Un amic m-a pus pe lista de așteptare pentru o prezentare de aspirator Kirby. O demonstrație ca să vorbim în termenii lor. Inițial, am crezut că sunt oameni care și-au luat un aspirator și se promovează ca făcând curățenie în casă. N-am stat cu ei la discuții pentru că m-au sunat sâmbăta și aproape că le-am închis telefonul.
Apoi, știind de treaba asta de pe internet am vrut să văd real, cum stă treaba.
I-am întrebat dacă pot filma sau poza și-au zis că nu e ok. Apoi am înțeles că la bază e o vânzare door to door și-o să-mi pierd 2 ore din viață pe treaba asta.
- Citește și: A testat cineva aspiratoare Kirby Avalir II?
- Citește și: Am testat aspiratorul robot Samsung VR30T85513W
- Citește și: Aspirator Parkside de la Lidl?
Training-ul lui era foarte tare și amuzant. Să vină un băiat să îți facă curățenie în costum. Doar că la door to door poate că era mai ok să fie o fată. Deh!
Îți bagă tehnici de marketing și încearcă să-ți inducă treaba că ai nevoie de așa ceva. Și, până la urmă, produsul e tare. Sunt tone de filmulețe pe Youtube cu treaba asta.
Dar mă amuza felul în care își ținea prezentarea și cum încerca, orice întrebare capcană de-a mea, să o ducă în favoarea lui. Cea mai amuzantă era treaba cu concursul lor în care ei, cică, câștigau ceva vacanță prin nu știu ce țară.
Evident, pe parcurs încerca să afle venituri, să știe dacă pot plăți cash sau în rate, ba chiar mi-a trântit și treaba aia pe emoție că: bătrâneii fac singuri treaba asta și că sunt haioși. Sau că mai sunt persoane care chiar dacă au venituri de câteva sute de lei tot fac rate pentru așa ceva că e produs premium și util. Sau că alergeni și salteaua trebuie igienizată periodic. (cu asta i-am dat dreptate, știam cât de multe treburi se ascund într-o saltea schimbată relativ recent, acum 2 ani de zile)
Eu o țineam pe a mea: adu-mi o fată să-mi facă curat cu el și discutăm despre plata lunară.
La final au băgat treaba tipică cu vorbitul cu superiorul care-mi va face X discount. Mi l-a dat la telefon și mi-au oferit 10%, adică de la 2305 de euro până undeva în jur de 2000 de euro. Le-am zis că un discount adevărat e peste 20%, iar cel de la telefon a băgat placa cu un Ferrari că n-are discount de 10%. Am râs când, la câteva minute după, a băgat-o și el fix la fel, fără să audă ce am conversat cu „superiorul”.
Când ne-am luat la revedere i-am zis că am făcut și eu door to door în tinerețe, pe undeva pe la 17-18 ani, deja a început să povestească mai omenește. A dat din casă salariul care… e mai mic decât la un call center sau că a vândut vreo 5 aspiratoare în 2 luni de zile. Adică bonusuri de câteva sute de lei.
Apoi i-am zis că, dacă vrei să faci curățenie, îți pun pe ceas și ora pe care o promiteau ei nu se pupă cu realitatea. Dar da, m-a făcut să mă gândesc iar la soluția cu sistemul de ventilație și chiar la o chestie de genul Kirby. Doar că nu cumpăr, din principiu, pe sistemul cu pumnul în gură.
Altfel, mai jos sunt mostre de pe canapea, de pe draperii, salteaua din dormitor curățată și chiar tastatura. Aveau mai multe capete, chestii. Apropo, aceleași situații sunt raportate și în afara țării. Dacă vă uitați aici este cam același lucru.
Totuși, nu pot să nu observ cum există și variante precum aceasta. Tot profesionale, mai mari ce-i drept, dar măcar nu cu așa de mult marketing agresiv.
Are cineva prețurile actualizate?
Ana a zis
Buna seara! Ce lege iti permite sa faci returul si mai tarziu de 14 zile?
Marius Cucu a zis
Nu există.
Alexandru a zis
Buna ziua tuturor,
Un prieten de al meu a vazut o prezentare cu sistemul kirby, a luat legatura cu mine pt un sfat ca stia ca suntem la a 3-a generatie de aspirator, parintii mei fiind clienti fideli…..binenteles ca l am sfatuit sa si-l cumpere fara sa stea pe ganduri, asta daca poate sa l includa in bugetul lui, iar el mi-a dat link-ul cu acest site, unde din pacate sunt adunate toate persoanele care se simt pacalite, iar aceste comentarii negative atrag altele si altele, vb aceea cine se aseamana se aduna….. Aparatele sunt dementiale, au un cost pe masura beneficiilor, important este sa-ti evaluezi bine castigurile si pierderile, iar daca esti pe plus cu aceasta achizitie, atunci nu mai sta pe ganduri! Avantaje: scapi de praf, de acarieni, de spalatul covoarelor si reduci timpul si energia electrica
Dezavantaje: psihic trebuie sa treci peste pret? Zi minunata si feriti-va de oamenii negativi ?
Alin a zis
Cine nu are argumente, se limiteaza la jigniri.
Ati vazut dvs breun brand care sa isi vanda produsul in felul asta? am trecut „mental” fara probleme peste buget, de restul insa, nu.
Inteleg sa cumpar ceva pentru produs si beneficii, nu pentru turism, si batrani eroi care cu pensii de mizerie isi fac rate la Kirbi pentru o saltea cu miros de levantica:).
Am luat referinte din state, pretul este undeva cu 30% mai mic de cat la excursionistii fara pasaport. Mai mult, fosti angajati ai porcariei asteia confirma suspiciunile cu privire la calitatea produsului.
Cei ce se afla la a X.a generatie de aspiratoare kirbi, sigur, e optiunea lor. Asa cum, vor fi mereu in piata consumatori, pentru care masina trebuie sa fie nemteasca si Diesel. Pompa de caldura e o tampenie, centralele in conensatie o mizerie, fiindca curge apa din ele, in canal, auzi prostie, si tot asa.
Aspiratorul in discutie este superior produselor de consum, in nici un caz insa, nu merita sa genereze asemenea dezbateri.
Daca reusesc sa ramana pe piata cu un asa marketing, cu atat mai rau pentru consumatorii de la noi.
Alexandru a zis
Noi ca si clienti, cand am cumparat sistemul nu am urmarit strategia de marketing, ci l-am cumparat datorita rezultatelor vizibile. Eu am venit cu o informatie despre produs ca este foarte bun si ca merita sa si-l cumpere oricine, indiferent de varsta l, daca poti sa muncesti mai eficient, din ce cauza sa nu investeti in asa ceva?!, Binenteles ca e o parere personala si fiecare este liber sa gandeasca cum e mai bine pt el. Eu garantez ce spun pt ca sunt probate de mai bine de 20 ani in propria casa si am recomandat cu toata increderea tuturor care m-au intrebat. Scuze daca am deranjat si nu am vrut sa jignesc pe nimeni prin comentariu de mai devreme?
