Recunosc că nu am fost familiarizat cu tot ceea ce înseamnă Air Connect. Am auzit de ei, pentru prima dată, la scandalul celor de la Blue Air, de când nu puteau să mai dea banii înapoi oamenilor și lumea încerca să facă o legătură cu Air Connect.
Până la urmă s-a demonstrat faptul că Air Connect nu au nicio legătură cu Blue Air. De zburat, habar nu am cu ce avioane o fac, nu am fost atent la ei.
Am observat că nu au o flotă foarte mare, din comunicările lor am văzut că folosesc inclusiv ATR 42. Pe de altă parte, multă lume acuză că nu se poate comunica cu ei. Cum stă treaba?!
Dacă aveți experiențe cu aceștia chiar ar fi util să ne auzim în comentarii.
Violeta a zis
Nu va recomand!!
Am cumpărat bilete de la București -Suceava .
Am stat 5 ore in aeroport si tot ne spuneau ca are întârziere.
Când am vrut sa le trimit email ca sa mi returneze banii,eruare de trimitere.
Nu sunt serioși.
Marius Cucu a zis
Păi nu e vorba de problemele cu zăpada de acum? Sau e din altă perioadă?
Anamaria a zis
Va rog pentru liniștea voastră sa nu călătoriți cu Air Connect. În București nu au ghișeu, nu ai cui sa te adresezi. Nu au zbor fără întârzieri și după 5 ore de așteptat chiar și anulare. Sunt foarte nemulțumită și așteptările mele nu erau mari.
Corina Chelaru a zis
Foarte neseriosi. Call center cu plata (1 euro +TVA) si de fiecare data e doar robotul si operatorii sunt toti ocupati. Nu au ghiseu unde pot fi contactati.
Site-ul da frecvent erori si check-in-ul nu poate fi facut online. Check-in-ul la aeroport se deschide f tarziu.
Haos, dezorganizare si bataie de joc! NU RECOMAND
Marius Cucu a zis
Văd pe site un formular de contact. Acesta funcționează? Eu, în general, nu prea sun, prefer să am dovezi scrise.
Lumi a zis
NU VA RECOMAND!
Mi-au schimbat zborul București-Suceava de la 15.30 la 19.50 fără nici o explicație. Am luat special acest zbor sa am legătura cu cel din afara, acum trebuie sa aștept in aeroport 7 ore. DE EVITAT!!!!
Marius Cucu a zis
Măcar v-au schimbat zborul extern?
Thomas-Emanuel Palade a zis
Am avut zbor BUCURESTI – BUDAPESTA. (dus-intors)
Haos total! Au mutat zborul in cu totul alta zi decat era programat initial.
Au mintit in mail-ul de instiintare ca pot intra pe site si cere „refund”, adica sa renunt la zbor si sa primesc pretul biletelor, dar nu exista absolut niciun buton pe tot site-ul lor pentru asta.
Am trimis mesaje si am fost igonarat 2 zile.
Am scris mesaj pe facebook si mi-au spus ca o sa se ocupe.
Am revenit la ei cu inca un mesaj pe facebook, din nou: „o sa ne ocupam”.
Au trecut 7 zile si eu tot nu am primit niciun mail oficial prin care sa fiu instiintat ca cineva chiar se uita peste cererea mea de refund.
Este inacceptabil, zici ca e firma fantoma.
Nu voi mai merge in viata mea cu aceasta companie si va recomand sa faceti la fel daca nu vreti batai de cap!
constantinescu liviu a zis
De evitat, mi-au reprogramat zborul București Târgu Mureș, aveam zbor direct seara, 29.06.2023( o oră), cu zbor dimineața București Târgu Mureș cu escală la Suceava ( 2 ore jumătate). Am trimis anulare pe acel formular pentru că nu poți să vorbești cu nimeni nici măcar cu 1 euro/ min.
Pentru zborul de întoarcere din 04.07.2023, am primit iar modificare orar, dimineața în loc de seara.
