Am o bucată de card de firmă pe care nu am încă o marjă suficient de mare și nu există foarte mulți bani acolo. L-am împrumutat de câte ori s-a putut, dar trebuie să ținem frâu cheltuielilor, nu?
Eh, Emag a dat tipica țeapă cu livrarea. Nici măcar n-a plecat produsul de la ei semn că a fost vrăjeală treaba cu produsul în stoc, probabil e la furnizor. În coș îmi estima că deja am produsul la Easybox.
Dar nu numai la Emag am 3400 de lei blocați, am și la Clește un retur de ~3000 de lei. Nu țip de foame, dar abia acum am primit mesaj că banii pot sta 15 zile la procesator.
Creditarea sumei în contul dumneavoastră se va face într-un interval de până la 15 zile lucrătoare în funcție de procedurile interne ale băncii emitente a cardului utilizat. De regulă, suma va fi disponibilă în cont în 7 zile lucrătoare de la data acestei confirmări. Intervalul bancar de creditare a sumei este independent de EuPlătesc.
Pentru cei care nu știu, de fapt, banii întâi stau la procesatorul de plăți, un intermediar, ca mai apoi să se ducă spre magazinul X sau Y.
Hai că la mine nu e problemă, am rezolvat luând de pe alt card, dar dacă cineva are salariu de 4000 de lei și îl blochezi 3000 de lei pe-o plată deja l-ai blocat 2 săptămâni.
Știu că foarte multe plăți acum sunt făcute instant, mă gândesc că trebuie ca lucrurile astea să meargă mai repede. Să nu stai 7 zile să deblochezi niște bani cu toate că ai toate confirmările că a fost comanda refuzată.
Am intrat acum la PayU și e o interfață frumoasă cu plata mea. Fain.
Pheno a zis
De aia platesc doar ramburs 🙂
Costin a zis
Sunt foarte multe magazine care ofera discount intre 5 si 10% la plata cu cardul, evident in avans. De care am si profitat fara probleme cel putin pina acum.
Marius Cucu a zis
Discount la plata cu cardul?! Unde? 😀
Am văzut că e taxat rambursul, da, dar invers nu… Poate n-am ajuns eu unde trebuie.
Costin a zis
Asa, repede, la prima reamintire, suntem clienti (fideli) ai produselor comercializate de Aronia.
Discount-ul aplicat la plata cu cadul este vizibil in partea stinga. Iar la o simulare de comanda mai apar si alte reduceri.
Si mai sunt si altii.
Marius Cucu a zis
Hah, nu știam de sucul ăsta. De ținut minte, să încerc și eu.
Daniel a zis
Cazul meu.
Ramburs in cont 2,5 lei + tva. Am o taxa fixa de 16.49 tva inclus pentru livrare sub o anumita valoare a comenzii. Si acolo este inclus si rambursul. Eu nu taxez suplimentar plata cu ramburs.
Comision plata cu cardul (stripe): 1,5%+1 leu
Deja la 200 lei platesc mai mult la plata cu cardul.
Livrarea banilor se face in 2-3 zile la ambele modalitati.
De ce as da reducere la plata cu cardul? Ca acel client, daca e PF, poate returna sau refuza coletul chiar daca este platit cu cardul. Tu ca si comerciant esti obligat sa-i dai banii inapoi.
pop adrian a zis
Tipic Emag
Postolachi Dumitru a zis
Legat de retururi la eMAG, plată cu cardul, am făcut în toată viața mea doar 2 retururi: prima pentru că produsul nu era ceea ce speram să fie, un laptop cu care puteai să tai parizerul felii atât de subțiri încât să vezi prin ele și mi s-a părut că e mult prea fragil (în jumătate de oră, după retur în showroom, aveam banii în cont), iar a doua oară am comandat un smartwatch Huawei vârf de gamă (vreo 2.500 de lei) și până mi-a ajuns mie la easybox a apărut o ofertă cu 50% reducere, am comandat din nou fix același produs la jumătate de preț și după ce am ridicat comanda de la easybox m-am prezentat cu ea nedesfăcută în showroom și tot așa în maxim jumătate de oră am avut banii înapoi în contul asociat cardului.
