Un amic m-a pus pe lista de așteptare pentru o prezentare de aspirator Kirby. O demonstrație ca să vorbim în termenii lor. Inițial, am crezut că sunt oameni care și-au luat un aspirator și se promovează ca făcând curățenie în casă. N-am stat cu ei la discuții pentru că m-au sunat sâmbăta și aproape că le-am închis telefonul.
Apoi, știind de treaba asta de pe internet am vrut să văd real, cum stă treaba.
I-am întrebat dacă pot filma sau poza și-au zis că nu e ok. Apoi am înțeles că la bază e o vânzare door to door și-o să-mi pierd 2 ore din viață pe treaba asta.
- Citește și: A testat cineva aspiratoare Kirby Avalir II?
- Citește și: Am testat aspiratorul robot Samsung VR30T85513W
- Citește și: Aspirator Parkside de la Lidl?
Training-ul lui era foarte tare și amuzant. Să vină un băiat să îți facă curățenie în costum. Doar că la door to door poate că era mai ok să fie o fată. Deh!
Îți bagă tehnici de marketing și încearcă să-ți inducă treaba că ai nevoie de așa ceva. Și, până la urmă, produsul e tare. Sunt tone de filmulețe pe Youtube cu treaba asta.
Dar mă amuza felul în care își ținea prezentarea și cum încerca, orice întrebare capcană de-a mea, să o ducă în favoarea lui. Cea mai amuzantă era treaba cu concursul lor în care ei, cică, câștigau ceva vacanță prin nu știu ce țară.
Evident, pe parcurs încerca să afle venituri, să știe dacă pot plăți cash sau în rate, ba chiar mi-a trântit și treaba aia pe emoție că: bătrâneii fac singuri treaba asta și că sunt haioși. Sau că mai sunt persoane care chiar dacă au venituri de câteva sute de lei tot fac rate pentru așa ceva că e produs premium și util. Sau că alergeni și salteaua trebuie igienizată periodic. (cu asta i-am dat dreptate, știam cât de multe treburi se ascund într-o saltea schimbată relativ recent, acum 2 ani de zile)
Eu o țineam pe a mea: adu-mi o fată să-mi facă curat cu el și discutăm despre plata lunară.
La final au băgat treaba tipică cu vorbitul cu superiorul care-mi va face X discount. Mi l-a dat la telefon și mi-au oferit 10%, adică de la 2305 de euro până undeva în jur de 2000 de euro. Le-am zis că un discount adevărat e peste 20%, iar cel de la telefon a băgat placa cu un Ferrari că n-are discount de 10%. Am râs când, la câteva minute după, a băgat-o și el fix la fel, fără să audă ce am conversat cu „superiorul”.
Când ne-am luat la revedere i-am zis că am făcut și eu door to door în tinerețe, pe undeva pe la 17-18 ani, deja a început să povestească mai omenește. A dat din casă salariul care… e mai mic decât la un call center sau că a vândut vreo 5 aspiratoare în 2 luni de zile. Adică bonusuri de câteva sute de lei.
Apoi i-am zis că, dacă vrei să faci curățenie, îți pun pe ceas și ora pe care o promiteau ei nu se pupă cu realitatea. Dar da, m-a făcut să mă gândesc iar la soluția cu sistemul de ventilație și chiar la o chestie de genul Kirby. Doar că nu cumpăr, din principiu, pe sistemul cu pumnul în gură.
Altfel, mai jos sunt mostre de pe canapea, de pe draperii, salteaua din dormitor curățată și chiar tastatura. Aveau mai multe capete, chestii. Apropo, aceleași situații sunt raportate și în afara țării. Dacă vă uitați aici este cam același lucru.
Totuși, nu pot să nu observ cum există și variante precum aceasta. Tot profesionale, mai mari ce-i drept, dar măcar nu cu așa de mult marketing agresiv.
Are cineva prețurile actualizate?
Daniela Manole a zis
Nu l am folosit deloc l am luat seara și după 3 ore m am răzgândit.aseara la 23 45 a venit și l a luat acum sa vedem dacă trebuie sa plătesc ceva la închiderea de cont.nu știu vad luni mulțumesc oricum
Daniela Manole a zis
Nu știți oare dacă a anulat contractul și a făcut cerere de anulare cu care trebuie sa merg luni la banca se rezolva ceva?aspiratorul l a luat contractul e anulat ce va fii mai departe?va mulțumesc frumos
Magdalena Adriana Mociran a zis
Bună, ma puteți informa dacă a trebuit sa plătit daune pentru ca a-ți anulat? Sunt în acceasi situație! Mulțumesc
Sorina CURELEA a zis
Și eu l am dat după 2 zile nu l am folosit deloc și mi a băgat costul de 18 euro, vezi doamne ca au desigilat sacii. Am plăti numai să scap naibii de ei. Neapărat sa va dea pv de retur. Dacă l ați folosit poate să vă bage daune până la 30%. Asa e clauza pe pv
Sorina CURELEA a zis
Trebuia să vă trimită notificarea de la banca că s a anulat contractul. Sunați l pe domnul care v a făcut prezentarea și la fel de agresiv cum au fost ei să solicitați dovada de anulare a creditului
Daniela Manole a zis
Nu au zis de la București de la banca ca aveam dreptul la 1 luna sa renunțăm, nu trebuie sa plătim nimic
Aurelia Korber a zis
o sa spuneti de nenumarate ori bancii ca e contractul anulat pana sa va bage in seama!
