Ai mei, de la pandemie încoace, s-au mutat la țară. E minunat să vezi că sunt diferențe majore între semnalul și internetul de la telefonia mobilă din oraș versus ce se întâmplă în anumite zone, pe rural.
Evident că am ajuns la momentul în care caut soluții pentru a rezista mai mult de-o zi acolo. Asta pentru că, momentan, dacă vrei să vorbești la telefon trebuie să ieși la poartă. De date mobile nici nu se mai pune problema. Din ce am observat, a ajuns fibra optică pe acolo așa că e posibil ca asta să fie soluția. Dar din ce am testat pe acasă, cu tot cu VoWIFI și VoLTE tot nu faci mare lucru dacă n-ai un pic de semnal. Și, marea problemă este că, nu-i pot adapta pe ai mei la telefoane fără butoane. Dacă taică-miu mai nimerește pe fostul meu Oneplus câte un Youtube(pe WiFi-ul comunei), maică mea nici nu vrea să audă de asta.
Am ajuns cu telefon cu VoLTE, am zis că fac marea cu sarea. Nimic!
Așa că am ajuns să caut alternative decente ca preț ca să le portez numerele la un alt operator. Cu ocazia asta sper ca lucrurile să se termine cu bine. Gândiți-vă că suntem pe modul: cum o fi, dar să se audă și să nu se întrerupă. În curte, în casă n-avem pretenții d-astea de 2021 precum date mobile și conferințe video.
Pentru că vreau să aibă abonament și nu cartelă am căutat variantele care să mă ajute să am preț cât mai mic. Deh, măcar să ajungă ei să consume măcar 100 de minute lunar.
Cei mai permisivi mi s-au părut cei de la YOXO. Știam de abonamentele lor încă de anul trecut, iar aceștia m-au rugat să detaliez experiența, cu bune și cu rele. Am încercat să fac lucrurile pas cu pas. În plus, se face totul online, din aplicația lor, fără deplasare la sediu, fără nimic altceva.
Toate detaliile despre portare sunt aici.
Eu am făcut comanda din mașină, în drum spre meci. Am avut ceva nedumeriri pentru că nu știam sigur dacă pot folosi contul Orange, dar pare că este aceeași bază de date. Mai greu a fost să-mi amintesc parola. 🙂
Cum e cu portarea la YOXO?
Cum ziceam, am făcut cererea de portare direct din aplicație. Singur, din aplicație. Joi seară. Partea mai puțin ușoară este la datele de care ai nevoie.
Ca să poți să portezi de pe o rețea pe alta ai nevoie de următoarele:
- serie SIM vechi(dacă portezi de pe cartelă – eu am folosit varianta asta) – dacă ai nanoSIM va fi destul de greu să citești seria SIM-ului vechi, dacă încă mai ai plasticul ce are codul PUK o să te ajute să completezi datele mult mai simplu
- ultima factură de la fostul operator(doar dacă migrezi de pe abonament)
- să alegi pachetul care îți trebuie ție. Eu am ales pe cel de 20 de GB și nelimitat minute și SMS-uri
- un telefon mișto cu care să poți să-ți faci selfie pentru confirmarea identității- practic e aceeași procedură pe care o ai și la crearea conturilor bancare
- actul de identitate
- card bancar pentru a autoriza o plată de 1 leu ca să se verifice că este al tău. Apoi, din ce am înțeles, se vor retrage banii lunar
Toate cele le-am ales vineri, iar miercurea următoare Fan Curier a venit la mine. Probabil că procedura era mai rapidă dacă nu era ziua liberă de Rusalii. Asta pentru că eu cred că este ceva operator uman în partea cealaltă ce verifică informațiile.
În tot timpul ăsta de așteptare am fost informat de toată procedura. Pe mail de 2 ori, la interval de 3 ore și prin notificare Push din aplicație.
Ba chiar, după ce a ajuns m-au informat și mi-au zis că am 14 zile să portez numărul și să activez SIM-ul primit prin curier.
