Am văzut aseară o super țeapă pe Booking. E o țeapă asemănătoare cu conturile celor de la Facebook din ultima vreme. Efectiv, primești mesaj privat și dacă nu ești atent îți pierzi datele din cont.
La Booking scam-ul ăsta mi se pare îngrijorător de bun.
Sunt foarte atent la grupurile de călătorii, există pe acolo tot felul de întrebări și situații privind rezervările. Partea nasoală este că nu ai un pattern, depinzi și de ăla care face rezervarea. În Milano acum am avut o întâmplare ciudată cu rezervarea, au zis că se ocupă la proprietate. Mesajul fiind diferit față de ce primeam, am folosit card virtual din Revolut.
Nu s-a întâmplat nimic, totul a fost OK, ba chiar am primit reducere pentru că… am plătit cash. Cu monede. 5 euro bonus.
În Portugalia era haos cu plata cazării. Unii cereau prin OP banii de taxă de oraș. Ori nu știau de capul lor, ori era ceva suspect.
Eh, acum am văzut un super scam direct în aplicația de mesagerie a Booking. Mi se pare incredibil unde s-a ajuns și nu e OK deloc. Deloc!
Adică mi se pare că e atât de bine făcut scam-ul că oricine și-o poate lua.
Cred că ușor, ușor trebuie să ne obișnuim să folosim numai carduri virtuale. Atât.
Iolanda a zis
Nasol. Bine booking s-a cam prostit de la o vreme. Am auzit situații în care și-au luat țeapă cu cazarea. Eu ultima dată am rezervat prin airbnb. Reviews bune, poziție bună…mi-a cerut să scanez CI-ul.
Bobses a zis
Red flag – te uiti la URL inainte sa dai click, faci hover pe link sa vezi unde duce… Din ce vad eu acolo, booking.29334-reserve.com striga de la distanta ca nu e URL oficial… Si sa mai si spui la toata lumea ca ai dat click pe linkul ala… :))
Marius Cucu a zis
Da, da, dar dacă te uiți la ce link-uri sunt în platforma lor… meh, e greuț să nu ți-o iei, mai ales pe mobil.
George a zis
Din câte știu, cardul e verificat de provider-ul agreat de Booking și nu de proprietar!
Oricum ar fi, ce s&a întâmplat crează mari suspiciuni!
Cei de la Booking trebuie să intervină!
Marius Cucu a zis
Am urmărit discuția de pe Twitter și se pare că nu, Booking n-a făcut nimic. Probabil că site-ul proprietarului cazării a fost spart si de acolo a avut informațiile.
vali a zis
chiar imi zcea cineva zilele astea ca el doar pe booking cauta deoarece nu ai cum sa iei teapa, o sa ii trimit articolul acum
Andrei Bucur a zis
Pe rezervarile de Italia am fost ingrijorat, m-au trimis in alt site sa pun datele…dupa multe ore de research am fost convins ca e ok.
Marius Cucu a zis
Am pățit și în Spania asta, dar strict pentru datele de check in, nu pentru a plăti în extern. Portugalia, da, ar fi cerut taxa de oraș separat. Nu știu de ce nu oprește Booking practica asta. Tot e intermediar, să facă cumva să nu te mai scoată din platformă.
John a zis
Asta e practica falsa pentru utilizator,dar pentru intreprinzatorii Horeca a aparut una tare.O terta parte,societate in cazul de fata , care cica este partener booking ,desi toate datele ai indicau ca client,cerea proprietarului factura,ca turistul ar veni prin firma asta si ei ai trimit banii in cont!Replica a fost cam usturatoare pentru acea societate,dupa ce au fost anuntati cei de la asistenta booking,respectivii fiind respinsi,adica card de credit,date firma,etc.Pe scurt firma aia facea concurenta neloiala!Exista serviciul asistenta boking unde poti sa rezolvi multe probleme!Problema asta a aparut deja si la noi in Romania,nu numai in strainatate!
Stefan a zis
Eu am renunțat să mai folosesc booking…fac rezervări direct pe siteul hotelului, telefonic sau pe email. ?