Ca si exemplu: Un vecin care e fan mercedes, ii cere parerea unui vecin care e fan logan, asa si cu discutiile acestea. Fiecare are dreptate in felul lui.
Vali a zis
Una e un Iphone si alta un allview ! Depinde cat iti permiti la asta se reduce totul parerea mea
Alin a zis
Da, numai ca nu va vinde nimeni un Mercedes pe o excursie in Egipt. In general un pret mare ar trebui sa fie si garantia calitatii, in cazul Kirbi, nu mi s-a parut.
Demonstratia s-a facut la mine pe suprafete curatate profesional, evident ca excursionistul nu stia asta. Nu lipsea mult sa se cheme dsp-ul, asa mizerie era la mine.
Am continuat, sa negociez o achizitie, a urmat telefonul la manager, am cerut sa vorbesc cu el, findca mi se spusese ca de fapt, e un robot la capat. Am fost foarte incantat, am configurat chiar un sistem de rate, am facut un antecontract, dar tot nu am putut vorbi cu nimeni din staf, in momentul ala.
Targetul pune si ele semen de intrebare.
De obicei te promovezi in mod oarecum mediu sau peste, sa nu zic elitist.
agentu ii dadea inainte cu martirajul facut de oameni cu resurse submedii, si totusi, au facut eforturi uriase pentru achizitie.
Sunt cateva din elementele de marketing care nu mi-au confirmat calitatea produsului.
Pososorii echipamentului sugereaza ca, pretul asta face calitatea.
Consumul de energie nu este cu mult mai mic fata de al altor aspiratoare, si aici nu ma refer la cele de 200 de lei.
Tot de prin americi au venit in anii 90 pastori care vindecau boli incurabile pe stadioane, mi de oameni erau in stare sa stea acolo cu zilele, numai sa atinga masina acestora.
Avram Relu a zis
????Macar ei probeaza produsul si rezultatul e real! Excursiile sunt pt ei, tu ramai cu achizitia si agentul de vanzari cu comisioanele si eventualele excursii castigate, peste tot sunt strategiile astea. Eu am facut achizitia aseara, pe site-urile din America gasesti multe comentarii pro, in Romania doar aici am putut sa gasesc de rau multe si 1-2 de bine. Felicitari pt dezbatere Marius Cucu!
In Romania momentan asta e mentalitatea, sa se puna comentarii negative, nimeni cand este multumit de un produs sau de o strategie de vanzari nu lauda, dar poate peste 20-30 ani o sa ajungem si noi unde sunt alte tari acum.
Marius Cucu a zis
Poți lăsa și un link către acele site-uri din America? Chiar sunt curios să văd și perspectiva lor.
Bogdan a zis
Reprezentantul care m-a vizitat, lauda aspiratorul ca are o durata de viata de 30 de ani, ba chiar mi-a oferit garantie 15 ani.
Cum de sunteti la a 3-a generatie daca au o durata de viata de 30 de ani fiecare?
Semerită Ghiță a zis
200 euro un roborock H7 și scapi de toți acarienii și de toți țeparii. Plata se face cu cardul.
Costin a zis
Cu ceva timp in urma s-a mai dezbatut subiectul.
Nu era o tantica acolo care scria ca-n State costa undeva intre 800 si 1000$ ?
Marius Cucu a zis
Ba da, subiectul e pe paginile anterioare. 🙂
Dana C a zis
Buna seara! Eu am spus ca in State prețul este undeva intre 900-1200$, depinde cât de bine negociezi ( ca și la noi de altfel, întrucât eu obținusem 2200€ de la 2500€). Achiziția se face ca in România, chemi un agent sa îți facă demonstrația și apoi primesti produsul. Cu taxele vamale, noi am fi ajuns undeva la 1500-1800$, deci oricum mai bine decât la noi. Acum nu toată lumea are pe cineva in State, noi am avut un prieten care ne-a spus de el. Nu am contestat calitatea produsului, dacă îmi urmăriți celelalte comentarii veți vedea de ce ne-am răzgândit.
Avram Relu a zis
https://www.consumeraffairs.com/in_home/kirby.htm
Vali a zis
Comparati Rolex cu Fossil sau Logan cu Bentley nu inteleg… intr-adevar multi spun ca un Benthley sau un Ferrari nu-si merita banii! La fel si cu Kirby … strugurii la care nu ajungem sunt acri…
Alin a zis
Nu compar Bentley-ul cu Loganul, da nici nu e in regula ca aspiratorul asta sa sune ca o drujba. Discutam de calitate! nu? am invatat de peste 20 de ani, ca nu trebuie sa te lasi atras de preturile mici, sigur in spatele lor vor fi achizitii regretabile apoi.
La fel de ineficiente sunt tepele astea furnizate atat de extravagant.
Vali a zis
Cand l am luat aveam in casa dyson si Zepter credeam ca am cele mai bune aspiratoare de pe piata dar le am comparat la prezentare si de aceea am luat K daca esti interesat sa investesti in sanatate n ai cum sa nu-l iei!
Cristina a zis
Vă răspund în calitate de posesor al Kirby, dar și vânzător telemarketing de ani de zile, în cu totul alt domeniu.
Tehnicile de marketing sunt folosite peste tot, unele mai agresive, altele mai puțin. Ideea lor este ca, odata ce le-ai permis sa între în casa ta, sa te facă sa vezi cum te poate ajuta acest produs. Eu am fost impresionata de ce poate face.Sunt o persoana ce petrecere câteva ore pe zi făcând curățenie, și,aveam impresia ca nu o sa poată sa îmi demonstreze nimic. Nu am acceptat produsul pentru teh ica de vânzare, nici pentru asa numita excursie, ci, pentru faptul ca acel produs chiar funcționează.
Vali a zis
Excelent Cristina! Multi isi dau cu parerea in necunostinta de cauza
Rayman a zis
Buna dimineata.
Am avut zilele trecute prezentarea aspiratorului Kirbi , acasa.
Clasica poveste pe care o cunoasteti cu totii :
Un domn la costum , aspiratorul inspirat din avioanele US , 20 milioane investiti in cercetare alaturi de NASA , batranii care si-au cumparat dupa 30 ani de utilizare Kirbi modelul nou , poanta cu excursia , plus alte bazaconii.
Pardon , markenting… ?
Dupa toata nauceala si goana dupa acarieni , praf , si toti alergenii cu care am aflat stupefiat ca convietuiesc ( treaba asta a durat peste 2 h ), recunosc ca am inclinat spre a achizitiona aspiratorul , doar dupa ce voi mai negocia inca o data.
Fac precizarea ca am primit si ” reducerea la telefon cu managerul”.
In fine .
Dupa toate astea , am cautat sa ma informez despre ei ,mai mult.
Si asa am ajuns pe acest site ,ocazie cu care doresc sa multumesc atat admin ,cat si tuturor celor care au postat rewiew-uri.