Am plătit și loc la zborul inițial care nu a mai apărut la zborul modificat. Experiența tristă, am renunțat la zboruri!
Prepelita Liliana a zis
Nu recomand!!!!
Am fost de curând într-o călătorie si am zburat cu aceasta companie. La plecare au avut intarziere 2 ore si jumatate iar la întoarcere 28 de ore. Da 28 de ore, nu e o greseala de redactare.
Fără nici un anunt, fara o informare, fara o scuza.
Marius Cucu a zis
Sper că ați făcut cerere de despăgubire, nu?
Amalia a zis
Pana la urma a primit cineva refund-ul pt bilete? in aceeasi situatie sunt si eu acum cu zbor anulat si mai multe bilete achizitionate. Nici nu stiu cui ma pot adresa ca din partea lor e no reply.
Ioana-Raluca a zis
Buna, ma aflu in aceeasi situatie. In data de 10 Iulie cand aveam zborul Bucuresti-Suceava programat la ora 19:05, am primit SMS la 18:23, deci cu 40 de minute inainte de decolare, ca zborul a fost anulat. Apoi la 19:30 primesc o noua instiintare ca zborul a fost reprogramat pentru astazi 11 Iulie la ora 16:55. Astazi in jurul orei 11:30 primesc o noua instiintare ca noul zbor programat la 16:55 a fost anulat si el. Am cerut refound. A primit cineva refound de la ei? Dupa cat timp?
Arlette Buzulică a zis
Bună seara, mi-a fost anulat zborul Timișoara- București. Cum pot sa îmi recuperez banii?
Marius Cucu a zis
Ar trebui să vă returneze ei banii dacă au anulat.
Vasile a zis
Țepari pe față. Azi mi-a fost anulat zborul și nu am nici o posibilitate sa îmi recuperez banii .București-Târgu Mureș. 19:35. Jegoși.
Marius Cucu a zis
Cum adică nu poți recupera banii?
Angela Flutur a zis
2 zboruri Suceava-Bucuresti anulate, și în email apare ca textul: pentru refund dați click aici, insa te trimite înapoi la zbor și nu rezulta anulat, deci nici o posibilitate de recuperare. Formularul online de plangere sau cerere informații nu funcționează (după ce e complet click pe trimite, apare mesaj de eroare) la email nu răspunde nimeni niciodată. Pentru mine această companie este companie fantomă, așteptăm falimentul. Singura solutie este sa ne interesam cum se poate face o plângere la ANPC. Trebuie deasemenea atentionata lumea despre înșelătorie!
Marius Cucu a zis
Plângerea la ANPC se face rapid. Online. Aveți un formular online la ei pe site.
Madalina a zis
Stie cineva cum se face check-inul la aceasta companie?
Multumesc!
Marius Cucu a zis
Aveți un link aici.
Ioana a zis
Buna,
Am avut si noi neplacerea sa aflam ca Air Connect nu este de incredere. Am simtit ca ceva nu este in regula dupa efectuarea platii, cand nu am primit nici un mail de informare de la Air Connect.
Am stat in telefon sa astept un operator cu 1 euro/minut, fiindca numerele de fix nu sunt valabile, si, intr-un final, mi-a raspuns cineva care mi-a spus ca verifica si ca ma resuna.
Am incercat sa dau un feedback pe site, dar dupa ce am completat toate campurile, nu se trimitea. Am incercat de mai multe ori si de fiecare data la fel.
A II-a zi m-a sunat cineva de pe un numar de fix de la Air Connect, dar care nu stia situatia si mi-a spus ca cel mai bine se comunica cu ei prin email.
Pe 9 august am trimis un mail cu toata situatia, cu tot feedback-ul meu, cerand refund pe adresa [email protected] si am primit un numar de inregistrare, iar dupa 30 de minute am primit confirmarea ca s-a facut refund. Iar astazi au intrat banii inapoi in cont.
Va incurajez sa trimiteti mail si sper sa va primiti banii inapoi.
