E perioada verii, e perioada în care lumea nu are niciun chef să stea pe internet. Mai puțin, cei care merg pe la evenimente offline de tech. Toatăăă lumea se uită să vadă dacă celălalt a livrat și ce-a livrat.
Era o discuție recent despre conținutul de pe internet. Aparent, unii spun că este prea mult conținut, pe foarte multe platforme.
E drept, TikTok țipă tot mai tare, Facebook a îmbătrânit total, Instagram se chinuiește să se dea și el după noutăți. Pe lângă platforme, avem și creatorii care încearcă să pună conținut.
Pe anumite nișe, da, probabil că este mult conținut, dar pe altele abia începe să apară, din punctul meu de vedere.
În plus, am deschis Youtube și-am făcut un pic de curățenie în lista de abonări, ca să am niște sugestii ceva mai ok. Oricum, Youtube nu mai ține cont de abonări, ci de multe alte criterii.
În lista mea, veche, ce-i drept de abonări m-am abonat la 700 de canale, de aici, de afară. Undeva la 300 nu au mai postat de aproape un an de zile.
Pe lângă asta, mai e și treaba că nu poți urmări pe cineva la nesfârșit. Te plictisești, vrei fețe noi, vrei lucruri noi. Nu știu dacă va fi vreodată prea mult conținut. Și, oricum, din concurență iese calitate.
Adrian a zis
Conținut mult.. da, dar calitativ mai puțin. Cel puțin pe Tik Tok, cu greu reușești să îți faci o listă ok, că tot apare câte o țâță și o manea, fie că vrei fie că nu..
Costin a zis
Depinde de ce esti interesat. Cu cit urmaresti mai mult, cu atit pierzi timp din viata.
Mai trebuie trait si-n realitate, nu ?
Iulian a zis
Nu cred, prea mult e un termen relativ. Depinde de ce ești interesat. În general este bine să te concentrezi pe un subiect anume.
E la fel cam cu povestea firelor de păr…sunt multe sau puține trei? Păi pe cap sunt puține dar în ciorbă sunt multe 🙂