Nu am sa il cumpar , deoarece :
1. Dupa prezentare , agentul a incercat sa afle in nenumarate ori ,ocupatia si nr de copii pt familiile/membrii acestora pe care i-as recomanda.
Lesne de inteles , dar urat.
2. Faptul ca majoritatea oamenilor utilizeaza aspiratoare clasice , si nu se mai imbolnavesc/mor mai repeda ca nu au avut Kirbi ,iara pt mine , este un semn mare de intrebare.
Daca ne luam dupa ce spun ei ,3/4 din planeta ar fii trebuit sa avem afectiuni ale cailor respiratorii, plamani ,etc.
3. Pretul exorbitant de mare – este totusi un aspirator.
4. Comment-ul adaugat mai sus de domnul care a detaliat faza cu filtrele. Foarte interesant.
La final , va doresc tuturor sa faceti alegerea pe care o considerati corecta.
Multumesc inca o data administatorului site-ului si tuturor ( pro si contra K) care au postat aici
Discutiile libere , mai multe pareri , te fac ( zic eu ) sa decizi ce este bun pt tine.
Zi buna tuturor.
Marius Cucu a zis
Salut Rayman, pentru a mai scoate din praf, dacă este casă sau apartament mai nou, uitați-vă la sisteme de ventilație, ca ăsta. Nu neapărat sistemul acela, dar oricum asemănător e foarte OK pentru sănătate.
Mulțumi de aprecieri, tocmai de aceea îndemn oamenii să își ia 2-3 minute să publice informații despre ce își achiziționează pentru că le e greu brandurilor să cumpere tot internetul, oricât și-ar dori ei asta. Review-urile de pe platformele magazinelor deja sunt „super moderate”.
Vali a zis
Eu l am cumparat!!!
Vulpea e de parere ca strugurii la care nu ajunge sunt acri…!
Parerea unui om este doar parerea unui om!
Alin a zis
Am avut recent și noi o prezentare la final, datorita rezultatelor vizibile am acceptat avans și rate cu condiția sa dau avansul în câteva zile. A doua zi, am mai găsit în casa niște filtre dea lor și le-am prins la aspiratorul meu. Surpriza, aceleași rezultate ca la kirby.. Dupa am pus și o pânză ce o folosesc la bărbierit și am tras și acarienii de pe saltea… Minune, aspiratorul curent ce nu era asa de performant pus la aceleași teste, aduna aceleași rezultate :). Am făcut poze și le-am trimis și am anulat. Una e sa te legi de tot chestii de motive sănătate copiii…si alta e sa te duci pe înșelătorie cu rezultate datorita unor filtre mai speciale pentru a aduna particule mai fine. Repet leam prins la aspiratorul meu și pe covor pe același metru pătrat care mi s-a aruncat în ochi ca după 100 de aspirari cu aspiratorul curent, cu kirby încă strange praf.. Iaca ca după ce a trecut kirby, și s-a mai și spălat covorul cu el pe același metru pătrat aspiratorul meu a scos același rezultat.
Alin a zis
Probabil ca eroarea „excursionistului” acestuia va rezolva multe dintre naivitati.
Felicitari d.le alin pentru idee!
Ar fi trebuit sa imi treaca prin cap asa ceva. Sa le cer un filtru pe care sa il atasez la aspiratourl meu, si sa mai trec odata peste suprafata recent curatat de magicul Kirbi.
De ce credeti ca nu accepta sa filmati demonstratia, sa faceti poze la suprafete? toate astea ar putea fi dovezi de inselaciune, daca ajungi pana acolo.
Daca nu as fi facut in prealabil o curatenie profesionala posibilitatea sa validez achizitia ar fi fost foarte mare.
Tehnicile sunt persuasive, iar la cantitatea de mizerie te gandesti ca, decat sa traiesti in mediul asta insalubru, mai bine faci un efort.
Poate ca nu e suficient testul pentru a descalifica un produs,da cel putin s-a trecut de acceptarea tacita ca „chiar functioneaza”, „iar strugurii sunt acrii”.
nu, strugurii nu au calitatea pretinsa, aici e problema.
Marius Cucu a zis
Eu cerusem filmarea strict pentru a pune pe blog. Deh, măcar am redat experiența prin text 🙂
Aby a zis
Bună!după ce le.ti dat înapoi a 2 a zis va oprit din avans…?pentru ca mie mi.au oprit!cu motiv ca trebuie dus în setvice
Maria a zis
Nu se restituie avansul, acesta rămâne la dealer, asta cu service ul sau mai știu ce alte vrăjeli, sunt doar vrăjeli.
Banii rămân la ei
Aby a zis
Am înțeles. Mulțumesc frumos
Alin a zis
Buna dimineata, avansul se restituie, cum nu! le puteti zice vreo doua daca simtiti nevoia, despre p.r-ul produsului si informatiile inexacte, si, neaparat daca le-ati dat cele 15 contacte necesare vizei pentru excursie, sa le retrageti. Mare ticalosie, in tot cazul!
Lolo a zis
Cum pot sa returnez aparatul? 7 zile am cumparat. Mersi
Andreea a zis
Ați reușit să returnați produsul?
Anamaria a zis
Cum ai anulat? Sunt in aceeasi situatie?
Radu a zis
Salutare,
Am print și eu vizita unui agent de vânzări.
Din ce vad cam peste tot se pune același placa cu aceiași poveste. O chestie m-a intrigat puțin la prezentare și anume faza cu acarienii care ne nenorocește aparatul respirator, ne irita pielea și în final ajungem sa ne îmbolnăvim grav din cauza acarienilor. Acesta poveste a fost foarte accentuata de vânzător. La un moment dat îmi amintesc ca am prin casa un microscop electronic care poate mari pana la x500. L-am cautat l-am conectat la laptopul proaspăt curățat și am inspectat mostrele de praf prelevate din pat, de pe perne de pe saltele și când colo ce sa vezi nici un acarian. Vânzătorul meu s-a supărat pe motiv ca cine sunt eu sa contest studii de zeci de ani făcute în America. Mai mult a afirmat ca acarieni sunt dar microscopul meu nu mărește destul în condițiile în care dacă ar fi acarieni o persoana cu văzul bun ar putea vedea acarienii si cu o lupă.
Pana la urma vânzătorul meu și-a continuat prezentarea în foarte mare graba și a fugit.
Ca și concluzie în urma prezentării acest aspirator pare a fi foarte util și eficient în casa iar dacă ai buget merita sa investești în el bineînțeles negociind un preț sub 10000 lei.
Eu nu voi da bani pe asa ceva niciodată pentru ca îl consider a fi mult prea scump raportat la scopul pentru care a fost construit.
Marius Cucu a zis
Bună treaba cu microscopul. 🙂 Bate orice tehnică de marketing.