La curier a ajuns o pungă imensă cu un pachețel cât o palmă. Pe spatele cartelei avem codul PUK și PIN-ul. E un PIN foarte greu: 0000.
Cum activez SIM-ul?
Noul SIM, pe care îl primești de la YOXO se activează prin 2 metode. Probabil că aș fi zis simplu, prin scanare de cod de bare, dar nu ne-am înțeles bine. Am făcut testul cel mai greu, am băgat aplicația în telefonul care ar trebui să ajungă la taică-miu și am descărcat aplicația YOXO din Google Play pentru a activa SIM-ul.
Aplicația cred că ar trebui modificată să mă lase pe mine să apăs în momentul în care pozez codul de pe spatele SIM-ului, nu să facă el poza când detectează codul. Asta pentru că, la telefoane mai slabe, s-ar putea să fie probleme. Ideea e că mi-a dat eroare, ori de câte ori am încercat.
A doua variantă de activare a fost cea prin care am introdus eu codul de pe spate, manual. Nu am idee care a fost momentul în care a funcționat(am încercat de vreo 2-3 ori), dar până la urmă am primit mail că s-a activat SIM-ul.
Nu știu prin ce metodă mi s-a activat SIM-ul, cert este că am primit confirmarea că abonamentul s-a activat.
Pasul următor a fost să am semnal la cartelă. Ei zic să dai restart la telefon, eu am dat mod avion și am prins semnal. Dacă nu veți face una dintre acestea cartela va continua să nu aibă semnal.
Cum fac portarea numărului?
Am încercat să am o ordine în pași, după ce vi s-a confirmat contul și după ce ați primit toate mailurile de informare aveți 14 zile să faceți portarea numărului. O să vă amintească în aplicație ori de câte ori intrați în aplicație. La început există un landing page, iar apoi o mică notificare în partea de sus a aplicației.
E libertate totală pentru alegerea datei de portare. Eu am întârziat un pic cu portarea pentru că am vrut să ajung la ai mei la țară și încă mai aveam lucruri de făcut prin Ploiești. Evident, nu trebuie să ratezi cele 14 zile dacă vrei să te încadrezi în prima lună gratuită. Oricum, ai număr provizoriu de Orange, poți folosi abonamentul fără probleme. Ar fi interesant de văzut ce se întâmplă dacă nu reușești să portezi numărul în cele 14 zile.
Era mișto să fie disponibil și 5G-ul pe aici, aș fi testat rețeaua lor mai bine.
Ce mi se pare mișto la YOXO?
Am butonat prin aplicație și încă încerc să mă învăț cu toate opțiunile de acolo. Reușești să faci orice dorești din aplicație cu câteva tap-uri: 100% digital. Poți să modifici abonamentul, să adaugi resurse din aplicație, fără bătăi de cap. Intuitiv. Chiar poți să modifici limitele. De exemplu, pentru încă 20 de GB plătești 5 lei, pentru 60 de GB plătești 15 lei sau 25 de lei pentru 100 de GB(aici ai și 5GB în roaming).
Am intrat pe aplicație și ca orice român m-am uitat pe termenii și condițiile de utilizare, mai exact m-a interesat treaba cu rezilierea, în cazul în care nu îmi va conveni ceva. Pot să fac totul din aplicație, cu câteva click-uri. Este o măsură de protecție acolo, o poți face de 3 ori într-un an, dar având în vedere că am deja o promoție de 1 lună de zile în care nu plătesc nimic mi se pare de bun simț. Ai 3 opțiuni la dispoziție:
- trecere pe cartelă
- trecere pe alt tip de abonament
- renunțare la numărul de telefon
După ce faci cererea de portare vei primi o informare privind operatorul tău anterior, cum că analizează lucrurile. Eu am stat liniștit pentru că am portat de pe cartelă. În schimb, mă gândesc că lucrurile sunt un pic diferite atunci când ai un abonament. Logica mea ar fi că, dacă ai abonament cu contract anterior să închei cât se poate de amiabil relația cu vechiul operator.