Marius Cucu a zis
Mail-urile pot fi și probleme tehnice, e un pic discutabil acolo. Dar s-a anulat zborul de ați avut nevoie de refund sau care a fost situația mai exact?!
Corbu Andreea Diana a zis
Buna!
Aveam 2 bilete cumparate Bucuresti- Budapesta cu 300 euro iar azi au anulat zborul, cu 16 zile inainte.
Cand am intrat pe site sa imi dea refund pentru bilete, din tariful intreg imi alocau doar 60 eur pe card si inca un voucher de 100 eur.
Am dat mail catre ei sa imi explice de ce nu se ramburseaza integral biletele sau macar cum primesc totul pe card si nu voucher.
Sunt o mizerie de companie, pana sa anuleze acest zbor l-au modificat de 4 ori intr-o luna…
Ana a zis
Buna,
Si eu am fost pe un zbor Timisoara – Skiathos in 12 August; pleca avionul dimineata la 6:00am, ne au facut check in si am ajuns in zona de boarding, dar cu 10 min inainte de imbarcare au anuntat ca avem intarziere de 7ore 45 min fiindca nu este echipaj, se pare ca pilotul nu avusese 12 ore somn ?! Asta ni s a spus!
Incerc sa dau de ei de atunci pt claim si nimic! Site ul lor de eroare, nu se poate face claim, la nr de telef nu rapsunde nimeni, pe adresa de email imi revine notificare ca nu se trimite. Chiar nu stiu cum se poate asa ceva? Am tot citi aici pe site si ma intreb cum poate functiona o companie aeriana in acest fel?!
Probabil o sa depun si eu o plangere la ANPC; deasemenea ma gandeam sa incerc cu un site din acela care iti cere banii in numele tau, cum ar fi airhelp… credeti ca are rost?
Marius Cucu a zis
Nu are sens cu Airhelp decât dacă vrei să le dai comisioane lor. Dar după cele 7 ore a plecat avionul? Ar trebui să vă încadrați la despăgubire automat.
Citeam azi că cineva de la ei a cerut insolvența… se pare că nu o duc tocmai bine.
Iulian a zis
3 ore si jumatate intarziere la un zbor Bucuresti-Timisoara… Cu tot cu drumul la aeroport ieseam la fel daca mergeam cu masina. Nu recomand, oricum au intrat in insolventa deci probabil curiosii nu vormai avea ocazia sa intampine astfel de experiente.
Andrei a zis
Mi-a fost anulat zborul Timisoara Baneasa, in mail-ul cu notificare de anulare, am avut optiunea sa cer refund, asta printr-un reply la mail-ul respectiv. Termen de returnare 4 saptamani, dar cred ca de atunci au trecut mai bine de 10 saptamani. Imediat am luat zbor la HiSky, acolo totul a mers conform plan. Acum daca intri la ei pe site, nu mai gasesti zboruri si sa vreti sa-ti iei nu mai ai cum. Companie romaneasca, practic au luat banii si s-au facut nevazuti, nu ai cu cine sa orbesti de la ei, nu te asculta nimeni. Bineinteles ca, banii nu i-am vazut nici pana astazi. Protectia consumatorilor peste ei trebuie.
CRISTINA DRAGAN a zis
Mi s-au anulat zborurile Bucuresti-Budapesta si retur,22.09-26.09.2023,fara explicatii cu 40 zile inaintea planificarii zborului si nu am reusit sa recuperez suma platita pe bilete pana in prezent.Am corespondat cu ei pe toate canalele,am primit raspuns la mail cu programare restituire intreaga suma in 21.08,alt mail cu programare restituire in intervalul 1-7.10.2023.Am trimis mesaje nenumarate pe siteul lor,pe facebook,pe mail,la telefonul afisat pe site(cu 1 E minutul),am incercat recuperare suma si cu AirHelp(raspunsul a fost ca AirConnect a incetat sa mai efectueze zboruri,cel mai probabil ca urmare a falimentului si nu -mi vor plati nicio despagubire).Ce alternativa mai am?