Sorin a zis
Un comentariu copiat de pe alt site, foarte tare :)) – Si incurajarea autorului acestui articol ma face sa cred ca el isi posteaza singur comentariile, poate ma insel. Insa doresc sa va spun si parerea mea, o parere de la un posesor de Kirby. “Doua lucruri sunt infinite, universul si prostia umana, insa nu sunt sigur despre primul.” (Albert Einstein) Cam are dreptate omul asta, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar am citit cu atentie comentariile, iar oamenii chiar sunt iritati de tehnici de vanzare si de marketing-ul agentului kirby, cata ipocrizie ! Zi de zi suntem bombardati de marketing prin reclame TV, afise, magazine, fb, instagram s.a.m.d. este incredibil cum un om poate sa aiba ceva negativ la adresa unui agent de vanzari Kirby ( la costum – deoarece comapania isi respecta produsul si clientii presupun ) nu mergi la reprezentanta Bentley si te intampina unul in trening, sa fim seriosi. Companiile mari se respecta ! In primul rand prezentarea este gratuita, nu te costa nici un ban, ba mai mult ramai si cu o canapea un covor curat, mai putini acarieni in saltele si poate iti ofera un somn mai bun, sau poate te-ai obisnuit asa si fara nas infundat, iritatii pe piele, gura uscata nu poti traii, bravo tie, iti meriti soarta.
In al doilea rand este o prezentare in care ti se ofera cateva sfaturi legate de igiena si cum poti sa ai o casa mai curata, nu sterila, dar mai curata decat este, cu mai putin efort si intr-un timp mai scurt decat de obicei.
In al treilea rand consider ca este o prezentare transparenta, nu esti mintit, aparatul scoate mizerie din casa ta si tu ai nevoie de el chiar si dupa ce ai dat de peste 100x cu aspiratorul tau… ( aici m-am decis sa il cumpar, si nu aveam un aspirator de 500 lei, era ceva performant in jur de 500 de euro a costat, l-am achizitionat din magazin fara sa vad ce face, in fine ) Ideea este ca, o curatenie cu acest aparat nu se compara cu nimic, patul miroase bine, copiii mei se joaca in siguranta pe un covor curat, aerul din casa este mai proaspat, sau poate asta vreau eu sa cred ca sa nu ma simt pacalit ca am dat peste 2000 de euro pe un ASPIRATOR cum spun niste oameni :)). Intodeauna vor exista pareri pro si contra ! Dar in cazul acestui produs chiar n-ai dezavantaje cand vine vorba de curatenie… Multi vor spune ca e greu de folosit ( aici trebuie sa te duca putin capul), ca e galagios, ca e mare, ca e nu stiu cum, ca e scump ( aici doare ) cate si mai cate… dar voi nu va dati seama ca mizeria din casa dvs este direct proportionala cu aceste „dezavantaje”? Ganditi-va bine. Ori il aveti ori nu , simplu…
Marius Cucu a zis
Una e să mergi la reprezentanta Bentley, una este să primești unul cu gramatica îndoielnică în casă, ce citează din Einstein în loc să meargă într-o zonă ceva mai platonică. „A fi sau a nu fii”.
Alin a zis
Sorin, va rog sa fiti convins ca sfaturi despre igiena nu primiti de la neavizati.
Siguranta si fericirea copiilor, au nevoie de mai mult, iar patul miroase frumos daca spalam asternuturile.
Nu vreau sa ironizez, da inca mai astept diferentieri care sa ma faca sa validez si sa cumpar produsul.
Da, pretul e unul dintre itemi, fiind scump, ar trebui sa fie si foarte bun.
pe mine, nu m-a convins.
andreea a zis
Tehnica de vanzare mi s-a parut patetica si mie, mai ales insistentele obositoare cu „ma ajutati si pe mine sa merg in excursie”. As fi apreciat mult o abordare mai demna, ca deh, daca iti permiti sa cheltui 2000 de euro pe un aspirator, nu ai cum sa fii prostul satului… si sa crezi ca discustia cu managerul e pe bune, zic si eu.
Aparatul in sine era destul de interesant, mai ales ca fiul meu chiar are mici probleme cu alergiile. Dar daca am invatat ceva de-a lungul timpului, e sa nu cumpar lucruri scumpe intr-un impuls de moment. Asa am si ajuns pe acest site, caut informatii, pareri, etc.
Ionut a zis
Am primit si eu vizita unui domn cu aspiratorul kirby. Aceeasi prezentare ca in comment-urile de mai sus: faza cu excursia, demo live cu ce face aspiratorul,negocierea pretului, reducerea oferita de manager-ul de la capatul celalalt al telefonului. Intr un final eram aproape sa il cumpar, il scosesem la 2000€. Insa intuitia m-a facut sa nu semenz precontractul.
Ulterior mi am achizitonat un Dyson, de care sunt foarte multumit. Face acelasi lucru ca si Kirby, ba mai mult este mult mai usor manevrabil, ocupa putin spatiu, nu are fir, recipientul de praf se goleste foarte usor si repede. Are si perie motorizata care curata saltele fix ca si kirby. Am Dyson-ul de mai bine de jumate de an si mi se pare genial. Nu lincioreste, pardon, spala covorul, dar e ok, prefer mai mult sa il duc la o spalatorie.
Marius Cucu a zis
Ce model de Dyson, mai exact, dacă se poate 🙂 ?
Ionut a zis
V11 Absolute Extra Pro
Marius Cucu a zis
Mersi frumos. Mă uit și eu 🙂
Eman a zis
Ce ma distreaza oamenii care iau apararea vehement produsului, cum este si acest „Vali” de mai sus. Mai oameni buni, cei care am impartasit experienta noastra aici si in alte locuri, nu e ca sa denigram produsul sau sa zicem ca e de proasta calitate, ci ca sa aratam metoda parsiva prin care vor sa-l vanda.
Astazi am fost si noi vizitati. Suntem un cuplu din Cluj si lucram in IT. Avem si 2 caini si o pisica. Prietena mea mi-a zis, cum ai spus si tu in postare, ca un prieten de-al ei ne-a scris pe o lista si ca vine cineva sa ne faca o demonstratie. Noi ne asteptam sa vina sa curete capaneaua/covorul pentru a-si promova produsul si eventual noi o sa ne gandim daca vom vrea sa-l cumparam in viitor.
Ei bine, a venit o domnisoara cu aspiratorul. Eu unul nu prea stiam ce se intampla si la ce sa ma astept, asa ca am ramas foarte neutru si sceptic, cum sunt de obicei de altfel.
La inceput nu eram prea impresionat, sincer. Nu mi se parea ca facea cine stie ce si in multe locuri ramaneau destul de multe fire de par si altele. In schimb, m-a surprins cand ne-a curatat un covor pe care, cu aspiratorul nostru ‘eftin, nu am reusit niciodata sa-l curatam de par. Intr-adevar, covorul arata super bine dupa si nici macar nu s-a insistat pe el cum ar fi trebuit. Treaba cu covoarele si parul de animale e un lucru la care ma gandesc de mult timp, caci incepe sa ma enerveze tot parul din casa.
