudiu Burlacu, mi-am facut cont, inteleg ca ar trebui sa am si eu, la randul meu niste invitatii pe care sa le dau mai departe, dar eu nu prea ma prind ce este cu reteaua asta, de ce prin online a aparut mania asta cu Ello?!
Ce este Ello?
Un fel de ask.fm? O sa fiu nevoit sa-l ascult pe John si despre asta?
De ce ar trebui ea sa fie mai buna ca Facebook? Sau ca Google+? Ce are in plus?
Ioan Mihai a zis
Momentan nu are nimic in plus ci in minus. Tot asta e si ideea cu ello, sa aiba in minus reclamele si restrictiile pe care Facebook le are. O sa fie ceva mai Twitterish, insa nu e gata. Mai e mult de lucru.
Marius Cucu a zis
N-au reusit cei de la Google sa treaca peste Facebook, cu bugete mult mai mari, oare vor reusi ei?! Eu nu cred…
Ioan Mihai a zis
Google inca nu incearca cu adevarat 😀
claudiu a zis
Google m-a pierdut pentru ca mi-a bagat pe gat contul de youtube. Odata activat contul de G+ se activa automat si cel de youtube, si asa orice activitate pe youtube apare in profilul tau.
Orice video pe care il upload pe youtube apare in profilul meu (iar eu nu vreau asta). Acesta este motivul pentru care eu nu folosesc google+
Stefan a zis
Treaba cu reclamele e relativă, pe site-urile de IT&C umblă niște zvonuri conform cărora fondatorii Ello au încasat deja vreo 400K USD de la o singură firmă. Cum credeți că-și vor recupera investiția, nu tot prin publicitate? Evident, dacă informația este reală. 🙂
Diana a zis
O asteptam cu bratele deschise sa vedem ce ne ofera.. 😉
Daniel a zis
Mi-am facut si eu cont asa de test dar e pustiu. Nici pe fb n-am activitate mare, dapoi acolo.
claudiu a zis
Design minimalist, as spune chiar neplacut.
Dar chiar si asa, hai sa-i dam o sansa. Poate ne surprinde.
Sorin a zis
Yeppp, răsar reţelele ca ciupercile dupe ploaie…
Teodor Marin a zis
Am cerut invite acum o săptămână și nu s-a grăbit nimeni să-mi dea. Mă gândesc că ori e o strategie imbecilă de marketing, ori e o problemă de management. Rămâne irelevant.
Marius Cucu a zis
Lasa-mi un mail prin comentariu si iti trimit eu(nu-l public).
claudiu a zis
Nu neaparat.
Imi amintesc ca si la pinterest am asteptam 2 saptamani dupa invitatie.
Lospa a zis
E prea mediatizată. Prea mare importanţă-i daţi. Scrie unu’, apoi altu’, aşa, rahat, ii daţi importanţă. Prea multe, prea de rahat reţele care împart userii. Facebook e sfânt, restul e istorie!
ex-silentio a zis
Am intrat și eu mai demult, am dat „request an invitation” și de atunci tot aștept… 🙂 N-am idee cu ce se ocupă, dar eram curios 🙂
Marius Cucu a zis
Ti-am trimis pe mail invitatie.
ex-silentio a zis
Mulțumesc. Mi-ai dat de lucru 🙂
Marius Cucu a zis
Te plictisesti repede de ea 🙂
VASI le R a zis
Eu mi-am făcut cont pe Ello şi cred că mania asta în mediul online a început tocmai datorită modului de creare cont doar cu invitaţie. Dacă era totul „la liber”, nu-şi mai făceau conturi atât de mulţi.
Bogdan a zis
Mai are cineva invitatii cumva? 🙂 Sa vedem care e treaba pe acolo 🙂
claudiu a zis
Iata cum isi fac astia banii.
Vand tricouri cu logo-ul lor.
Marius Cucu a zis
hahaha, clar. Nu s-a mai auzit nimic de ei de o luna jumatate. E clar…
claudiu a zis
Dar ce spui despre tsu.co ?
Pare Facebook identic. Difera doar culorile si numele vocilor de meniu.
In plus cica ar imparti, cu utilizatorii, banii din publicitate …
Daca te tenteaza sa incerci, poti adauga „/claudiu” la link pentru inregistrare. (Trebuie sa intrii in reteaua cuiva ca sa te poti inregistra).
Marius Cucu a zis
Probabil ca vor mai fi multe d-astea. Nu se „prinde” niciuna de utilizatori.