Apoi nu mai rămâne decât ca numărul provizoriu(pe care nu l-am cenzurat în poze) să dispară și să rămâi cu cel anterior. Treaba durează în jur de 3 ore.
Vei primi un alt mail în care te vor informa:
- In acest moment așteptăm răspunsul operatorului tău curent de telefonie mobila. Poți urmări in timp real statusul cererii din aplicația YOXO care acum funcționează cu numărul temporar.
- La data selectata de tine, numărul tău temporar se va închide, iar serviciile YOXO vor funcționa pe numărul de telefon pe care dorești să îl portezi.
Genul ăsta de serviciu mi se pare că trebuie să fie prezentul. Și mi-ar plăcea să fie oriunde nivelul ăsta de digitalizare. Practic, te informezi pentru un serviciu, iei o aplicație, îți autorizezi cardul și o activezi. Nu interacționezi cu roboți, cu operatori, doar tu cu telefonul tău. Oricând, oriunde. Bine, oriunde ăsta e relativ, m-aș mira să pot să fiu în Asia și să umble curierul după mine cu SIM-ul. Dar poate viitorul o să fie cu eSIM?!
Da, totul este 100% online, fără nicio deplasare.
Da, este disponibil, se poate activa din aplicație.
Da, se poate folosi 5G pe rețeaua celor de la YOXO.
Pato Basil a zis
Sună interesat, o să mă interesez și eu de preturi, vroiam sa mă mut la Digi dar am oroare de lipsa semnalului.
Marius Cucu a zis
Păi tot de la Digi e făcută portarea. Sper să ajung săptămâna viitoare la țară și să testez mai multe pe zona aia. Ca bani, e pe acolo, doar că-s mai puțini GB.
Pato Basil a zis
20 cred că îmi ajung. doar stau pe WiFi cel mai mult.
Ar mai fi chestia că nu am fost niciodată pe abonament… Nu scot și ăștia o ofertă la cartela.
Marius Cucu a zis
Eu am de 15-20 de ani abonament. De fapt, nu-mi amintesc să fi fost pe cartelă mult timp. Dar la 19 lei pe lună nu știu cât de rentabilă mai e o cartelă. Bine, depinde foarte mult de ceea ce îți dorești să faci.
Costin a zis
Citeva cuvinte despre retele, acoperire nationala (urban/rural/munti)?
Nu de alta dar e prima oara ca aud de operatorul asta.
Marius Cucu a zis
Operatorul este Orange. Plicul a venit branduit cu logo-ul Orange, probabil ei se ocupă.
Costin a zis
Acoperirea pare destul de buna… pina si-n Covasna! 😀
Marius Cucu a zis
In casă am și 4G+ ceea ce in partea cealaltă nu am. Sper să ajung la țară și să verific și acolo. Acolo e decisiv.
Andrei Kolozsvari a zis
Vodafone sau Telekom ai testat? Când am fost în lockdown am avut net de la Vodafone, la țară unde am stat, că era cel mai rapid dintre cei 4. Vodafone au și ei Flex, în genul Yoxo, de Telekom nu știu.
Marius Cucu a zis
Telekom are mătușa. La fel ca Digi, chiar cu telefon ceva mai bun pe frecvențe. Vodafone nu știu cum mai sunt, înainte de Digi am fost la ei, acum mulți, mulți ani.
Daniel a zis
A trecut mai bine de un an de cand s-a promis 5G si eSim pentru abonații YOXO. Am înțeles ca va fi eSim pana in August, dar cu 5G cum rămâne?
Vodafone Flex deja oferă 5G.
Marius Cucu a zis
Păi eSIM am testat pe ceva cartelă de la ei, probabil că o să fie cât de curând, 5G-ul… din punctul meu de vedere, până nu ajunge și în marea majoritate a orașelor e un pic cam degeaba. Plus că nu avem o licență pentru 5G și merg pe spectru de 4G.