Larisa a zis
Buna, noi il avem de 3 ani, si il folosim sambata de sambata, recent am folosit si echipamentul pt curatarea covoarelor cu spuma si eu una ma declar multumita de produs. A costat enorm de mult , da. Insa in momentul cand au fost sunati si am avut o problema sau ca ceva nu suna bine la el l-au reparat si adus inapoi in secunda numarul 2 . Adica si mentenanta este peste masura. L-am achizitionat la nasterea baietelului meu si m a ajutat sa curat pernele covoarele avand in vedere ca am si doua pisicute+ plus ca la zilele de nastere a fost un real ajutor la umflat baloane.
Mihaela a zis
Azi am primit și eu pe cineva care ne-a făcut o demonstrație cu acest aspirator. Preț 2700€. Schimba prețul de la luna la luna?
Nu am cumpărat.
Recunosc că m-a uimit performanta aspiratorului. Aspirasem temeinic cu o ora înainte. Kirby mi-a demonstrat că n-am făcut curat de un an.
Nu le fac reclama, doar constat că este f bun. Dar prețul…..
Tamas Rebeca a zis
Bună ziua, ieri am achiziționat un aspirator de la firma Kirby deși nu aveam de gând să îmi achiziționez, azi am fost curioasă și de părerea altor persoane unele erau bune altele nu aparatul îs face treaba dar totuși prețul e foarte mare, băiatul era foarte insistent și avea vorbele la el și mi-a “furat ochi” cum s-ar spune și la insistența lui și așa zisa lui ofertă fără avans am stabilit ca îl vom lua în rate dar m-am răzgândit și azi când am fost sunată ca va fi livrat i-am spus ca vreau sa refuz comanda iar el mi-a spus că dacă am semnat contractul nu am voie să mă răzgândesc, și nu știu ce să fac vă rog să mă ajutați?
Aureliaq a zis
Ai dreptul sa te razgandesti dar asa cum ti-a spus si cealalta doamna, tine-te tare pe pozitie. Trimite cererea de reziliere in format scris (nu te baza pe ce ai vorbit la telefon pentru ca nu vor recunoaste). Nu ai de platit nimic bancii dar o sa spui asta de 10 ori la telefon pentru ca vei tot fi sunata….dar intr-un final scapi!
Succes!
Ungureanu Nicoleta a zis
Sunt in același situație,am semnat contractul.si nu am mai vrut a doua zi să iau aspiratorul.am făcut cerere de retragere,dar după o lună am primit mesaje că nu am plătit rata la bancă,am sunat la cei cu aspiratorul și spun că vin mesaje automat . Nu știu ce să cred ,că primesc mereu mesaje de întârziere a platii.
Aureliaq a zis
Nu sunt mesaje automate. Nu transmite firma cererea de reziliere suficient de repede. Insistati sa va spuna ziua in care au trimis-o si nr de inregistrare la banca (atunci cand va suna ofiterul de credite). Pe mine m-au introdus si la biroul de credite ca rau-platnic……atat de mult a durat pana am scapat!
Anamaria a zis
Ai dreptul sa te răzgândești/renunti în 14 zile, sa nu cumva sa deschizi coletul și sa utilizezi aparatul în aceste 14 zile de la semnarea contractului căci vei mai plăți bani în funcție de ce ai utilizat, gen perie, sac, etc, trimite solicitare către firma cu care ai încheiat contractul de rate PRIN POSTA SI EMAIL și solicita număr de înregistrare a cererii, în caz de litigiu sa ai dovada cererii de reziliere în 14 zile, toate cele bune, PS: PRIN POSTA NEAPARAT CU CONFIRMARE DE PRIMIRE!!!!! Deasemenea trebuie trimisa solicitare și firmei care vinde kirby, tot de renunțare și tot asa prin e-mail și posta, NU EXISTA NU SE POATE RENUNTA DACA TE AFLI IN CELE 14 ZILE, SUCCES, NERVI DE OTEL, NU TE LASA INTIMIDATA, FII FERMA PE POZITIE!