Problema mea e alta în această perioadă: se întâmplă să am nevoie de ceva de pe o zi pe alta. Comand, plătesc cu cardul și… aștept mai mult decât de obicei… așa că am început să revin la plata la livrare, plătesc 5 lei în plus dar am opțiunea să refuz liniștit.
Marius Cucu a zis
Mi se pare că poți suna în Call Center și să-ți actualizeze prețul. Ah, asta era pe vremuri, când aveau CC. Scuze.
Eu am făcut destul de multe retururi la viața mea. Până să primesc produse de la producători/ distribuitori… cine crezi că își bloca zeci de mii de lei pe acolo?!
Mi se pare ciudat să se întâmple asta vara, când, în teorie prețurile sunt mai mici, livrări mai puține… Și problema nu cred că e de la curier pentru că, de multe ori, cer lucruri din București de pe o zi pe alta și ajung fără probleme.
Postolachi Dumitru a zis
Nu poți să faci nimic… dar absolut nimic… vremuri grele… înainte de Black Friday… cumpărasem o groază de chestii pentru casă fără să mă uit cât costă… de Black Friday am constatat fiind pe o listă separată că aș fi putut să economisesc vreo 25% din sumă… i-am întrebat pe cei de la eMAG ce preferă: un voucher reprezentând diferența sau să fac retur la toate produsele? Mi-au răspuns senin că pot face retur și comanda la prețul de Black Friday… am rămas mut de uimire pentru că pur și simplu îmi puteam pune mintea cu ei.
Marius Cucu a zis
Probabil că asta era procedura. E de rahat oricum treaba asta, mai ales când toți sunt pe sustenabilitate.
Daniel a zis
Ce ziceam ieri… nu vor sa blocheze banii in stocuri. Dureaza mai mult livrarea dar…le trece supararea clientilor. Sau daca nu le trece, nu e bai.
Eu vand pe site doar ce am in stocul propriu. Cand s-a terminat stocul la produs nu se mai poate cumpara. Am considerat ca este cea mai corecta varianta pentru mine si pentru client.
Marius Cucu a zis
Eu am primit ieri la un produs 404 după ce l-am comandat. Apoi am revenit cu mail și am întrebat: ce RTX 4070 aveți pe stoc din cele puse în landing page?
De fapt, nu mai avem nimic, doar un 4070TI care bătea în 5000 de lei.
Costin a zis
Dacă dau exemplu saraciile de la emag auzi cu ce prosteala ne ia „in perioada asta recomandam plata cu cardul” altfel te ardem cam așa ar veni, păi ce perioadă mă a fost atunci cu pandemia sanchi sa nu punem mâna pe bani si de atunci așa a rămas si i-au copiat si alții bineînțeles,oricum s-au stricat rău aproape ca Genius ul vieții nu mai rentează ca mai noi vin cu reduceri dar la cos de minim cât vor ei, degeaba spun ca de minim 30 de lei trimit gratis dacă te obliga sa iei de 200 ca sa ai reducere,singura chestie ce sunt mulțumit in ziua de azi ca au apărut cutiile din care poți sa ti ridici tu coletul când vrei fără sa mai stai la mila curierului!
Încă ceva evitati plata cu cardul la Altex, banii înapoi îi veți primii când vor ei, îi primești dar nu prea curând iar dacă suni la ei e egal cu Zero.
Marius Cucu a zis
Am experiențe imposibile la Altex/ Mediagalaxy. Pentru mine nu există oamenii ăia. Că plâng de Emag de prețuri, acolo nu există suport tehnic. Păcat, puteau să îi facă praf pe Emag pe online, la cât de mult volum au. De când sunt și Altex marketplace e și mai multă debandată.
De fapt, toți au un soi de marketplace integrat.
Doru a zis
Mda, emag cam trage teapa in ultima vreme cu livrarile. S au intins mai mult decat ii acopera plapuma ? iar banii ii retin ca se folosesc de ei, poate mai si o dobanda …
Marius Cucu a zis
Dragă Emag, mulțumesc că citești aici, nu suntem hateri, ci încercăm să „rezolvăm proceduri”. Ideea nu este să dai voucher(știm amândoi mai mult de 2-3 magazine care au produsul mai ieftin) pe pentru că produsul vine cu o zi întârziere pe timp de vară, ideal este să ai proceduri faine, ca lumea să cumpere de la voi, inclusiv eu prin afiliere. Mersi fain.