Poate de la toamnă să se miște ceva, totuși, văd aici că e ceva licitație pentru o parte din 5G.
Petre a zis
Am trecut la YOXO din ianuarie si sunt f. multumit. Pretul este super ok calitatea semnalului la fel, nu ma mai suna nimeni pt. „superoferte” iar daca am o problema o rezolv pe chat.
Marius Cucu a zis
Ai avut vreo problemă până acum, de vreun fel?
Pepi a zis
Nu-mi vine sa cred că te-ai dus la meci cu bateria pe roșu și în mașină ai avut semnal wifi de doi bani. Cel puțin așa arată capturile de ecran.
Marius Cucu a zis
Dacă tot ai fost atent la detaliile astea, cred că puteai să observi și faptul că sunt ore diferite acolo pentru că am așteptat pas cu pas procedurile.
Da, comanda inițială am pornit-o, în mașină, pe autostradă. Acolo era un modem Huawei 4G, dacă țin bine minte, pe WiFi.
Și e posibil să fi avut vreo 3 modele atunci, cu mine: Oneplus, Realme, Xiaomi. Plus telefonul meu personal. Dacă vei descărca și pozele vei vedea că unele sunt FULL HD, altele sunt mai mult de atât, pentru că Xiaomi duce rezoluție ceva mai mare.
Nu am SIM-uri pentru fiecare telefon în parte, ci stau pe WiFi/ hotspot de pe alte telefoane/ dispozitive.
Și ca să eliminăm orice altă suspiciune, nu eram nici la volan. 🙂
Pepi a zis
Sper că nu ai pus la suflet comentariul meu, bine că le-ai încărcat până la meci. Data viitoare o sa citesc din doi in doi ?. Meciul a fost interesant daca la 16:23 și 16:31 ai făcut capturi de ecran ? (parca Ucraina cu Macedonia a început la 4PM).
Marius Cucu a zis
Da, iar noi am fost pe drum de la 13:00. Provinciali. Autostradă. Ne-am oprit și la McDonald’s pe parcurs. ?
Nu pun la suflet, dar nu am niciun interes să exagerez. Procesul a fost început în trafic. Mai am și alte screenshot uri pentru că sunt mai multi pași cu informări, dar nu am considerat că sunt suficient de relevanți pentru articol. Am selectat esențialul. ?
Da, meciul a fost chiar cu mult peste media oricărui meci de la noi, dar când mergi invitat și nu o mai faci de mult timp o mare parte din timp o dedici socializării de acolo. ? Deh, noi am vrut sa evităm aglomerația, daca nu intram in McDonald’s stăteam ca prostii o ora la doamna Ghica. Așa, cu o pauză mica, 6 km in vreo 20 de minute.?
Pepi a zis
Revenind la subiect și eu sunt în ultima luna de contract la Orange și mă bate gândul să trec la yoxo cu 60GB de net. Cu Orange am discuții pe traficul de date, între înregistrările lor și cele de pe telefonul meu este o diferență de cca 5% in defavoarea mea ( abonamentul nu este pe net nelimitat). Știind că yoxo este tot un Orange… Oare poți verifica dacă traficul lor cu cel de pe telefon sunt cat de cat egale ?
Marius Cucu a zis
O să încerc să monitorizez de acum încolo pentru o perioadă de o săptămână. Până acum a fost haos cu telefoanele, am tot schimbat SIM-ul dintr-o parte în alta și împrumutat-o. Plec de la 17.76GB și 120 MB pe telefonul ăsta. Te anunț dacă sunt discrepanțe.
După o săptămână am așa:
* sunt la 15.84GB și telefonul zice 2.05 GB.
Pepi a zis
Mai nou am făcut abonament cu 100GB și am avut prima surpriză: mi s-au reținut banii cu toate că prima luna era gratuit. Am trimis mail pe „reclamații” și „contact” la Orange de două săptămâni și nici un răspuns. Seriozitate în stil ORANGE !
