V-am zis că mă chinuiesc să cumpăr Fidelis? V-am zis. Deh, e o problemă mai personală pentru că nu aveam cont pe persoană fizică, în afară de Revolut, iar Tradeville nu acceptă așa ceva, vrea o tranzacție la o bancă. N-am fost inspirat să activez mobile banking și cardul întârzie. Ghici cine a blocat acum 2500 de euro, bani de test, undeva între Revolut și Tradeville?
Oamenii sunt OK, doar că așteaptă o plată de pe cardul principal, eu centralizând o mare parte din bani în Revolut.
Cu ocazia asta m-am plimbat pe contul de Facebook al celor de la Banca Transilvania poate rezolv ceva fără să ajung la bancă. Prin VisualHelp și altele n-am reușit și mi-am pierdut răbdarea. Din ce-am văzut acolo trebuia să reiau procesul de deschidere al unui cont, însă… eu am deja cont și card pe drum, doar că îmi expiră perioada de subscriere. Abia rezolv și cu IBKR, inclusiv ei insistă cu PF, în loc de card de PFA.
Am văzut un anunț interesant la ei, o aplicație nouă pe care… am încercat-o, dar… nu funcționează.
Ce face aplicația asta?
Ar trebui să generezi facturi, să poți vedea extrase, să poți rezolva lucruri „To GO”.
Ei zic că sunt suficiente datele de la BT24 ca să te conectezi, însă nu prea funcționează aplicația. Nu face încă pair cu BT24. Aveți mai multe informații aici, poate la voi funcționează.
Ideea mi se pare bună, să vedem cum va fi implementarea și cât va costa până la final. Înțeleg că ar fi un soi de factură online și din moment ce este legat la una dintre cele mai mari bănci de pe la noi ar trebui să ai raportări instant, inclusiv extrase de cont.
Ar fi interesant dacă mai continuă parteneriatul lor cu SmartBill în situația asta. La PFA-ul nou am un an gratuit de Smartbill doar pentru că am card BT.
Adaugă un comentariu