Apoi a început incet-incet schema. Prima data am aflat de pret. Eu credeam ca e 2000+ RON, care si asa mi se parea multicel (nu ma pricep la aspiratoare). Apoi am aflat ca de fapt e în Euro, la care mi-a picat fata. Au urmat tot felul de apropo-uri de la tipa, care, practic, ne intreba dacă vrem sa-l cumparam. Initial eu nu stiam ca asta urmaresc ei, mi se parea ca e bagare de mana dacă chiar e asa, iar la un moment am intrebat direct: “tu ne intrebi daca vrem să-l cumparam ACUM, gen?”. Si am ramas masca. Noi eram foarte reticenti si sceptici, pentru ca nu ne asteptam ca asta sa fie scopul vizitei de fapt. Bineinteles, ne-a bagat-o si pe aia cu vacanta si faza cu sunatul de superior, acarienii, etc. Deci eu sincer am ramas foarte WTF dupa ce a plecat.
Adica, in primul si primul rand, tu practic abuzezi de empatia oamenilor sa-ti cumpere produsul. Insisti pe chestia cu excursia, care n-are nicio treaba cu produsul, ca sa ne vinzi ceva la un pret imens. La un moment dat, mi-a venit sa-i zic ca nu-mi tre’ niciun aspirator, dar ia, frate, 500 de lei de aici pentru vacanta ca deja ma simt eu prost.
In al doilea rând, apari din senin în casa mea si incerci sa ma faci sa cumpar pe loc un produs despre care nu am auzit niciodată inainte si care are o suma semnificativa. Asta in România, unde salariul mediu e mult sub pretul acesta. Ea nici nu stia initial ca suntem IT-isti si probabil ne putem permite produsul, dar cu toate ca nu suntem zgarciti, uram consumerismul cu toata inima.
In al treilea rand, nu-mi dai niciun timp de gandire, nu-mi oferi niste fluturasi, documente, review-uri, nici site-ul nu ni l-a dat pana nu am intrebat de el. Ok, e nice ca imi arati live, dar totusi, lasa-ma si pe mine sa ma documentez putin. Nu e ca si cum iau o lavetă la 5 lei, ci dau niste bani cat pentru o masina second hand.
Deci chiar asa am ajuns ca oameni? In halul asta? Nu mai avem niciun fel de scrupule? Mi-a fost asa sa ma iau in gura cu ea, ca era o fata foarte tinerica, dar la final ne ceream noi scuze ca nu-i cumparam produsul. Daca maine venea cineva sa-mi vanda altceva, ce faceam, cumparam iarasi ca sa nu ma simt prost?
Si ca nota amuzanta.
La un moment dat am intrebat-o pe fata: „Eu daca vin maine la tine, si-ti prezint un produs, un robot de bucatarie sa zicem, si iti arat cate poate face si ce bun e, iar apoi iti zic ca trebuie sa dai 2k+ euro, ai scoate bani sa-i dai pe loc?” si n-a zis nimic, se uita doar la mine. Ii venea sa zica „da”, doar ca sa ma convinga si mai tare.
Si apoi radeam cu prietena mea si ziceam, cum ar fi fost sa fim si noi agenti de vanzari? Si sa fi venit acum tipa asta la noi, sa-i pun aceeasi intrebare ca mai sus si sa-mi raspunda pozitiv. Iar apoi sa zic „Aa, da? Pai stai, ca si noi suntem agenti de vanzari si chiar am aici robotul. Stai sa ti-l prezint si sa-l cumperi.” si sa fac si eu acelasi rahat ce l-a facut si ea.
Costin a zis
Marketing-ul a aparut de mai bine de sute de ani. In linii mari reteta ramine neschimbata:
Initial se creeaza o falsa problema dupa care apare si rezolvarea. Daca gusterii sunt prea circotasi, se pluseaza ca fiind o necesitate obligatorie si imediat apare oferta salvatoare.
Optiunile extra gen faza cu excursia + tel. dat la sefu’ nu-s decit ingredientele unui melnaj ce trebuie sa inmoaie si portofelul celui mai indaratinc Harpagon.
Si da, si Dyson-ul mi se pare mult supraevaluat.
Daniel a zis
Am avut si eu o prezentare la mine acasa, ieri, a fost un agent care mi-a aratat „ce poate face aparatul” (adica aspiratorul). Concluzia: toata experienta a fost sinistra. A fost ca o scena din Twin peaks / Dosarele x/ The exorcist, fara exagerare, oameni buni nu merita nici macar prezentarea – asta daca toate prezentarile merg la fel cum a mers la mine. Pe langa clasicele ” acarieni, praf, sanatatea mi-e in pericol, sa il ajut sa merga la Barcelona pe el, agentul (de ce e asta treaba mea, habar n-am) , discountul dat de managerul agentului la telefon, faptul ca „oferta senzationala” era valabila doar atunci in ziua prezentarii ( asta e cel mai mare nonsens, adica daca sun azi si prin absurd vreau aparatul la pretul la care mi-a fost prezentat ieri, nu mai e la acelasi pret, adica ce, s-a schimbat cotatia aspiratorului la bursa din NY sau ce? – ridicola smecheria sa te preseze sa il cumperi pe loc!!, pret care oricum intrece orice limita a normalitatii- peste 2200 euro!!!pt un fucking aspirator?? :))) OMFG) Dar si trecand de toate tehnicile astea de marketing penibile ( te si ia jena, adica agentul te intreaba la un moment dat ” sanatatea e cea mai importanta , nu..?” si eu nu-i raspund pt ca intrebarea e atat de evident retorica si nu ma sinchisesc sa spun „da” tare, si ca intr-un film de copii, agentul mai intreaba odata spunandu-mi de data asta si numele, deci repeta : „D-le X , sanatatea e cea mai importanta, nu?” la care eu zic un „Da,,,” ca la scoala, doamne iarta-ma suntem doi tipi care se comporta ca doi imbecili) , deci trecand de astea ziceam, nu recomand nimanui nici macar prezentarea pentru ca: agentul este atat de insistent sa vanda aparatul pe loc, ca nu se mai da dus, la un moment dat mi-era groaza ca trebui sa il scot cu forta sau sunat la politie. Trecusera 2 ore chiar mai mult si el insista sa il cumpar INDIFERENT de cat de mult ii ziceam ca NU cumpar nimic pe loc, fara sa caut alte produse similare, sa compar preturi, sa citesc reviewuri etc- ingrozitor, parca se inversasera rolurile si acum eu incercam sa il conving pe agent ca nu vreau aparatul. Poate ca pt altii a fost o experienta reusita, insa la mine a fost sinistru cu S mare- am si sunat prietenii din lista de contacte pe care i-am dat-o agentului ca sa ii avertizez.