Marius Cucu a zis
La data la care am făcut eu contractul cu ei era prima lună gratuită doar dacă mă portam. Tu ai făcut portare sau ce ofertă ai avut?
Pepi a zis
Nu era specificat că oferta este numai pentru portare ci pentru toți care trec în YOXO. Am trecut din Orange in YOXO
Marius Cucu a zis
Am înțeles. Am cerut punct de vedere de la Orange de dimineață. Încă aștept răspuns și îți zic când vine.
Marius Cucu a zis
Am ajuns ieri la țară la ai mei și-am rezolvat cu telefoanele. Le-am făcut tutorialul de inițiere și păreau că se descurcă. Semnalul este net superior în zona aceea, dar cât am stat pe dual sim am văzut și acoperire mai slabă pe alocuri.
Cert e că pentru ei Yoxo e ceea ce trebuie în zona în care se mișcă. Partea mai nasoală este că, între timp, s-au învățat să dea prin Youtube și nu ne înțelegem la GB.
Pe lângă asta ne auzim așa cum trebuie, într-un final. 🙂
Mădălin Cristian a zis
Dacă ar fi să mai folosesc vreodată serviciile Orange prefer să iau cartelă prepay decât acest abonament YOXO.
De ce?
Chiar dacă nici la prepay nu am acces in rețeaua 5G (oricum nu există acoperire în Ploiesți, decât ceva experimental), am mai multă flexibilitate pe prepay: bonusuri de net / minute / sms, extraopțiuni Orange Tv Go / Antena Play și un mai bun control al cheltuielilor.
În plus, în cazul unei probleme la YOXO, singura cale de rezolvare este online, ceea ce nu e tocmai OK.
Marius Cucu a zis
Cu ce te deranjează să fie rezolvarea doar online? Doar nu e robot în partea cealaltă?! 🙂 Singura chestie este că raportezi direct din aplicație și mi se pare chiar user friendly.
A a zis
Eu am avut cartela la orange cand am avut problema cu optiunea sau lipsa semnal , am sunat dar ajutorul a fost zero . Am stat in asteptare mult si solutia lor a fost tot timpu sa mai astept . Acum sunt pe yoxo , merge fara probleme si e incredibil de ieftin , la 19 lei pot indura idiferenta lor :))))
Mihai a zis
Bună ziua tuturor, sunt interesat sa aflu, daca la o cartelă Orange prepay pot schimba numărul de telefon cu unul preferențial, bineînțeles cu costurile necesare, iar apoi sa trec cartela pe yoxo. mulțumesc
Marius Cucu a zis
Nu știu de treaba cu numărul preferențial, dar portarea de pe Orange pe YOXO e posibilă.
Ioan Mihai a zis
Intai trebuie rezolvat cu numarul preferential, indiferent de operator, dupa aia se poata face portarea.
Mihai a zis
Buna ziua, știți cumva la Orange există posibilitatea să alegi un număr preferențial abonament sau prepay. mulțumesc
Pepi a zis
Ai primit ceva informatii de la Orange sau este ca la mine: „Tacerea este de aur”. Nu ma deranjeaza ca am dat banii ci ca ne trateaza ca pe neica nimeni atata timp cat ne prind de clienti.
Marius Cucu a zis
Nu, e perioada concediilor și meh, cu cine am vorbit a fugit în concediu. Aseară am vorbit cu cineva care a revenit din concediu. Poate ne ajută fetele. 🙂
Pepi a zis
Gata a venit și a doua factura. Am fost învins de sistem ☹️. Nu mă deranjează cei 40 de roni dați cât indiferenta lor de a răspunde clienților.
Marius a zis
Mda, nici eu n-am niciun răspuns. 🙂 Am mai dat câteva update-uri. Ăsta e sistemul…
Pepi a zis
Credeam că nu-mi răspund mie că m-am certat cu ei pe traficul de net. Am fost in agenție Orange și mi-au spus că YOXO este „identitate proprie” și să sun din abonament la 300 „uitând” să-mi precizeze că este cu taxă ☹️. Mai pe românește sa le mai dau bani daca sper sa recuperez ceva ?, parca este taxa de timbru din justiție că altfel nu mă bagă în seamă.
