În aprilie trăgeam o concluzie după ce întâmplări vedeam că sunt în afară. Un canal de Youtube nișat pe televizoare, foarte mare, cu peste 1 milion de abonați se ceartă cu propriul angajat.
Nu știm exact situația, dar omul stă pe bară din aprilie și are contul suspendat. Pe scurt, și-a făcut canal nou de Youtube, a adunat destul de mult public, iar canalul cel mare i-a făcut claim la Youtube, iar Youtube-ul a considerat că trebuie să îi suspende contul.
Nu a încălcat copyright, nu a amintit de fostul canal, chiar îi urmăream materialele de pe noul canal.
Cumva, Digital Trends a reușit să îi dea canalul jos. Sunt 4 luni de atunci. Mă gândesc că au ceva serios cei de la Digital Trends, din moment ce omul nu poate să își deschidă canal nou de Youtube.
Cel mai probabil există o clauză în contractul lui prin care nu are voie să presteze X luni, X ani după ce pleacă de la compania aia. Știu că același tip de contract era inclusiv pe la magazinele noastre. De exemplu, eu nu puteam să promovez în Profitshare anumite magazine care fuseseră anterior la 2Performant. O tâmpenie, dar na, legea e lege.
Mă uitam pe canalul lor și efectiv omul care i-a luat locul nu face mare lucru. Adică da, transmite informația, dar lumea era și pentru omul acela.
Mi-am amintit de asta că mi-a recomand Youtube un alt canal de tehnologie din SUA în care lumea strângea bani pentru a ajuta omul să se susțină. Vă dați seama cât de ciudat este să pleci, să încerci să faci ceva pe cont propriu și să-ți dea firma la care ai stat peste 15 ani knockout. Din donații s-au strâns 55 de mii de dolari. Ce piață imensă!
În altă ordine de idei, la noi nici nu se pune problema de așa ceva. Se mută oamenii în veselie dintr-o parte în alta.
Adaugă un comentariu