Adina a zis
Managerul cu care am fost pusa eu sa vorbesc la telefon nu cred ca avea mai mult de 15,16 ani. Avea vocea in proces de schimbare inca…:)))))
Ella a zis
Buna ziua
Am citit toate comentariile d-voastră și doresc sa va împărtășesc și experiența ce am avut-o ieri când un tânăr domn a venit să îmi prezinte un aspirator Kirby.
Nu mai vorbesc de zgomotul pe care îl face,de tot circul despre care ați pomenit mai sus,ceea ce vreau să vă spun ca după plecarea tânarului respectiv,a trebuit sa pun aspiratorul din dotare sa fac curat,pentru că a demonstrat in toată casa ce de acarieni avem dar să arate cum aspiră un covor nu a putut.
Oricum in afară de acarieni,care erau peste tot nu a scos nici un fir de praf.
Nu vi se pare curios?Praful si părul pisicii le-am scos eu dupa aceea cu aspiratorul meu.
Pe mine asta m-ar fi interesat,pt ca am o pisică si am fost curioasă cât de eficient este,cum curăță covorul de părul pisicii.
Despre preț,nu mai vorbim,este peste imaginația cuiva ,a mea cel puțin ,care sunt pensionară,sa dau așa mulți bani pe un aspirator.
Sigur,fiecare este liber să decidă .
Numai bine va doresc
Sorin a zis
Este posibil sa fi avut parte de o prezentare a unui agent incepator care probabil a gresit cand a montat peria mare de aspirat covoare si saltele ( nu a montat cureaua de antrenare a periei rotative pe axul motorului ).
Legat de politicile agresive de vanzare pe care le-am vazut in comentariile de mai sus, pot spune ca intr-adevar nu sunt in regula , iar aici cei care conduc aceasta afacere in acest moment , cred ca ar fi bine daca ar face o analiza mai obiectiva asupra acestui aspect, in caz contrar vor avea numai de pierdut.
Practic acest aparat se vinde singur , el trebuie doar prezentat corect , iar mai departe clientul este cel care decide cand si daca si-l achizitioneaza .Problema este foarte simpla , daca ai in casa un astfel de aparat si-l folosesti,poti obtine un grad de curatenie mult peste tot ceea ce ne ofera alte aparate de acest gen , daca nu-l ai , sau daca il ai si nu-l folosesti , ramai pe mai departe cu tot ceea ce ai vazut pe filtrele acelea de la prezentare .
Cat despre aparat , doar de bine . Sunt posesorul unui Kirby G5 inca din anul 1998 si sunt foarte multumit de el, iar daca la un moment dat v-a trebui sa-l inlocuiesc , viitoarea obtiune tot un Kirby ar fi . Legat de pret , intr-adevar , este unul mare pentru nivelul de trai din Romania , dar aici fiecare dintre noi este liber sa decida daca doreste si isi poate permite sa aibe sau nu ,un astfel de aparat.
Sanatate multa tuturor !
Anamaria a zis
Buna ziua, am achizitionat si eu un aspirator Kirby, ca urmare a prezentarii la domiciliu a produsului. Agentul a adus aspiratorul intr-o cutie mare care nu era sigilata in care se regaseau: aparatul, subcutiile care nici ele nu erau sigilate, singurele produse sigilate erau sacii in numar de 2 buc. si sampoanele. Voi cum ati primit acest aparat, in cutie sigilata? Astazi am sunat la ei pentru a face retur produsului in termenul de 14 zile, iar agentul a sosit la mine acasa si mi-a evaluat produsul ca fiind unul folosit cerandu-mi suma de 200 E pentru polisare aparat, saci, sampon si o perie zgariata, motivand ca el in acest moment trebuie sa vanda produsul mai departe. Ce garatie am eu ca nu am primit la randul meu un astfel de aparat reutilizat din moment ce cutia aparatului si accesoriile nu au fost sigilate. Este normal ca un produs cu valoare de 2780 E sa fie livrat la domiciliu nefiind sigilat? Asadar voi revenii cu detaliile privind returul in zilele urmatoare, pentru a nu fi pacalite si alte persoane care doresc sa returneze produsul. Mentionez ca nu contest calitatea produsului insa pretul este mult prea mare, acesta fiind motivul pentru care am solicitat returul.
Andreea a zis
Am avut și eu o prezentare însă tehnicile de manipulare mă lasă rece și i-am spus agentului de vânzări ferm și răspicat că nimeni nu mă va convinge vreodată să cumpăr ceva pe loc.
Am cerut siteului kirby.ro firmei să publice informațiile legate de politica de retur și mi-au spus că de fapt ei nu au această responsabilitate fiindcă alte firme vând produsul.
Iată ce mi-au răspuns:
„Marca Kirby nu se vinde pe internet. In Bucuresti, ca si in Romania, exista multe Distributii Kirby autorizate.
Site-ul nostru kirby.ro nu este un site comercial, ci doar un site informativ.Fiecare societate care comercializeaza Kirby, in afara de conditiile de livrare conform legii, isi aigura propriile conditii de retur.
In cazul in care ati beneficiat de o prezentare a sistemului multifunctional de curatenie Kirby si sunteti interesata de achizitia acestuia, va recomandam sa luati legatura cu societatea comerciala din cadrul caruia face parte reprezentantul de la care ati vazut prezentarea Kirby pentru a va informa despre conditiile de achizitie si de retur. Va stam la dispozitie pentru orice informatie Kirby.Toate cele bune!Ioana Fagarasanu
Dren Company SRL Bucuresti, sector 2, Str.Frederic Chopin nr.28”
Deci, unul centrează, altul dă cu capul și clientul rămâne cel lovit (în buzunar).
Cu alte cuvinte, fiecare firmă își face legea întrucât nu se supun prevederilor legale valabile la vânzarea pe internet! Aici este cheia înșelătoriei, în sensul că achiziționați un aparat nesigilat, deja folosit, iar când vreți să îl returnați, vi se impută bani pentru că are urme de folosință.
Important este să aveți dovada scrisă cu data achiziției și data solicitării returului. Atenție mare ce semnați când predați produsul! Returul înseamnă 0 lei! Apelați la A.N.P.C. dacă îndrăznesc să vă bage mâna în buzunar în vreun fel.
Marius Cucu a zis
Păi sunt acoperiți aici, legea pentru retur este strict pentru cumpărături la distanță. Din moment ce participi la o demonstrație… practic, poți pune mâna pe produs nu se încadrează la acea lege pentru a avea politică de retur. Dacă nu vând online… și-au luat responsabilitatea.
Andreea a zis
Nu este tocmsi asa. Am studiat legislatia azi si am gasit multe articole de lege incalcate. In esenta, este vorba de camoanie agresiva nesustinuta de dovada spuselor. Apoi, presiunea pusa pe cumparator si, lucru important, omisiunea informarii asupra politicii de retur armonizata cu legea romaneasca si directivele Uniunii Europene. Revin luni cu ceea ce am gasit in textele de lege
Marius Cucu a zis
Sigur, aștept, mai ales cu texte din lege. 🙂
Marga a zis
Si pe mine ma intereseaza daca pot returna produsul.Am cazut in plasa ..si am fost impresionata de demo si de tanarul disperat sa plece la Barcelona, ultima lui sansa!