Andreea a zis
L am achiziționat în cadrul prezentarii celor de la Kirby, am realizat ca nu este doar un aspirator ci un aparat de curățenie cu mai multe funcții. Am rămas surprins plăcută de ce face acest aparat.
Raport calitate-preț merită toți banii.
Constantinescu Angela a zis
Acum costa 3200 euro. Este foarte scump, însă face toți banii. Este o investiție pe termen lung, dar merita.
IOANA TRAIAN a zis
VA DAU EU UNUL NOU NEFOLOSIT LA 2500.
Sorin a zis
Aparatele Kirby sunt foarte bune si utile pentru cei care reusesc sa si-l achizitioneze si sa-l foloseasca . Pretul lor este intr-adevar unul destul de mare, dar daca ne dorim un grad de curatenie mai ridicat in casa noastra , atunci , zic eu , trebuie sa dam si-un ban in plus . Legat de agresivitatea celor care promoveaza in momentul de fata aceste aparate , nu face altceva decat sa lase un gust amar persoanelor care vad o demonstratie a sistemului Kirby . Din numeroasele comentarii negative pe care le-am vazut , la adresa vanzatorilor de Kirby , inclin sa cred ca acestia fac o mare greseala , fortand vanzarea produsului , in detrimentul multiplelor avantaje pe care le poate oferi acest sistem .
In momentul de fata , pe piata noastra , au aparut foarte multe oferte la mana a doua si in unele cazuri , preturile sunt foarte accesibile .
Sunt posesor de Kirby G7 Diamond Edition, din anul 2006 si sunt foarte multumit de el. Dupa parerea mea , este cel mai bun aparat de pe piata , care reuseste sa curete in profunzime , covoarele cu par mediu , mochetele si saltelele .Personal , sunt multumit si de faptul cum reuseste sa si spele aceste suprafete .
Alina a zis
Bună, tuturor!
Aseară am avut parte de o demonstratie a unui agent de vânzări Kirby. Am zis “Nu!” de vreo 10 ori, într-un final m-a convins de parcă ziceai ca mi-l dă gratuit, nu ca o sa plătesc 36 de luni rata la el. Dimineață mi-am dat seama ce mare greșeală am făcut. Am semnat aseară contractul, domnul agent era pregătit cu tot și mi l-a adus pe minunatul Kirbi în casă, avându-l deja în mașină. Vă rog, ajutați-mă! Mai pot anula contractul cu ei? Mi-au spus ca prima rata ar fi în luna iunie.
Aurelia a zis
Faceti cerere in scris, nu va lasati doar pe discutia cu reprezentantul la telefon. Anuntati si banca despre rezilierea contractului. Dupa vreo 2 luni am reusit sa scap, timp in care am aparut la biroul de credite ca si rau-platnic, pentru ca firma a anuntat banca tarziu
Cristian Toader a zis
Este fantastic acest aspirator eu l am achiziționat aseară nu îmi pare rău absolut deloc își merită toți banii , iar cine vrea în continuare să doarmă pe saltele și canapelele alea pline de mizerie și acarieni să o facă .
Aurelia a zis
Cred ca nimeni nu contesta calitatea produsului. Fiecare ne plangem doar de agresivitatea agentilor si de pretul care e (pentru unii dintre noi) greu de platit
Anamaria a zis
Bună, conf. LEGII, ai timp 14 zile sa reziliezi/sa renunti la contract inclusiv dacă l-ai făcut în rate, anunți firma kirby în scris cu nr. De înregistrare deasemenea și banca sau firma de credit tot în scris cu nr de înregistrare, dacă cei de la kirby nu vor venii sa-l ridice îl returnezi tu însă dacă ai folosit aparatul vei plății accesoriile uzate, eu asa am pățit, am plătit 1000 lei, bafta!!
Mihai Vasile a zis
Ce se întâmplă dacă nu mai plătești?
Marius Cucu a zis
Ce se poate întâmpla când nu mai plătești o rată la orice produs?! Intri în baza de creditare apoi ești „vândut” la o firmă de recuperări și după se pune poprire pe salariu.
Flavia a zis
Sunt în aceiași situație cu aspiratorul, am semnat contractul seara și a doua zi am sunat să îi fac retur și să reziliem contractul
În cazul meu cu greu și cu amenințări ca merg la ANPC , mi-a făcut cererea pt retur, un formular de retur și o altă cerere către Banca pt rezilierea contractului de credit , dar cu cererea pt Banca pe care e nevoie să o depună ei , trag de timp sa treacă cele 14 zile .
Banca a zis ca dacă trec cele 14 zile nu exista posibilitatea să închid creditul chiar dacă am făcut returul