Am văzut un avion mare și frumos. De la Wizz!
Îmi place când lumea arată cu degetul, ia uite pe ăla merge tot timpul la conferințe, ce bine o fi. Da, unii s-au trezit de la 3 dimineața, eu nu am dormit deloc, ca să vii să aștepți să decolezi de la 6:05.
Băieții de la Wizz ce-au făcut?
Am decolat pe la 12 și ceva, după aproape 7 ore. 7 ore în care… am stat fie în avion, fie pe lângă el. Cumva, am avut 2 decolări: una ratată, a abandonat fix înainte de decolare când a trosnit ceva la motoare. Un Dorel ori n-a degivrat corespunzător avionul, ori a întârziat prea mult la sol și a înghețat. Eram la -11 grade atunci.
Eu n-am priceput ce s-a întâmplat în momentul ăla, doar o frână puternică ce m-a trezit din somn. N-am știut ce m-a lovit. După o oră pe pistă „șoferul” a hotărât să îl tragă la autobază și să ne debarce pe noi. Chiar au anunțat: băieți, fete, avem niște probleme la motor, sigur avem ceva înghețat, dar procedura zice să facem verificări amănunțite fără pasageri.
Amânare de la 6 dimineața la 10:30.
S-au împărțit Tortilla și apă pentru toată lumea, așa că 200 de oameni păreau că fac parte dintr-o reclamă. Unii mai nervoși că au pierdut legături, alții mai triști că aveau să nu vadă nici măcar 3 secunde din Barcelona, dar deh, experimentezi.
Așa că, 10:30 ăla cu toate verificările suplimentare s-a făcut 11:30. Atunci lumea începea ușor, ușor să își piardă răbdarea.
La 11:30 ajungem și noi în avion, ni se prezintă situația, am fost anunțați că echipajul vechi s-a dus acasă pentru că nu mai aveau drept de zbor, iar acum e venit unul nou, din stand by.
Ca să fie totul mai frumos, noul comandant nu s-a încadrat în cele 4 ore de zbor, iar aceștia au fost nevoiți să facă un nou traseu pentru zbor. Alte aprobări de la turnurile de control, alte bălării. Aprobările și toată birocrația au durat aproape o oră.
Eu până acum eram fan Wizz și ziceam că te descurci și cu scaunele lor. Ei bine, după 7-8 ore de stat în scaunele alea simți orice furnicătură.
Practic, am plecat cu ideea că ajungem la 8:30 în Barcelona, după un zbor de la 6 dimineața, iar noi am ajuns la 15:00 în Barcelona.
Logic că am pierdut și conferință și jumătate de sesiune tehnică. Chiar au fost ceva chestii tari comparate între MLA și QD-OLED, din ce am înțeles de la colegii din jur, dar când nu vezi cu ochii tăi…
Cu toate astea, mi se pare că procedura e procedură. Nu vine cineva să facă de capul lui, să zboare după cum are chef. Dacă un bec, o avertizare s-a aprins, imediat trece la sol. Nu e joacă.
Andrei Bucur a zis
Na, nu mă trolai tu cu anularea de la Wizz?