Pepi a zis
Daca ajuta cu ceva: „Daca ai nevoie de numarul de inregistrare al solicitarii tale, il regasesti aici: 155449018”. Nr. respectiv il foloseste sotia dar este tot pe numele meu si cardul din aplicatie este al meu.
Mihai a zis
Va salut cu respect. Am o rugăminte pentru cei abonați la yoxo, aveți un cod de reducere? As vrea sa activez oferta. Mulțumesc [email protected]
Stefan a zis
Salutare, dupa ceva timp de YOXO care mai sunt parerile? Tot pro?
Vreau si eu sa trec telefonul fetitei de pe Digi optim nelimitat pe acest YOXO, probabil de 19 lei.
Principalul motiv este cel de lipsa semnalului, noi fiind mai mereu pe drumuri cu baschetul ei si, in afara oraselor, Digi nu are o acoperire foarte buna.
Am inteles ca nu se pot apela numere scurte, nu ar fi o problema asta, insa poate primi sms-uri de la numere scurte de confirmare pentru diferite aplicatii sau servicii?
Am auzit si de faptul ca nu se poate activa serviciul apel in asteptare, se poate confirma?
Mersi.
Marius Cucu a zis
Ca semnal e mai ok decât la Digi. Să n-ai pretenții foarte mari la suport tehnic. În rest, fără probleme.
Adi a zis
Se pot primi sms de la nr scurte, calitatea semnalului este ok, nu are apel in asteptare.
Adi a zis
Este ok, il folosesc de ceva timp si viteza pe net este ok.
Florin a zis
Salut! Vreau sa întreb ceva legat de telefonie! Pot primi apeluri din Europa? Mulțumesc
Marius Cucu a zis
Pe orice rețea poți primi apeluri din UE, iar mai toate au și un buton pentru a restricționa apelurile date.
Ionut a zis
Țin sa va anunț ca este o mare mizerie. Tocmai ce am închis abonamentul deoarece suportul este ca și inexistent. Oricând am avut o întrebare mi sa răspuns evitând întrebarea sau sec. Nu recomand nimănui. Aceste review uri pozitive nu pot fi reale din moment ce eu încă dețin convorbiri ireal de nefolositoare sau convorbiri în care întreb scurt și la obiect un lucru dar mi se răspunde cu totul și cu totul altceva.
Marius Cucu a zis
Poți lăsa aici conversația și poate reușește cineva să te ajute. 🙂 Da, suportul tehnic nu este punctul forte, atât timp cât există o aplicație. Asta a fost și ideea acestui „abonament”, o aplicație cât mai ieftină, cu cât mai puțină intervenție umană.
Ciprian Floca a zis
Mare dreptate ai !
Este un abonament complet inutil !!!
Ciprian Floca a zis
Este cea mai proasta aplicatie pe care am instalat-o vreodată pe telefon !
Nu recomand nimănui !!!
Nu funcționează,este singura aplicatie care imi blochează telefonul când inceec sa o deschid.
Imi arata raspunsurile la intrebarile mele doua zile !
Suport tehnic : ZERO !!!
Sper sa reușesc sa inchid abonamentul, care dealtfel nu s-a activat niciodată ! Sigur vor fi piedici !
Marius Cucu a zis
Mie îmi incarca instant, nu știu la ce te blochezi tu. Ce telefon folosești?