Andreea a zis
Prietena mea a pățit tot cam așa dar pentru că i-a notificat la timp și pentru că nu a cedat încercării de a fi tâlhărită, a reușit să anuleze comanda, în final a venit un personaj care i-a ridicat produsul și azi a primit factura storno și dovada anulării creditului contractat prin Kirby. Important este să aveți dovada scrisă a notificării în 14 zile și să nu cumva să le dați vreun ban. Dacă insistă să ceară bani, să o facă în scris. Eu vă garantez că se vor gândi de două ori dacă intră sau nu în conflict juridic cu dvs. În curând vor avea oricum controale de la A.N.P.C.
Anamaria a zis
Buna ziua, am facut notificare, de reziliere a contractului lor, scrisa atat prin e-mail cat si prin posta cu confirmare de primire, insa astept sa vina un agent de la ei sa ridice aparatul. Agentul care mi-a vandut aparatul a venit la noi acasa pentru a-mi evalua aparatul ca fiind unul folosit spunandu-mi ca trebuie sa achit suma de 200 E, la momentul acela am vrut sa achit aceea suma insa agentul nu avea chitantierul la el, eu solicitand chitanta pentru aceea suma de 200 E. Ulterior agentul mi-a scris un sms prin care m-a informat ca trebuie sa restitui eu aparatul la firma lor din Cluj-Napoca, caci el s-a deplasat deja la noi acasa si acum nu mai are timp sa vina. Am pus mana pe telefon si am sunat la firma lor, abia a raspuns cineva dupa 30 de minute, doamna de la telefon (secretara firmei) mi-a confirmat ca agentii au foarte mult de lucru insa va venii un coleg pentru a ridica produsul, i-am comunicat doamnei caci eu am posibilitatea de a-l preda la sediul lor din Cluj-Napoca insa nu o voi face caci manipularea lui costa bani, daca se intampla ceva cu aparatul pe perioada transportului pana la Cluj-Napoca, voi avea poate o alta suma de platit mai mare fata de ceea initiala. Asadar inca astept sa ma contacteze cineva de la firma lor in vederea predarii aparatului, termenul de 14 zile se implineste pe data de 25 august 2022, asadar notificare de reziliere a contractului am facut atat la ei prin e-mail si posta cat si la firma care mi-a acordat creditul tot prin aceleasi mijloace de comunicare. Asadar sunt in astepare.
Marga a zis
Nu stiu cum sa procedez pentru returnare,am acea jena a romanului cu bun simt care trebuie sa plateasca pentru ca nu a fost precaut.
Eu nu am dat bani dar tanarul mi-a facut un contract cu tbi pentru plati lunare de 300 ron timp de 2ani si ceva..
Va rog sa ma ajutati cum sa procedez .Mulțumesc!
Anamaria a zis
Buna ziua, am returnat produsul Kirby, la sediul firmei ( ei au tras de timp sa vina sa-l ridice motivand ca nu pot emite bon fiscal pe teren, daca solicitati, in fine) mi-au solicitat suma de 201 E, pentru ca in contractul lor la cap. V, art. 11 este mentionata aceasta clauza:”Cumparatorul poate solicita incetarea contractului fara daune catre vanzator in termenul de maxim 14 zile de la semnarea contractului, este obligatoriu ca returnarea sa se faca exact in starea in care v-au fost livrate, adica in perfecta stare de functionare, fara zgarieturi si nefolosite. Produsele se pot proba numai prin pornirea si oprirea acestora, NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse.In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, returul se accepta in termenul de maximum 14 zile doar cu diminuarea valorii initiale din momentul cumpararii. Valoare de depreciere este cuprinsa intre 10% si 30% in conformitate cu OUG nr. 34/2014″. In cazul in care acceptati aparatul si nu il folositi si doriti sa-l returnati in termenul legal oricum veti achita suma de 50 E sau 100 E pentru igeniziare si/sau polisare, deci aviz amatorilor!! Toate cele bune!
Marius Cucu a zis
Tot e business pentru ei.
Tatiana a zis
Multumim pentru informatii, sper sa le fie altora de folos. In cazul meu, e tarziu. Mie mi-au oprit jumatate din avans, adica 300 de euro. Recunosc ca il folosisem de doua ori, superficial, dar era folosit. Si am incercat sa ii curat canapeaua unui var, si i-am umplut-o cu spuma. Nu am stiut sa folosesc piesa corespunzator. In rest……amintiri. ????
Marga a zis
Si pe mine ma intereseaza daca pot returna produsul.Am cazut in plasa ..si am fost impresionata de demo si de tanarul disperat sa plece la Barcelona, ultima lui sansa!
Marius Cucu a zis
Cum adică, trimiteți pe oricine în Barcelona?
Anamaria a zis
Bună seara, returnarea produsului se face în 14 zile de la contractul cu firma care vinde Kirby, bineinteles platind daune ca ati folosit produsul kirby,tot în 14 zile se poate rezilia linia de credit cu TBI Bank, eu am făcut notificări prin e-mail cât și prin posta cu confirmare de primire, după ce am achitat 201E, firma vânzătoare Kirby a restituit TBI Bank suma aparatului, apoi TBI Bank mi-a confirmat ca a reziliat contractul, succes.
Marga a zis
Multumesc pentru informatiile atat de necesare Ana Maria!
Am achizitionat produsul pe 1 Septembrie la ora 21…Nu am folosit produsul deloc …Notificarea cuprinde si motivele rezilierii?
Si trebuie sa sun la firma sau reprezentantul?
Voi vedea de maine ce este de facut..
Marga a zis
Azi a sunat managerul si a hotărât ca ridica aspiratorl daca le platesc 20% din valoarea aspiratorului..Valoarea este de 2930 euro!
In contract scrie ca ei pot solicita la returnare intre 10%
si 20 % din valoarea produsului. La telefon parea foarte hotarat…
Nu mi se pare corect.
.Este legal?..Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Marius Cucu a zis
Sunt probleme cu acesta? Cutie, estetice, etc? De orice fel?
