„Bună ziua, sunt Ana, cu ce vă pot induce în eroare astăzi?!”
Da, trăim niște vremuri de vis. ANAF o să aibă chatbot pentru cetățeni. Avem știrea de aici în care se anunță că ANAF o să aibă și un chatbot integrat.
Sunt convins că întrebarea de mai sus o să fie prezentă și după implementare. Eu tot aștept să văd exact că mizeria aia de site pe care este acum ANAF.ro o să dispară.
Apoi vreau să sun la Call Center și să iau un sfat pe bune de la ANAF, nu unul ambiguu sau o trimitere la lege. La fel și atunci când discuți cu ei în mesagerie.
E clar că lucrurile au evoluat, dar tare mi-e că evoluția ține și de mine că nu mai pun întrebările tâmpite de la început. Dar sunt o grămadă la început de drum care se lovesc de lucrul cu ANAF-ul.
Și faceți naibii o procedură simplă de plată a taxelor lunare, ori pe ghișeul, ori pe e-guvernare că mai sunt proști ca mine care… plătesc de 2 ori TVA-ul pe-o lună. Eu am fost ăla, luna trecută, pe 25. 🙂


De asta exista … consultanții fiscali!
Păi vor fi tot mai mulți că… la PFA o să cam mănânce autocompletarea contabilii.