Popescu Stefan a zis
Am fost la Media Galaxy de lângă Auchan pentru a întreba daca o persoana care cumpara un telefon Iphone de la Media Galaxy și dorește să se aboneze la un operator de telefonie mobila, ce operator de telefonie mobila ar recomanda ei? Raspunsul lor a fost YOXO si sa caut informatii detaliate pe internet. Intrebarea mea este urmatoarea: Persoana despre care am scris mai devreme trebuie sa plece la o conferinta in America, in luna octombrie, pentru doua saptamani, care ar fi avantajele pe care le-ar avea daca s-ar abona la YOXO si daca la revenirea in Romania ar putea sa treaca la abonament Vodafone, Orange, DIGI sau la varianta fara abonament la Vodafone, deoarece cartela sim de pe care ar dori ca sa treaca la YOXO este de la Vodafone (cartela sim CONNEX GO)?
Marius Cucu a zis
Portare se poate face în orice rețea, oricând dorește. Yoxo = Orange, e rețeaua lor, dar fac marketing separat pentru că e digital.
Eu aș verifica dacă în zona aceea din America sunt prețuri OK pentru roaming sau dacă iese mai bine cu cartela locală. În interiorul UE cele mai accesibile prețuri sunt la Digi, pentru roaming, chiar și în Turcia.
vasile a zis
Articolul, comentariile sunt absolut excepționale, as vrea sa dau 2 euro dar nu știu cum sa procedez‼️?✌️?
Marius Cucu a zis
Păi ai numărul meu, e ok pe Revolut?
Mihai a zis
Stiti cumva daca abonamentul YoXo suporta VoLTE sau VoWIFI in roaming in afara Romaniei si in afara spatiului European?
Daca suporta serviciile astea doar in Romania (cam intr-acolo tind sa sugereze informatiile gasite pana acum), stiti daca geolocalizarea pentru restrictionare se face pe GPS sau IP ?
Marius Cucu a zis
Nu am încercat să ies cu Yoxo din România, am ieșit doar cu Digi Mobil și ar trebui să îți arunci un ochi acolo pentru oferte înainte de a te uita la orice alt operator pentru roaming. Din ce văd în broșura de aici nu e nimic specificat de WIFI sau de VOLTE. Mai mult, s-ar putea să țină de conectarea de operatorul din roaming. Nu am fost niciodată atent la treaba asta, dar chiar o să fiu atent de acum înainte.
Mihai a zis
As prefera Orange/YoXo pt ca au acoperire decenta in Romania si serviciul de data (hotspot mai ales) este destul de consistent.Digi are acoperire destul de slaba, si nu m-am omorat niciodata dupa tehnologia CDMA. Din pacate Orange nu ofera eSIM la prepaid, si cand calatoresc (6-7 luni pe an) trebuie sa car dupa mine un al doilea telefon.
Ar fi ideal sa instalez eSIM de la YoXo, mai ales daca pot sa raspund la telefon si sa sun in Romania fara costuri suplimentare prin VoLTE sau VoWifi cat timp sunt plecat. Poate stie cineva daca au deschis VoLTE sau VoWifi in roaming, sau daca nu, pe ce se bazeaza restrictia. Daca e IP se rezolva cu VPN, daca se bazeaza pe GPS-ul telefonului e mult mai complicat.
Marius Cucu a zis
Dacă vei călători 6 luni consecutive vei lua suspendare. Parcă 3 luni erau valabile și apoi trebuia să te întorci în țară.
Mihai Baciu a zis
Buna ziua,
as vrea sa ma portez la Yoxo. Pentru inceput oferta de 19 lei/luna mi se pare suficienta, probabil voi adauga extraoptiuni SMS plata parcare. In oferta curenta apare ceva cu “scris mic” si se refera la o luna gratuit card Revolut Premium. Nu am inteles prea bine, este obligatoriu sa iau si acel card?
Multumesc.
Marius Cucu a zis
Nu, nu. E doar un beneficiu, daca ai varianta gratuită. Nu ai treabă.
Mihai Baciu a zis
Mulțumesc, o zi bună!
iuli a zis
salutare, yoxo are capabilități de volte? mai exact ma intereseaza dacă pot folosi date în timpul unui apel voce? mulțumesc
Dorin a zis
Faptul că îți cer codul de securitate al cardului…este ok?
Marius Cucu a zis
Păi altfel cum se poate plăti?