Anamaria a zis
Buna ziua, asa cum am mentionat in comentariul din data de 26.08.2022, firma vanzatoare are o clauza de reziliere (am mentionat-o deja), dupa ce anuntati prin e-mail cat si in scris prin posta cu confirmare de primire (in termenul legal al O.U.G. nr. 34/2014) atat firma vanzatoare Kirby cat si firma creditoare (TBI, Unicredit sau oricare alta), il anuntati pe agentul care a vandut aparatul sa vina sa ridice apartul intrucat nu il mai doriti (fara a invoca motivele- nu sunteti obligati conf.O.U.G. nr. 34/2014 sa o faceti) sau il returnati dvs la sediul lor, in functie de ce optiune se alege de comun acord (vor incerca sa traga de timp cu returul ca sa nu va mai incadrati in termenul legal de 14 zile) ei oricum vor face FISA CONSTATARE UTILIZARE SI RETURNARE SISTEM KIRBY cat si un proces verbal de returnare KIRBY bineintele achitand o anumita suma (in functie de uzura sacilor, a periilor, a zgarieturilor de pe aparat, a prafului din toba de colectare, etc, sau daca nu l-ati utilizat deloc poate o sa achitati igienizarea sau polish-ul aparatului- in cazul meu 50E fiecare), dupa ce achitati aceea suma (dar cu siguranta nu poate fi vorba de 20% din pretul produsului, intrucat ei trebuie sa faca dovada ca apartul retunat de dvs. este atat de mult degradat) vor anula contractul, va vor inmana factura si bonul FISCAL- pentru suma achitata si Gata!!! Mentionez ca eu am returnat apartul (la sediul lor din Cluj Napoca).
Dante Alighieri a zis
„Minunat”, adică exact aceleași nivele de murdărie pe hârtiile de filtrare, ca in fotografia de mai sus.
Deși domnișoara prezentatoare nu cunoștea că a făcut „demonstrația” pe zone ce au fost ori curățate cu două zile înainte, ori de pe o saltea nefolisită încă, mi-a scos niște filtre de hârtie de am întrebat-o dacă dozează ea praful,care apare pe hârtia-filtru, că nu avea cum să curețe ea așa cu 400W, ce se curățase cu 48 de ore înainte cu 1000W.
Poate echipa ei joacă în Champions League al prețurilor și a venit pe la noi, care doar visăm la așa o Ligă.
Nu comentez despre restul poveștii, cu excursia ei la Praga (doar dacă cumpărăm și noi unul!), cu povestea cum că tocmai ieri a vândut unul la cineva care locuiește în două camere,etc., etc.,etc.
Nu are cum să merite așa un preț (2400€, preț de bază), așa un produs.
Adrian a zis
Buna,
am achizitionat si eu aspiratorul.
Aspiratorul este bun pt suprafete mari nu pt apartamente mici unde nu poti sa te misti cu el lejer.Gradul de aspirare cu peria mare este net superioara celorlate aspiratoare ,clasa de aspirare pt covoare este ,,A” fata de aspiratoarele care se vand in magazine,clasa de aspirare fiind ,,C” sau ,,D”.Am facut cu ele o proba,am aspirat covorul cu el mai intai apoi am folosit aspiratorul vechi(am schimbat sacul sa vad efectul).Intradevar kirby aspira mult mult mai bine. Cea de a2a proba ,am schimbat la aspiratorul Kirby peria Regina si am pus extensiile, la furtun am
instalat peria de la aspiratorul vechi.Am fost cam dezamagit.
Este foarte greu 9 kilograme .Ar mai fii si altele nu numai pretul foarte mare.
Deja sotia a facut demersurile pt returnarea produsului.A trecut cam o luna de la achizitie,a solicitat de la banca oprirea plati(de fapt inca nu am platit nimic).Banca a aprobat ,acuma ramane de vazut ce vom plati pt gradul de uzura.
Nu ma intereseaza comportamentul agentului de vanzare sau ce face si nu fac alte aspiratoare
FLORIN a zis
:)))))))))) bun test, felicitări! Ai pus peria de la aspiratorul vechi la un kirby și ești dezamăgit de rezultat ? este un întreg, nu are cum sa funcționeze la capacitate maxima dacă nu are periile originale, e ca și cum ai spune ca ai pus un motor de Logan pe o caroserie de Ferrari și ești dezamăgit de Ferrari ?
Adrian a zis
Revin cu unele precizări cu privire la returnarea aspiratorului.
Informați mai întâi reprezentantul și prin email firma.
Anulați plata făcută prin bancă nu pot face nimic.
Chiar dacă ați depășit cele 14 zile puteți returna aparatul în urmatoarele cazuri :
1.nu au prezentat specificațiile tehnice ale aparatului, zgomot,puterea de aspirare in vid,greutate,în cutie nu există cartea tehnica.
2.înșelăciunea cu privire la excursie.
3.nu au voie să vă solicite numerele de telefon ale prietenilor,GPDR prevăzut prin lege.
4.ARTICOLUL 10 Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragereModificări (1), Reviste (2)
(1) În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
5.a omis să vă informeze din partea cărei firme vine.
Dar cel mai important este blocarea transferului bancar.
Sper că aceste informați vă vor fi de folos.
https://lege5.ro/Gratuit/gm4tsmbzg4/ordonanta-de-urgenta-nr-34-2014-privind-drepturile-consumatorilor-in-cadrul-contractelor-incheiate-cu-profesionistii-precum-si-pentru-modificarea-si-completarea-unor-acte-normative?pid=67916187#p-67916187
Marius Cucu a zis
Păi la problema cu GDPR-ul oamenii încalcă legea, nu ei. Ei își joacă o carte, merge bine, nu merge, sănătate. În mod normal, nimănui nu trebuie să dai numărul de telefon fără a cere consimţământ. E de bun simț, apoi legal.
Adrian a zis
Întradevăr este greseala noastra. Dar rep-ul omite acest lucru să specifice .Normal ar fi fost ca rep-ul să ne solitice să întrebăm acele persoane dacă vor să-și de-a numele și nr de telefon.
Lucrez la o firmă și orice beneficiar trebuie să semneze dacă este de acord cu prelucrarea datelor personale.
Marius Cucu a zis
Da, da, dar când e vorba strict de beneficiar. Dacă era vorba de numărul tău de telefon, da, dar tu le dai pe ale altora. Bine, e un pic neclar și pentru felul în care ei prelucrează datele acelea.
Adrian a zis
Citeam pe alte forumuri și alte păreri gen ,, i-am informat la timp că vreau să returnez aparatul și au tărăgănat cu raspunsul așteptând trecerea celor 14 zile”…
Gpdr-ul este ambiguu în unele cazuri.
Voi ,,lupta” cu ei prin orice mijloace de la omisiunile lor până la mici minciuni ,chiar ei au folosit în timpul ,,mascaradei”… și oricum am blocat plata prin bancă. Legea mă obligă să plătesc uzura aparatului… și încă ceva când a montat în sacul aspiratorului țeava/toba nu mi-a arătat filtrul din interior.
Marius Cucu a zis
Nu știu dacă e neapărat ambiguu sau nu suntem noi foarte informați de toate chichițele GDPR-ului. Sunt convins că o lungesc ca să nu te încadrezi să returnezi.
Adrian a zis
Orice omisiune sau informați care nu le-a expus reprezentantul duce automat la prelungirea termenului de retur la 12 luni conform legi.
Ei în contract prevăd niște articole dar cam toate sunt în defavoarea clientului. Plus după cum am mai precizat lipsa de informați complete din partea rep-ul duce automat la prelungirea returului.Ei se bazează pe necunoasterea legilor de către clienți.